برترین های کسب و کارعمومی

چگونه به تلویزیون سونی وصل شویم

امروزه کاربران نسبت به اتصال گوشی به تلویزیون علاقه زیادی نشان داده‌اند. هنگامی که تبلت یا گوشی خود را به تلویزیون وصل کنید، صفحه نمایش گوشی خود را روی صفحه تلویزیون می‌بینید همانند یک آیینه است.

این عمل نحوه وصل کردن گوشی به تلویزیون سونی بسیار کاربردی است. با خانواده می‌توانید عکس و فیلم جمع‌های خانوادگی را روی صفحه تلویزیون مشاهده کنید. با اتصال گوشی به تلویزیون سونی می‌توانید تصاویر را زیباتر و بزرگ‌تر به نمایش بگذارید.

با کابل و رابط یا اتصال به وای‌فای اتصال گوشه به تلویزیون امکان‌پذیر است. اگر دوست دارید گوشی خود را به تلویزیون وصل کنید و تصاویر را بزرگ‌تر و زیباتر تماشا کنید، در این مقاله  با ما همرا باشید. تا با روش های مختلف اتصال موبایل به تلویزیون سونی  آشنا شوید و حتی شاید روشی برای اتصال گوشی به تلویزیون سونی قدیمی خود نیز بتوان یافت.

اتصال گوشی به تلویزیون سونی با اپلیکیشن fastcast برای مشاهده تمام صفحه و امکانات گوشی در تلویزیون

  1. تلویزیون سونی و گوشی را به یک wifi متصل کنید.
  2. نرم افزار fastcast را روی گوشی و تلویزیون سونی نصب و اجرا کنید.
  3. گزینه QR cast در تلویزیون فقط برای نمایش نرم افزار در تلویزیون است ولی برای نمایش کل گوشی باید از گزینه cast local media استفاده کنید.
  4. کد QR را در گوشی اسکن کنید.
  5. گوشی شما به تلویزیون سونی متصل شده است  و می‌توانید از تمامی امکانات آن بر روی صفحه بزرگ تلویزیون استفاده کنید.

اتصال موبایل به تلویزیون سونی از طریق کابل

یکی از راحت ترین و در دسترس ترین روش ها، اتصال فیزیکی است که در آن برای اتصال موبایل به تلویزیون سونی از یک کابل HDMI استفاده می شود. برای استفاده از این روش باید تلویزیون به پورت HDMI مجهز باشد. سپس با استفاده از یک کابل گوشی را به تلویزیون SONY متصل کنید. بعد از اتصال باید با همگام سازی گوشی با تلویزیون، اتصال بین دو دیوایس را برقرار کرد.

در خصوص اتصال گوشی به تلویزیون از طریق کابل HDMI ممکن است یک سری محدودیت ها وجود داشته باشد و مشکلاتی از جمله پخش صدا، پخش با کیفیت تصویر یا … دردسرساز شود. در نتیجه شاید اتصال از طریق کابل انتخاب هر کسی نباشد. در مواردی نیز به دلیل بروز مشکل در پورت دستگاه، باید با تعمیر تلویزیون سونی مورد نظر مشکل را برطرف کرد.

اتصال گوشی به تلویزیون sony از طریق بلوتوث

روش ساده تر و بهتر دیگری که برای اتصال موبایل به تلویزیون سونی می توان از آن استفاده کرد، اتصال از طریق بلوتوث است. این روش برای تلویزیون های هوشمند سونی قابل استفاده است و می توان با استفاده از فعال کردن گزینه بلوتوث در گوشی و تلویزیون سونی، اتصال بین دو دیوایس را برقرار کرد. برای این منظور ابتدا بلوتوث گوشی و تلویزیون را از بخش تنظیمات روشن کرده و بعد از جست و جوی دستگاه ها، تلویزیون را پیدا کرده و به آن وصل شوید.

برای راهنمای بیشتر می توانید به thumbtack.com  مراجعه کنید.

کدام تلویزیون‌های هوشمند قدیمی و جدید سونی به قابلیت بلوتوث مجهز هستند؟

کمپانی سونی از دیرباز در صنعت تلویزیون فعالیت داشته و همه ما بارهای بار نام این برند معتبر را شنیده‌ایم و تلویزیون‌های زیبا و با کیفیت آن را دیده‌ایم.

اگر چه کمپانی سونی یکی از برندهای پیشرو در صنعت تلویزیون است، و همه آن را می‌شناسند، اما این شناخت و محبوبیت بیشتر به خاطر قابلیت‌های تصویری، و پیشرفت در طراحی تلویزیون‌هایش بوده و آنگونه که باید به ویژگی‌های صوتی نپرداخته است. بنابراین می‌توان گفت که تکنولوژی بلوتوث مدت چندان زیادی نیست که در تلویزیون‌های سونی ارائه شده و وجود این قابلیت به عنوان یک استاندارد در تلویزیون سونی عملا یک ویژگی کاملا جدید به شمار می‌رود.

کمپانی سونی از سال 2017 استفاده از بلوتوث را به صورت محدود در تلویزیون‌های خود شروع کرده و در تلویزیون های 2022 سونی این قابلیت را در تمام تلویزیون‌های هوشمند خود به کار برده است، که به طور خلاصه به توضیح آن می‌پردازیم.

منبع: youtube.com

دکمه بازگشت به بالا