بین الملل

مشاور امنیت رژیم صهیونیستی: در دستیابی به اهداف جنگ ناکام ماندیم

مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) در دویست و بیست و نهمین روز از جنگ در نوار غزه به شکست این رژیم در دستیابی به اهداف تعیین شده در این جنگ اذعان کرد.

به گزارش دانا نیوز، شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی به نقل از «تزاخی هانگبی» مشاور امنیت داخلی این رژیم گزارش داد: ما به هیچ یک از اهداف جنگ در نوار غزه نرسیدیم.

هانگبی گفت: ما حماس را حذف نکردیم، شرایط را برای بازگشت اسرا فراهم نکردیم و نتوانستیم ساکنان شهرک‌های مجاور غزه را سالم به خانه‌هایشان بازگردانیم.

وی ادامه داد: مقامات ارتش می‌گویند دستیابی به اهداف جنگ به چندین سال زمان نیاز دارد نه یک سال.

هانگبی درباره جنگ با حزب‌الله لبنان نیز اضافه کرد: کابینه جنگ هیچ هدف روشنی را برای جبهه شمال مشخص نکرده و تاریخ یا اهداف راهبردی را تعیین نکرده است.

حملات رژیم صهیونیستی درحالی امروز وارد دویست و بیست و نهمین روز شد که تحولات میدانی پس از حدود هشت ماه، شکست طرح‌های نظامی رژیم اشغالگر و شکست عملیات نظامی در غزه را نشان می‌دهد؛ چراکه مقاومت تاکتیک‌های جدید در نبرد را در دستور کار قرار داده است.

طی این مدت و به‌رغم تمامی حملات علیه غیرنظامیان و به‌ویژه زنان و کودکان در نوار غزه، اما ارتش رژیم صهیونیستی متحمل خسارات و ضربات بی‌سابقه‌ای شده است.

به‌رغم سانسور شدید نظامی، رسانه‌های عبری هر از چند گاهی گزارش‌هایی درباره میزان تلفات ارتش رژیم صهیونیستی منتشر می‌کنند که با آمار و ارقام رسمی مغایرت دارد.

انتهای پیام

کارگروه خبری مطالب بین المللی

تحلیلگر اخبار بین‌المللی با رویکردی متفاوت. از طریق تحلیل دقیق و عمیق رویدادهای جهانی، تاثیرات آن‌ها را بر جوامع مورد بررسی قرار می‌دهم. با استفاده از شیوه‌ای قابل فهم و با جزئیات، به شما نقشه‌ای واضح از اتفاقات جهانی ارائه می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا