عمومی

رییس جمهور جدید براساس شاخصه های شهید رییسی حرکت کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سید مجید میراحمدی شامگاه شنبه در مراسم شهدای خدمت در تنکابن با برشمردن ویژگی‌های برجسته مدیریتی رئیس جمهور شهید اظهار داشت: حضور بی‌نظیر مردم در مراسم تشییع رئیس جمهور شهید و همراهانش ثابت کرد که این ملت پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده و به آن اعتقاد دارند.

وی افزود: یکی از شاخصه‌های برجسته سید ابراهیم رئیسی خدمت به خلق بوده و آن را مهمترین راه برای کسب رضایت الهی می‌دانست.

معاون سیاسی و امنیتی وزارت کشور با بیان اینکه رئیس جمهور فقید، کرسی ریاست جمهوری را به‌عنوان محلی برای خدمت به خلق می‌دانست، اضافه کرد: تواضع و فروتنی و عشق به مردم در وجود دکتر رئیسی شعله ور بوده و از سویی دیگر در مقابل دشمنان نظام و دولت‌های متکبر نیز با شجاعت و غرور سخن می‌گفت و عمل می‌کرد.

میراحمدی با تاکید براینکه در وجود رئیس جمهور شهید ذره‌ای از احوالات رئیس جمهور نبود، خاطر نشان کرد: وی هیچ تغییری در نوع رفتار و شخصیت نداشت و خضوع و فروتنی همواره در رفتارشان همراه بود.

وی با بیان اینکه رئیسی هیچ‌گاه اهل تشریفات و تجملات نبود، تصریح کرد: رئیسی همواره مراقب بود تا هیچ مسئله‌ای میان او و مردم فاصله نیندازد و مکرراً از این مسئله اجتناب می‌کرد.

رئیس ستاد اربعین کشور با بیان اینکه رئیس جمهور فقید از خانواده‌ای رنج کشیده و فقیری بود، افزود: او با درد محرومان آشنا بوده و به آن افتخار می‌کرد.

میراحمدی گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های رئیس جمهور شهید، رسیدگی وخدمت به محرومان بود و در تمام تصمیم‌های اقتصادی نخستین مساله ای که مورد توجه قرار می‌داد این بود که آن تصمیم چه آثار و نتایجی برای محرومان دارد.

وی با اشاره به اینکه خدمات رئیسی ناگفته ماند و به شهادت رسید، تاکید کرد: ولایت پذیری رئیس جمهور زبانزد بوده و به معنای واقعی ذوب در ولایت بود.

میراحمدی افزود: رئیسی هیچ‌گاه در مقابل رهبر خود را مقام دوم کشور ندید بلکه همواره یک سرباز مطیع بود ودوره مدیریت وی، در زمره نادرترین دورانی بود که رهبری نگران امور داخل و خارج از کشور نبود.

این مسئول اظهار داشت: رئیس جمهور جدیدی که قرار است به جای رئیسی سکان مدیریت را در دست بگیرد، باید بر اساس شاخصه‌های مدیریتی رئیس جمهور شهید حرکت کند.

دکمه بازگشت به بالا