3 دلیل مهم برای استفاده از خودکار تبلیغاتی
در این مقاله به 3 دلیل مهم برای استفاده از خرید خودکار تبلیغاتی میپردازیم همراه ما باشید. صاحبان مشاغل جدید پس از تاسیس شرکت خود، چند چالش همیشگی را با خود به همراه دارند. در این میان یک گزینه به طور پررنگ و غیر قابل انکاری زمان زیادی را به خود اختصاص میدهد. ارزش تبلیغات بدون تبلیغات جذابترین محصولات نیز راه به جای بزرگی نمیبرند. معاملات محدود خواهند بود و پیشرفت آنچنان که انتظار میرود میسر نمیشود. اما روشهای تبلیغاتی تجارت شما را به مشتریان معرفی خواهد کرد و برای عرضه، تقاضای بیشتری صورت میگیرد.
اگر تجربه یا دانش کافی در مورد بازاریابی را ندارید جای نگرانی نیست، چرا که اجرای استراتژیهای تبلیغاتی برای همه دشوار است. از این گذشته، سردرگمی در ابتدای این فعالیتهای تبلیغاتی اتفاق قابل پیشبینی است. به همین دلیل بسیاری از کسب و کارها شرکتهای بازاریابی رو به استخدام حرفهای میآورند
جای تعجب نیست که هدایای تبلیغاتی از محبوبترین روشهای بازاریابی در سطح گسترده است. محصولات تبلیغاتی به ازای سودی که میرسانند، هزینه کمی دارند. علاوه بر این باعث افزایش آگاهی عمومی در مورد برند و خدمات شما میشوند و نهایتا به ایجاد وفاداری مشتری نیز ختم میشود. با تکیه بر این واقعیت، قدم بعدی فکر کردن به روشهای خلاقانه برای استفاده از کالاهای تبلیغاتی به جهت هدایت درآمد و فروش واقعی است.
اما مانند هر برنامهریزی دقیق دیگری، حتی اگر این روش یک رویکرد مناسب باشد، آیا واقعاً میتواند در بودجه شما تاثیر مثبتی ایجاد کند؟ انتخاب بهترین رویکرد بازاریابی به خودی خود یک چالش است و بیشتر صاحبان مشاغل دوست دارند تا حد امکان و در کوتاه مدت به سود مناسبی دست پیدا کنند.
بنابراین، چه گزینههایی وجود دارد؟ برای آغاز گزینههای بسیار متنوعی در دستهبندی هدایای تبلیغاتی وجود دارد. این طیف گسترده گاهی آنقدر کارآمد است که به شما کمک میکند بهترین نمونه را استفاده کنید و گاهی باعث سردرگم شدن از 3 دلیل مهم برای استفاده از خودکار تبلیغاتی خواهد شد.
اما به طور ویژه قصد داریم در مورد یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی تاریخ صحبت کنیم. به جرات خودکار تبلیغاتی را میتوان برای اغلب کسب و کارها مفید و موثر دانست. اگر در این مورد تردید دارید، در ادامه به دلایلی قانعکننده برای استفاده از این ابزار کاربردی خواهیم پرداخت.
خودکار تبلیغاتی هدیه ای مقرون به صرفه و ارزان
3 دلیل مهم برای استفاده از خودکار تبلیغاتی: وقتی صاحب کسب و کار جدیدی هستید و یک شرکت کوچک را افتتاح کردهاید، در نظر گرفتن بودجه بسیار مهم است. شما نمیتوانید بیپروا هزینه زیادی را صرف موارد بازاریابی کنید. زیرا سرمایه ابتدایی شما محدود است و برای سایر امور به مشکل برمیخورید. همچنین احتمال برخوردن به مشکلات و گرههای مالی پیشبینی نشده در ابتدای راه بسیار زیاد است. بنابراین، بهترین راه حل این است که یک روش ارزان برای پیشبرد تجارت خود پیدا کنید.
حال ممکن است فکر کنید حتی خودکارهای تبلیغاتی نیز گران هستند. اما در کمال تعجب اگر یکبار از این محصول برای استراتژی خود استفاده کنید، خواهید دید که آنها چقدر مقرون به صرفه هستند! علاوه براین، محدودیت خاصی برای قلمهای تبلیغاتی وجود ندارد و با یک انتخاب مناسب، از فشار مالی ناشی از آن آزاد شوید.
در واقع با صرف هزینه بسیار ناچیزی قادر خواهید بود که افراد بسیاری را به مشتریان وفاداری برای خودتان تبدیل کنید. اتفاقی که حتی با پرداخت هزینههای گزاف برای تبلیغات تلویزیونی هم میسر نخواهد شد.
اغلب خودکارهای ارزان قیمت در تنوع بالا و به صورت عمده در فروشگاه amazon فروخته میشوند. بنابراین، با افزایش حجم سفارشات، میزان هزینه ابتدایی نیز سرشکن خواهد شد. هرچه بیشتر سفارش دهید، هر خودکار هزینه کمتری نیز خواهد داشت. با این حساب نسبت به سایر هدایای تبلیغاتی بسیار کم هزینهتر نیز خواهند شد.
با یک مقایسه ساده به نسبت سایر روشهای تبلیغاتی به نتایج قابل توجهی خواهیم رسید. کافی است تصور کنید با هزینه یک آگهی تلویزیونی یا تصاحب یک بیلبورد تبلیغاتی در سطح شهر چه تعداد خودکار میتوان تهیه کرد! هدایایی که بسیار مادگارتر و دوستداشتنیتر نیز خواهند بود.
3 دلیل مهم برای استفاده از خودکار تبلیغاتی در تبلیغات
حتی اگر تبلیغات تلویزیونی، رادیویی و ایمیل مستقیم بتواند تاثیرگذار و موفق باشد، همه آنها شرایط خاصی دارند که نمیتوان از آن چشم پوشی کرد. برای اینکه آنها بتوانند ثمربخش باشند، باید در لحظه مناسب و در جای مناسب برای مخاطب قرار بگیرند. به عنوان مثال، تبلیغات رادیویی شما ممکن است در حین رانندگی افراد در خودرو پخش شود.
به دلیل تمرکز کم در حین رانندگی پس از اتمام آگهی، کمتر کسی آن را به خاطر خواهد داشت. اتفاقات این چنینی واقعا خوشایند به نظر نمیرسند! اما راهنمای خرید گاهی در تمام طول روز مورد استفاده قرار میگیرند و نه تنها مشتریان شما با آن مواجه میشوند، بلکه مثل یک تبلیغ محیطی توجه افراد دیگر را نیز به خود جلب میکند.
هنگام طراحی، تقریباً میتوانید هر چیزی را به هدیه اضافه کنید (تا زمانی که متناسب باشد). بنابراین، اطلاعات مورد نظر مشتریان بالقوه را در اولویت قرار بدهید. راههای ارتباطی همچون نام، آدرس، شماره تلفن و آدرس وب از موارد مورد نیاز برای مشتریان به حساب میآید تا به این وسیله با شما تماس برقرار کنند.
همینطور لوگو، پیغام کوتاه نیز میتواند به صورت خلاصه و مناسب کسب و کارتان را معرفی کند. به این ترتیب، هر وقت کسی از این خودکار استفاده کند، این امکان وجود خواهد داشت که به تجارت شما فکر کند. با گذشت زمان، این ارتباط بیشتر نیز خواهد شد تا اینکه در واقع به محصولات یا خدمات شما نیاز پیدا کنند. این زمانی است که تجارت شما با یک مشتری جدید ارتباط برقرار خواهد کرد.
چالش های پیش رو برای هدایای تبلیغاتی
یکی از چالش های استفاده از محصولات تبلیغاتی، همانند تمامی فعالیت های تبلیغاتی، این است که مردم ممکن است این هدایا و مشوق ها را دریافت کنند و هرگز از آن سازمان خرید نکنند. این امر هزینه های بازاریابی و تبلیغات را بدون نتیجه افزایش می دهد. بنابراین، توزیع باید محدود به بالا ترین سطح مخاطبان بالقوه باشد. علاوه بر هزینه واقعی محصولات، چندین هزینه مرتبط نیز وجود دارند که باید در بودجه بازاریابی محاسبه شوند.
این موارد عبارتند از: هزینه های راه اندازی و اجرای تجهیزات چاپ برای سفارش. همچنین می تواند شامل جوهر یا مواد دیگر و هزینه های مرتبط با فرآیند چاپ نیز باشد. حمل و نقل، هر چه وسایل و آیتم های تبلیغاتی بزرگ تر و سنگین تر باشند هزینه حمل آن ها بیشتر می شود. در برخی موارد، هزینه باربری حتی می تواند به اندازه خود محصول باشد.
محل نگهداری و انبارداری، پس از دریافت، یک سازمان باید منطقه ای را پیدا کند که در آن اقلام را ذخیره کند تا زمانی که مورد استفاده قرار گیرد. برخی از موارد، به خصوص مواد غذایی و مراقبت های شخصی نیز ممکن است تاریخ انقضاء و ویژگی های ذخیره سازی مانند یخچال را داشته باشند که باید تحت نظارت قرار گیرند.
در حالتی که به دنبال افزایش درآمد برای کسب و کار خویش هستید و می خواهید بقیه افراد هم شرکت شما و محصولاتتان را بشناسند، از هدایای تبلیغاتی در کنار کاتالوگ معرفی خود استفاده کنید. همگان بر یک نکته اتفاق نظر دارند که هدیه دادن یکی از راه های مقرون به صرفه برای ایجاد مشارکت و ایجاد ارتباط های گران بها است.
شرکت ها معمولا هدایای تبلیغاتی شان را در اختیار مشتریانی که هدف گذاری کرده اند، قرار میدهند. این مشتریان در فروشگاه های مقصد و مطبوع بازاریابان سرگرم به خرید می باشند و با اهدای نمونه ی رایگان و سایر گونه های هدایای تبلیغاتی با محصول ها آشنا می شوند.
منبع: vistaprint