ورزشی

پرسپولیس بالاتر از یورو 2024

به گزارش خبرگزاری دانا نیوز؛ در بازی با استقلال خوزستان گئورگی گولسیانی به‌خاطر مصدومیت از ناحیه کشاله مجبور شد از روی سکوها بازی تیمش را تماشا کند و البته با توجه به هیجان مسابقه او هم تحت تاثیر اتفاقات زمین و کامبک رویایی تیمش مثل اسپند روی آتش بالا و پایین بپرد و البته بعد از سوت پایان بازی داخل زمین رفته و در جشن بزرگ تیمش سهیم باشد.

به نقل از ورزش سه شرایط این مدافع گرجستانی قبل از بازی شمس آذر هم کاملا مبهم به نظر می‌رسید چرا که فاصله این دو بازی تنها سه روز بود و احتمال اینکه او در این بازی هم غایب باشد بیشتر شد اما گولسیانی در تمرین روز قبل بازی با شمس آذر حاضر شد تا امیدواری‌ها نسبت به بازگشت او به ترکیب بیشتر شود.

گولسیانی در قزوین به ترکیب اصلی تیمش برگشت و نقش مهمی در پیروزی بزرگ تیمش داشت به‌خصوص وقتی بدانیم شمس آذر در نیمه نخست تیم برتر میدان بود و بارها و بارها با ارسال‌های خطرناک خط دفاع پرسپولیس را در آزمونی دشوار قرار داد.

گئورگی در مصاف با شمس آذر نمایش درخشانی ارائه داد و یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود. او در قلب دفاع و در کمال خونسردی مقابل ارسال‌های متوالی بازیکنان حریف ایستادگی کرد و بارها ضربه اول را زد و دروازه تیمش را نجات داد.

او با وجود مصدومیت بهترین عملکرد ممکن را برای تیمش ارائه داد و گفت، خوب شد که برای این بازی مهم و حیاتی برگشت، وگرنه شاید در غیاب او هیچ بازیکنی نمی‌توانست چنین عملکردی ارائه دهد.

با در نظر گرفتن اینکه گولسیانی برای بازی کردن در قزوین ریسک کرد و احتمال داشت با شدت یافتن مصدومیتش تورنمنت بسیار مهمی مثل یورو 2024 را از دست بدهد پرسپولیس باید قدر این مدافع توانمند و متعصب را بداند.

257 251

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا