برترین های کسب و کارعلمی و پزشکی

کرم ضد چروک دور چشم نی نی سایت

رفع سیاهی دور چشم در خانه

بخش مهمی از زیبایی صورت ما به جوانی و شادابی  و همچنین سالم بودن پوست بستگی دارد . سیاهی دور چشم یکی از مشکلات پوستی است که به علت های مختلفی به وجود می آید و ماندگار شدن آن بسیار ناخوشایند است و زیبایی طبیعی چهره را کاهش میدهد و ظاهر را پیرتر و پژمرده تر نشان میدهد.

کرم پودر لاکچری کوین برای پوست روشن: در مواقعی که سیاهی دور چشم بخاطر کمبود خواب و یا آلرژی فصلی باشد میتوان امیدوار بود که خود به خود از بین برود اما سیاهی دور چشم اگر بخاطر عواملی مانند ارثی بودن ، استرس ، کمبود ویتامین و بالا رفتن سن و  این قبیل موارد باشد باید برای پیشگیری و درمان آن اقدام کنید و زیباییتان را نجات دهید.

سیاهی دور چشم رو فقط با این 2 مورد برای همیشه از بین ببر

کرم دور چشم لاکچری کوین: برای درمان سیاهی دور چشم روش های مختلفی پیشنهاد میشود که در این بخش از استار بورس میخواهیم روشی به شما پیشنهاد کنیم که به راحتی این مشگل را درمان کنید و دیگر نیازی به مراجعه به پزشک نداشته باشید.

1- استفاده از روغن بادام و ویتامین E

کرم روز و شب لاکچری کوین اصل: روغن بادام حاوی ویتامین E است و این ویتامین برای رفع تیرگی و سایه دور چشم موثر است. شما میتوانید فقط روغن بادام را در نواحی تیره خود بمالید و به آرامی ماساژ دهید. اجازه دهید یک شب بر روی چشم ها باقی بماند و صبح روز بعد آن را بشویید.

اما طرفداران درمان های طبیعی پیشنهاد می کنند مقدار مساوی روغن بادام و ویتامین E را مخلوط کرده و سپس، پیش از خواب مخلوط را به آرامی در حلقه های سیاه اطراف چشم ماساژ دهید. صبح محل را با آب سرد بشویید. این روند را هر شب تکرار کنید تا حلقه های تیره از بین بروند.

روش استفاده: مقدار مساوی روغن بادام و ویتامین E را مخلوط کنید. سپس ، دقیقاً قبل از خواب ، مخلوط را به آرامی بر روی تیرگی های چشم خود ماساژ دهید. صبح محل را با آب سرد بشویید. این روند را شبانه تکرار کنید تا تیرگی ها اطراف چشم از بین بروند.

2- استفاده از روغن آرگان

روغن آرگان یک محصول طبیعی، سالم و بدون ضرر برای ناحیه دور چشم‌ها است. در واقع خرید روغن آرگان صد در صد خالص تأثیر قابل‌توجهی در جوانسازی سلول‌های پوستی دور چشم دارد. وجود مواد مغذی و انواع ویتامین‌ها در روغن آرگان، پوست ناحیه اطراف چشم را تقویت کرده و به سلول‌های آن حیات دوباره می‌بخشد.

این روغن خاصیت الاستیکی پوست ناحیه مورد نظر را بهبود بخشیده و نقش آبرسان را برای آن ایفا می‌کند. بنابراین از این روغن به عنوان یک محصول طبیعی ضد پیری و ضد چروک در ناحیه دور چشم‌ها استفاده می‌شود.

روغن آرگان همچنین اثر رادیکال‌های آزاد موجود در محیط را خنثی کرده و از تیره شدن دور چشم جلوگیری می‌کند.

توجه داشته باشید شما میتوانید با روش های خانگی آسانتر دیگر مثل گذاشتن پوست خیار ، گذاشتن کیسه چای سرد و… سیاهی دور چشم خود را کمتر بکنید اما مواردی که در بالا ذکر شده به رفع داعمی این مشگل بسیار کمک خواهد کرد.

دکمه بازگشت به بالا