عمومی

اجرای طرح حجاب حیا و عفت عمومی جامعه را تقویت می‌کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل با تقدیر از رشادت دلاورمردان سپاه و نیروهای نظامی و امنیتی در اجرای عملیات وعده صادق اظهار کرد: مجموعه بزرگ تبلیغات اسلامی و شبکه عظیم فرهنگی و تبلیغی استان حامی و قدردان سپاه و نیروی انتظامی است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب پس از تذکر عالمانه و حکیمانه مبنی بر کم کاری برخی مسؤولان در تقویت دینداری مردم، توجه به قانون مداری و یا قانون گریزی افراد جامعه را وظیفه خطیر مسؤولین برشمرد که باید به نحو احسن اجرا شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه اکنون دشمن درصدد جوسازی و ایجاد التهاب در جامعه با هدف مقابله با طرح حجاب و عفاف است، گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل و تمامی تشکل‌ها، هیأت، نیروهای فعال تبلیغی، فرهنگی و دینی با تمام ظرفیت و توان آماده همکاری با نیروی انتظامی در اجرای طرح عفاف و حجاب است.

اجرای طرح «عفاف و حجاب» همزمان با سراسر کشور در اردبیل

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل نیز در این مراسم با ابراز خرسندی از همراهی و حمایت تبلیغات اسلامی‌ اظهار کرد: توجه به سلامت فرهنگی جامعه و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی وظیفه مشترک سازمان تبلیغات اسلامی و نیروی انتظامی است.

سردار جواد تقوی با اشاره به شعار «آسایش پلیس فدای آرامش مردم» خاطرنشان کرد: جامعه ما در سایه ولایت و با جانفشانی پلیس در تراز انقلاب اسلامی همواره از نعمت آرامش و امنیت برخوردار است.

وی از اجرای طرح عفاف و حجاب همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل خبر داد و گفت: نیروهای همکار در طرح حجاب و عفاف متشکل از بانوان پلیس و کارشناسان روانشناسی به ارشاد و تذکر لسانی می‌پردازند که خوشبختانه در استان اردبیل همکاری شایسته‌ای با پلیس در اجرای این طرح انجام شده و عموماً با همراهی بانوان و دختران روبرو شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل با تاکید بر ضرورت همکاری دستگاه‌های خدمات رسان در اجرای طرح عفاف و حجاب گفت: ارائه خدمات اجتماعی به بانوان و دختران، منوط به رعایت عفاف و حجاب است.

سردار تقوی تکریم بانوان را اولویت اول در اجرای طرح عفاف و حجاب عنوان و تصریح کرد: اهدای روسری، صحبت دوستانه با دختران نوجوان بدحجاب و تکریم بانوان از اقدامات نیروی انتظامی اردبیل در اجرای طرح عفاف و حجاب است.

هیأت مذهبی برنامه‌های متناسب با نیاز روز جامعه اجرا کنند

نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی استان اردبیل نیز در سخنانی با تقدیر از حضور مدیرکل و فعالان فرهنگی و تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، گفت: جریان سازی و تولید محتوا ضرورت اصلی در فرهنگ سازی عفاف و حجاب در جامعه است.

حجت الاسلام سید کمال موسوی، تشکیل هیأت مذهبی در نیروی انتظامی را گامی مؤثر در جذب مردم علی‌الخصوص نوجوانان و جوانان به فعالیت‌های فرهنگی و دینی عنوان کرد و گفت: برنامه هیأت‌های مذهبی باید بر اساس مقتضیات زمان و نیازهای روز جامعه اجرا شود.

وی توجه به پیوست فرهنگی با محوریت خانواده را از ضروریات طرح حجاب و عفاف عنوان کرد و افزود: نیروی انتظامی استان اردبیل در نظر دارد برنامه عظیم فرهنگی به همت هیأت مذهبی این مجموعه، در منطقه گردشگری شورابیل در ایام محرم اجرا کند.

دکمه بازگشت به بالا