اقتصادیبرترین های کسب و کار

بهترین برند لباس ایرانی

مشهورترین برندهای پوشاک ایرانی که باید بشناسید

صنعت پوشاک یکی از قدیمی‌ترین صنایع در سطح جهان است. در طول این سال‌ها تنها برندهایی که به نیازهای مشتریان، طراحی زیبا، کیفیت بالا و راحتی لباس توجه کرده باشند در این صنعت ماندگار شده‌اند. تا همین چند سال گذشته بازار پوشاک ایران و فروشگاه های اینترنتی لباس مردانه، از برندهای خارجی به خصوص برندهای ترک و لباس‌های تولید چین اشباع شده بود. چراکه اکثر افراد به کیفیت و طراحی برندهای ایرانی اعتماد نداشته و در بازار جایی برای تولیدات داخل وجود نداشت.

خوشبختانه در سال‌های اخیر برندهای لباس ایرانی با طراحی زیبا و تولید پوشاک باکیفیت در رقابت با برندهای خارجی موفق ظاهر شده‌ و رضایت مشتریان را جلب کرده‌اند. در این میان برخی از برندهای ایرانی شهرت و محبوبیت بیشتری پیدا کرده و با طراحی‌های به‌روز خود، دست کمی از برندهای خارجی ندارند. در ادامه قصد داریم مشهورترین برندهای پوشاک ایرانی را معرفی کنیم.

اهمیت برند ایرانی پوشاک

صنعت پوشاک یکی از رقابتی‌ترین صنایع است. ازاین‌رو مانند تمام صنایع دیگر، استفاده از یک نام و نشان مشخص تحت عنوان برند به تولیدکنندگان کمک می‌کند تا نسبت به سایر رقبا متمایز شوند. در واقع نام تجاری یا همان برند به نوعی ضامن سطح مشخصی از کیفیت، ماهیت، شخصیت محصول، فرهنگ استفاده از آن محصول است. برندهای پوشاک ایرانی می‌توانند پس از جلب رضایت مشتریان داخلی با تولید کالاهای رقابتی با نام تجاری خود با سایر برندهای تولیدکننده پوشاک در سطح جهان وارد رقابت شوند.

معرفی برندهای معروف لباس

1. پوشاک تن درست

پوشاک تن درست یکی از برندهای ایرانی معروف لباس است که بسیار علاقه به طبیعت دارد و معتقد است که اولین طبیعت ما بدن ماست و برای آشتی با طبیعت اول باید به بدن و تن خودمان اهمیت دهیم. پوشاک تن درست بر این باور است که هنگامی که شما لباسی مناسب را انتخاب می‌کنید موجب می‌شود که احساس خوبی داشته باشید. بنابراین شما با انتخاب برند تن درست که از زمین ریشه گرفته است می‌توانید به تمام صفات خوب دست پیدا کنید. با توجه به این مطلب می‌توانید متوجه شوید که برند تن درست، تمام پوشاک خود را از الیاف طبیعی تولید می‌کند.

محصولات برند تن درست شامل پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه می‌شود. البته تمامی لباس‌ها برای استفاده در بیرون خانه کاربرد دارند. لباس‌های این برند کاملا از الیاف طبیعی و با طرح‌های سنتی تولید می‌شوند اما مطمئن باشید که لباس‌ها کاملا جوان پسندانه و شیک هستند و تنوع زیادی هم در رنگ، طرح و مدل دارند.

در حال حاضر مراکز فروش پوشاک تن درست در شهرهای تهران، مشهد، اردبیل و رشت حضور دارند و افراد می‌توانند به صورت حضوری لباس خود را از این شعب خریداری کنند اما در شهرهایی که مراکز فروش پوشاک تن درست وجود ندارد افراد نگران نباشند زیرا می‌توانند به سایت اینترنتی تن درست مراجعه کرده و لباس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

2. پوشاک سالیان

برند سالیان بیشتر از ده سال است که در حوزه فروشگاه‌های زنجیره‌ای پوشاک فعالیت دارد. بیشتر لباس‌های این برند از طریق همکاری با تولیدی‌های شناخته شده داخلی تامین می‌شود اما مسئولان پوشاک سالیان گفته‌اند که برخی از لباس‌هایی که امکان تولیدشان در داخل کشور نمی‌باشد توسط کشورهای خارجی تولید و به داخل کشور وارد می‌شوند.

محصولات برند سالیان شامل لباس‌های بچه گانه، زنانه و مردانه می‌شود. گفتنی است که بسیاری از لباس‌های این برند ساده و مینیمال اما در عین سادگی بسیار شیک هستند. شما برای مشاهده لباس‌ها می‌توانید به وب سایت یا صفحه اینستاگرام این برند مراجعه کنید. این برند دارای دسته بندی‌های مختلفی است بنابراین قیمت دقیقی را نمی‌توان لحاظ کرد اما پس از خرید می‌توانید مطمئن باشید که لباس‌های انتخابی از لحاظ کیفیت عالی هستند.

در حال حاضر مراکز فروش پوشاک سالیان در شهرهای اصفهان، لواسان، کرج، نمک آبرود، مشهد و تبریز حضور دارند که شما می‌توانید با مراجعه به آن‌ها لباس خود را انتخاب و خریداری کنید البته می‌توانید به سایت پوشاک سالیان نیز مراجعه کرده و خرید کنید.

3. پوشاک نیکو تن پوش

نیکوتن پوش یکی دیگر از برندهای بسیار معروف لباس ایرانی است که فعالیت خود را از سال 1376 آغاز کرد. این برند با تولید لباس‌های راحتی، لباس زیر و جوراب با کیفیت قصد دارد که نیازهای مردم را با تولید محصولات با کیفیت داخلی به خوبی برطرف کند. این برند در زمان فعالیت خود توانسته است که افتخاراتی مانند دریافت حقوق مصرف کنندگان و گواهینامه‌های استاندارد از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان را دریافت نماید.

تمامی محصولات این شرکت دارای رنگ‌بندی‌های متنوعی هستند که می‌توانید از میان آن‌ها لباس مد نظر خود را انتخاب کنید. یکی از ویژگی‌های این برند قیمت مناسب محصولات در کنار کیفیت بالای آن است.

4. پوشاک گارودی

پوشاک گارودی یکی دیگر از برندهای معروف لباس در تهران است که فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرد. تمامی پوشاک تولید شده این برند مصرف‌کننده را سرشار از آرامش می‌کند زیرا این محصولات تماما از پارچه‌های الیاف طبیعی و در راستای ترویج هنر ایرانی تولید می‌شود. طبق گفته‌های مسئولان این برند، جزئیات برایشان بسیار مهم است و به ظرافت دوخت بسیار اهمیت می‌دهند.

محصولات برند گارودی شامل لباس‌های راحتی منزل و لباس‌های زیر برای خانم‌ها و آقایان می‌شود. لباس‌های این برند طرح‌های مینیمال و ساده‌ای دارند. اگر قصد دارید نمونه کارهای این برند را مشاهده کنید می‌تواتید به وبسایت یا پیج اینستاگرام این برند مراجعه کنید تا از صحت زیبایی این لباس‌ها اطمینان حاصل کنید.

با توجه به تنوع لباس‌های این برند نمی‌توان قیمت دقیقی از لباس‌ها داد اما با توجه به قیمت بازار، این لباس‌ها از قیمت خوبی برخوردارند. در حال حاضر مراکز فروش پوشاک گارودی در شهرهای تهران، همدان و سمنان حضور دارند که شما می‌توانید با مراجعه به این فروشگاه‌ها لباس خود را انتخاب و خریداری کنید. البته اگر بخواهید هم می‌توانید به سایت این برند مراجعه کرده و لباس‌تان را انتخاب کنید.

5. پوشاک سله بن

یکی دیگر از شناخته شده‌ترین برندهای لباس ایرانی برند سله بن است. این برند که فعالیت خود را در سال 1389 آغاز کرد در حال حاضر دارای 20 شعبه فعال در سراسر کشور است. جالب است در رابطه با نام این برند بدانید که، سله بن نام روستایی قدیمی در فیروزکوه است که این برند عکس‌های آن روستا را در اینستاگرام خود انتشار داد.

محصولات برند سله بن شامل پوشاک بیرونی و راحتی آقایان و خانم‌ها می‌شود که شما با توجه به سبک و نوع پوشاک خود می‌توانید لباس مورد نظرتان را انتخاب کنید. یکی از ویژگی‌های محصولات برند سله بن تنوع آن‌ها است. همچنین اگر شما از دوست‌داران لباس‌های اسپرت مانند هودی هستید بهتر است که حتما به این برند سری بزنید.

در حال حاضر مراکز فروش پوشاک سله بن در شهرهای همدان، شیراز، مازندران، تهران، کرمان، گلستان، مشهد و اصفهان وجود دارند که شما می‌توانید به صورت حضوری لباس خود را در این فروشگاه‌ها تهیه کنید. البته شما می توانید از طریق اینستاگرام فروشگاه، لباس‌تان را به صورت غیر حضوری انتخاب کنید و بعد از آن برای نهایی کردن سفارش از طریق دایرکت آن را پیگیری کنید.

آتوسا خوش خواهد

من آتوسا، خبرنگاری که تعهدی عمیق به خدمت به مردم دارم. در این سایت، با تمرکز بر مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی، تلاش می‌کنم تا صدای گروه‌ه‌های نادیده گرفته شده را به گوش شما برسانم و برای ایجاد عدالت و برابری در جامعه تلاش کنم.
دکمه بازگشت به بالا