برترین های کسب و کارعمومی

پرچم دار تلویزیون های سامسونگ کدامند؟

با ورود به سال جدید و رونمایی از بهترین تلویزیون‌های سامسونگ، دنیای نمایشگرهای این برند نیز رنگ و لعابی نو به خود گرفت و با فناوری‌های جدیدتر در کنار آپدیت‌های چشمگیر قصد رقابت سرسختانه با دیگر برندها را دارند. سال 2023 شروع فصل تازه‌ای از رقابت‌های سامسونگ است که با ورود نسل دوم تلویزیون‌های QD-OLED آغاز می‌شود؛ همچنین سطح بالاتری از تلویزیون سامسونگ نئو کیولد و کیولد نیز در راه هستند تا پیشتاز باقی بمانند. در بخش بعدی این محصولات را بررسی می‌کنیم، پس همراه افرالند باشید. تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان ارائه بهترین خدمات سامسونگ را دارد

سورپرایز جدید در سال 2023، معرفی بهترین تلویزیون سامسونگ در لباس OLED بود که بار دیگر، برای همیشه در صدر بودن این برند کره ای را به ثبت رساند.در این سال، سامسونگ نه تنها به دنیای اولد بازگشت؛ بلکه مسیر کیولد، نئو کیولد و تلویزیون های سری کریستال خودش را نیز ادامه داده است.

لیست بهترین تلویزیون سامسونگ 2023

بهترین تلویزیون سامسونگ در سال 2023، تلویزیون S95C با فناوری QD-OLED، رفرش ریت 144 هرتز و روشنایی 2000 نیت می‌باشد. در امتداد همین معرفی، سامسونگ از مدل های دیگر QLED، LED و NEO QLED نیز پرده برداری کرد که در ادامه با معرفی تلویزیون‌های جدید سامسونگ توسط وبسایت اصلی (samsung.com)، ما نیز مدل‌های جدید را در این مقاله معرفی خواهیم کرد.

در این لیست بهترین تلویزیون های سامسونگ که در سال 2023 جزو محبوب‌ترین، پیشرفته‌ترین و دارای بیشترین آمار فروش در افرالند بوده‌اند را معرفی می‌کنیم:

  1. تلویزیون سامسونگ QN900C
  2. تلویزیون سامسونگ QN800C
  3. تلویزیون سامسونگ S95C
  4. تلویزیون سامسونگ S90C
  5. تلویزیون سامسونگ QN95C
  6. تلویزیون سامسونگ QN90C
  7. تلویزیون سامسونگ QN85C
  8. تلویزیون سامسونگ Q80C
  9. تلویزیون سامسونگ Q70C
  10. تلویزیون سامسونگ Q60C

نقش آفرینی پنل QD-OLED و روشنایی بیشتر از آنچه انتظارش را داشتیم در تلویزیون‌های بالارده این برند، آینده ای روشن برای سامسونگ رقم می‌زنند. آنطور که معلوم است اولدهای سامسونگ در 2023، حتی از مدل‌های ال جی مانند G3 -که خود مالک اولد است- جلو زده اند و با روشنایی 2000 نیت، درخششی ابدی را برای صفحه نمایش رقم می‌زنند و اما این تمام ماجرا نیست؛ کوله باری از قابلیت‌های گیمینگ که بر دوش این دو تلویزیون اولد گذاشته شده بود با موفقیت به مقصد رسید و اکنون زمان خوشحالی گیمرهاست چونکه رویایشان به حقیقت پیوست و بهترین تلویزیون گیمینگ اولد را از طرف سامسونگ دریافت کردند.

تلویزیون سامسونگ QN90A QLED، بهترین تلویزیون سامسونگ

سامسونگ QN90A QLED اولین گزینه موجود در لیست بهترین تلویزیون سامسونگ، یک تلویزیون LED پرچمدار ۴k است. این تلویزیون زیرمجموعه سری Neo QLED ۲۰۲۱ سامسونگ است که نور پس زمینه Mini LED را با لایه کوانتومی ترکیب می‌کند تا طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را در سطوح مختلف روشنایی نمایش دهد. نور پس‌زمینه Mini LED به تلویزیون کمک می‌کند رنگ‌ها را به طور عمیق‌تری نمایش دهد. این دستگاه دارای پلتفرم هوشمند تایزن است که استفاده از آن آسان است. تعداد زیادی برنامه برای دانلود در دسترس دارد. کنترل از راه دور جدید دارای یک پنل خورشیدی در پشت است، بنابراین از نور خورشید برای شارژ استفاده می‌کند. این دستگاه دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های بازی مانند پشتیبانی از نرخ نوسازی متغیر (VRR) و پهنای باند HDMI ۲.۱ است. با این حال در این پورت، جای کار بیشتری وجود دارد. کاربران در این نسخه نمی‌توانند همزمان از دو کنسول بازی نسل بعدی به طور کامل استفاده کنند.

ظاهر و بدنه

این تلویزیون فاقد انحنا است. Samsung QN90A طراحی ممتازی دارد که به نظر بسیار شبیه Q۹۰/Q۹۰T QLED سامسونگ است، با این تفاوت که بسیار نازکتر است. ظاهری تمیز با حاشیه‌های نازک دارد که در هر تنظیماتی خوب به نظر می‌رسند و این همان چیزی است که از یک تلویزیون درجه یک انتظار دارید. این ویژگی ها سامسونگ QN90A QLED را در لیست بهترین تلویزیون سامسونگ قرار می‌دهد.

پایه

تلویزیون روی پایه فلزی خود کمی لرزان به نظر می‌رسد، اما زیاد قابل توجه نیست. پایه نصب شده در مرکز نیز صفحه نمایش را به اندازه کافی از میز بالا می‌برد تا بتوانید نوار صوتی را در جلو قرار دهید و نگران مسدود شدن دید خود نباشید.

قسمت عقبی تلویزیون

قسمت پشتی از یک پانل پلاستیکی اچ ساخته شده است و مسیرهایی برای مدیریت کابل وجود دارد. ورودی‌ها رو به پهلو هستند، اما اگر تلویزیون را به دیوار نصب کنید، دسترسی به آن‌ها دشوار خواهد بود.

کیفیت ساخت

کیفیت ساخت سامسونگ QN90A فوق العاده است. اگرچه کل تلویزیون، به جز پایه، از پلاستیک ساخته شده است، اما بسیار محکم و خوب به نظر می‌رسد. هیچ مشکل آشکار یا لق شدن قطعات وجود ندارد. این همان چیزی است که از یک مدل سطح بالا انتظار داریم. پایه کمی لرزان است، اما به این دلیل که پنل آن بسیار نازک است و جابجایی آن آسان است، مشکلی پیش نخواهد آمد.

بازی کردن

سامسونگ QN90A برای بازی شگفت‌انگیز است. دارای ویژگی‌های بازی مانند پهنای باند HDMI ۲.۱ و پشتیبانی از VRR است. پنل ۱۲۰ هرتزی آن زمان پاسخگویی بسیار سریعی دارد. در نتیجه حرکت نرم و تاخیر ورودی بسیار کم است. به لطف نسبت کنتراست طبیعی عالی، برای بازی در اتاق تاریک مناسب است. متأسفانه، فقط یک پورت HDMI دارد که از HDMI ۲.۱ پشتیبانی می‌کند، بنابراین در صورت اتصال همزمان PS5 و Xbox Series X نمی‌توانید از مزایای کامل آن‌ها استفاده کنید.

بهترین تلویزیون سامسونگ 2023 کدامند؟

جدیدترین تلویزیون سامسونگ 2023 در سری‌های مختلف تولید شده‌اند که هر کدام ویژگی‌های منحصر بفردی دارند. تلویزیون اولد سامسونگ S95C،‌ تلویزیون نئو کیولد QN90C،‌ تلویزیون کیولد Q80C و تلویزیون ال ای دی CU8000 از پرطرفدارترین‌های سال جدید هستند. البته مدل‌های پیشرفته‌تری هم تولید شده‌اند اما پیرو پارسال پیش‌بینی می‌کنیم همین مدل‌ها جزو پرتقاضاترین محصولات بازار باشند چرا که مدل‌های پرچمدار با قیمت نجومی‌شان چندان با شرایط اقتصادی ایران سازگار نیستند. در ادامه بیشتر این مدل‌ها را بررسی می‌کنیم.

بهترین تلویزیون سامسونگ 2022

بهترین تلویزیون سامسونگ 2022 مدل‌های مختلفی را شامل می‌شوند که هر کدام در یکی از سری‌های نمایشگرها جای می‌گیرند. این جدول تنوع قیمتی مختلفی را در بر گرفته‌ که بسته به بودجه و نیازتان می‌توانید یکی را انتخاب کنید. اگرچه اکنون در سال 2023 هستیم اما همچنان برخی از مدل‌های 2022 با توجه به کاهش قیمتی که داشته‌اند می‌توانند بسیار مناسب باشند. اگر نمی‌خواهید خیلی هزینه کنید و چندان به آپدیت شدن تلویزیون اهمیت زیادی نمی‌دهید مدل‌های سال ۲۰۲۲ با تخفیف می‌توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند.

انواع فناوری صفحه نمایش سامسونگ

سامسونگ تنوع زیادی در تولید نمایشگرهایش دارد و همین دست خریداران برای استفاده از فناوری‌های مختلف را بازتر می‌گذارد. چه بخواهید نمایشگری قیمت اقتصادی و ارزان خریداری کنید، چه دنبال بالاترین تکنولوژی باشید تلویزیون سامسونگ انتخاب‌های مختلفی برای‌تان دارد. در بخش بعدی انواع نمایشگر سامسونگ را معرفی می‌کنیم.

تلویزیون کریستالی LED سامسونگ

می‌توان گفت تلویزیون‌های LED همان LCD بوده که تنها با تکنولوژی LED نوردهی می‌شوند و سامسونگ با افزودن یک لایه کریستالی رنگ‌ها را تقویت کرده و نام آن‌ها را به سری کریستالی تغییر داده است. در واقع این صرفاً یک تکنیک بازاریابی برای ایجاد وجه تمایز با برندهای دیگر است.

دکمه بازگشت به بالا