برترین های کسب و کارعمومی

خرید اینترنتی فرش مسجد با بهترین قیمت و کیفیت سجاده کارپت

خرید اینترنتی فرش مسجد با بهترین قیمت و کیفیت سجاده کارپت: یکی از راه های فروش اینترنتی سجاده فرش ماشینی است. بنا به دلایل بسیاری در چند سال اخیر، خرید آنلاین محصولات نساجی از جمله فرش مسجد رونق گرفته است. افزایش تعداد کارخانه های تولید فرش سجاده ای، بالا رفتن تولید و ایجاد رقابت بین برندها و همچنین کم بودن تعداد کارخانه هایی ک هبه طور تخصصی به بافت فرش نماز می پردازند باعث شد تا به مرور، تولیدکنندگان برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار، اقدام به فروش اینترنتی فرش کنند.

با این کار، هم روند ثبت سفارش برای مشتری آسان تر شد و هم مشتریان از تمام دنیا امکان دیدن طرح ها و ثبت سفارش را پیدا کردند. خریداران نیز از رفت و آمد بین فروشگاه ها و همچنین سفر به شهر کاشان راحت شدند و به راحتی از میان تنوعی از طرح های سجاده فرش، طرح دلخواه با رنگی مطابق با سلیقه شان را انتخاب کردند.

به طور کلی یکی از مزایای خرید اینترنتی فرش مسجد، صرفه جویی در هزینه و زمان است. خرید آنلاین فرش محرابی به شما این امکان را می دهد تا با صرف هزینه ای کمتر و بدون واسطه و مستقیم از درب کارخانه خرید کنید. همچنین در بعضی از بازه های زمانی، برندهای مختلف تخفیف خرید می گذارند که می توانید از این شرایط نیز استفاده کنید.

خرید اینترنتی فرش مسجد در ایران از چه زمانی آغاز شد؟

اولین بار در جهان از سال 1991 خرید و فروش آنلاین پایه گذاری شد. اما در ایران حدودا یک دهه است که این سبک از کسب و کار رونق گرفته است. شرکت های تولید فرش ماشینی نیز از این مسیر جا نماندند و وارد این شیوه کسب و کار شدند.

مزایای خرید اینترنتی فرش نماز از سجاده کارپت

1- با خرید اینترنتی شما می توانید تمام طرح های مختلف از برندهای متفاوت را کنار هم قرار دهید و بهترین نمونه را انتخاب کنید.

مسجدی ها در هر کجای دنیا که باشند می توانند طرح های مختلف سجاده فرش کاشان را آنلاین ببینند و انتخاب کنند.

2- شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز خریدتان را انجام دهید و یا طرح های را ببینید و مقایسه کنید.

3- اگر به یک فروشگاه فرش ماشینی چند بار مراجعه کنید، معذب می شوید، اما شما می توانید بارها و بارها بدون محدیدت زمانی وارد سایت سجاده کارپت شده و طرح ها را تماشا کنید.

4- هزینه هایی که باید صرف رفت و آمد و خستگی راه و اسکان کنید را حذف کرده و به جای آن برای سجاده فرش هزینه می کنید.

5 – قیمت فرش مسجد بدون واسطه خدمتتان اعلام شده و قیمت آن بسیار کمتر از فروشگاه های سطح شهر است.

6- سجاده فرش مسجد را بعد از سفارش دادن می توانید درب محل مدنظرتان تحویل بگیرید. بدون اینکه دردسرهای حمل و نقل را داشته باشید.

خرید اینترنتی فرش محرابی: دغدغه ها و حواشی

هر خریدی به هر شکل که باشد، در کنار مزایای خود، معایبی نیز دارد. طبیعی است که خرید اینترنتی نیز نگرانی ها دغدغه های خاص خودش را دارد که اگر این موارد را در نظر بگیریم، می توانیم تجربه خوبی از خرید داشته باشیم.

یکی از مشکلات و نگرانی های خرید اینترنتی فرش سجاده ای به صورت اینترنتی این است که امکان بررسی و لمس محصول از نزدیک وجود ندارد و شما باید به تصویر و عکسی که می بینید اعتماد کرده و خریدتان را انجام دهید. البته اگر اطلاعات فنی فرش به درستی توسط فروشنده به شما داده شود جای هیچ نگرانی نیست. اطلاعاتی مثل شانه – تراکم – ارتفاع نخ خاب – رنگ و غیره.

مسئله بعدی نداشتن نماد الکترونیک برای بعضی از فروشگاه های اینترنتی و امکان سوءاستفاده و کلاهبرداری آنهاست. شما می توانید در این موارد با بررسی و تحقیق روند ثبت سفارشتان را پی بگیرید.

ابعاد سجاده فرش مسجد به گونه ای است که ویژه مکان مدنظر شما تولید می شود. معمولا ابعاد هر مسجد زیاد بوده و فرش با متراژ بالا تولید می شود. مشکل اینجاست:

در صورتی که سجاده فرش نماز مورد پسند شما نباشد، امکن مجوع کردن سفارش نیست چون فرش سجاده ای و رول های متری برای شما تولید شده و جهت استفاده در هیچ فضای دیگری به کار نمی آید.

از کجا اینترنتی فرش مسجد تهیه کنیم؟

سجاده کارپت کاشان برندی با سابقه و اصیل است که میزان رضایت مشتریان و خریداران قبلی این مجموعه را می توانید در وبسایت رسمی این برند ببینید. اما اگر به هر دلیل خرید اینترنتی برای شما سخت و نگران کننده است، می توانید به کاشان بیایید و حضورا پس از بازدید از کارخانه، ثبت سفارش کنید.

راه ارتباطی با ما جهت هماهنگی: 09133617256 آقای مهندس سلمانی مدیر فروش مجموعه

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا