برترین های کسب و کارفرهنگ و هنر

فروش فرش سجاده ای در تهران با بهترین کیفیت از سجاده کارپت

تهیه سجاده فرش در تهران از سایت سجاده کارپت

فروش فرش سجاده ای در تهران با بهترین کیفیت از سجاده کارپت: فروش فرش سجاده ای در تهران به صورت حرفه ای و تخصصی انجام نمی شود. به طور کلی در هیچ کدام از شهرهای ایران فرش بافی ماشینی به صورت تخصصی وجود ندارد به جز تعداد محدودی از شهرها. یکی از این شهرها، قطب صنعت فرش ماشینی ایران یعنی کاشان است.

البته ممکن است در سراسر کشور بعضی از فروشندگان یا هایپرهای بزرگ فرش، در کنار تنوعی از طرح هایی که دارند، سجاده فرش رولی هم داشته باشند. بنابراین بهتر است به دنبال فروش فرش سجاده ای در تهران نباشید و در کاشان به دنیال آن باشید!

چرا فرش سجاده ای در تهران پیدا نمی شود؟

امکان فروش فرش سجاده ای در تهران به چند دلیل وجود ندارد؛ تهران شهری است با ساختار شهری خاص خود و کمتر در داخل شهر کارخانه های عظیم تولیدی پیدا می شود، اگر هم کارخانه تولیدی وجود داشته باشد در شهرک های اطراف تهران است که آنها هم به بافت فرش ماشینی مشغولند نه فرش های رولی، فرش نماز و فرش تشریفات. از طرفی در صورت خراب شدن دستگاه های تولید فرش، تعمیرکننده های حرفه ای در دسترس نیستند و باید از شهرهایی چون کاشان اعزام شوند و این پروسه بسیار طولانی و فرسایشی خواهد بود.

خرید فرش مسجد نمازخانه از شرکت سجاده کارپت کاشان

اگر به دنبال فروش فرش سجاده ای در تهران هستید و قصد تهیه سجاده فرش نماز دارید، پیشنهاد ما به شما این است که به شهرهای نزدیک به تهران همچون کاشان مراجعه کنید. کارخانه های تولید فرش نماز بیشتر در کاشان و مشهد هستند، اما کاشان به دلیل فاصله کوتاه با پایتخت، دسترسی آسان تری داشته و تنوع کارخانه های تولید فرش ماشینی و همچنین فرش سجاده ای در آن بیشتر است.

با مراجعه به درب کارخانه می توانید روند تولید و بافت فرش را از نزدیک ملاحظه کرده و انتخابی بهتر داشته باشید. شرکت سجاده کارپت که به محراب نقش معروف است این امکان را به شما می دهد تا از کلیه مراحل تولید بازدید کنید.

برای سفارش سجاده فرش نماز این موارد را بدانید

– ابعاد دقیق فضای مدنظرتان را اندازه بگیرید.

– جنس نخ انتخابی تان را مشخص کنید. (بی سی اف – ویرجین – پلی استر یا اکرولیک؟)

– شانه و تراکم دلخواهتان چیست؟ (440 – 500 یا 700 شانه)

– سجاده فرش با چه رنگی مورد پسند شماست؟

– طرح محرابی می خواهید یا غیر محرابی؟

قیمت سجاده فرش مسجد

قیمت فروش فرش سجاده ای در تهران به دلیل کم بودن تعداد عرضه کنندگان بسیار بالاست. شما می توانید با حذف واسطه ها و مراجعه مستقیم به کارخانه سجاده فرش مدنظرتان را با کیفیتی بالا و قیمتی متعادل تهیه کنید. اختلاف قیمت فرش مسجدی در تهران و کاشان بسیار چشمگیر است. به خصوص برای افرادی که می خواهند فرش نمازخانه را با متراژ بالا تهیه کنند.

همچنین محدودیت رنگ و طرحی که در تهران وجود دارد در کاشان نیست و دست شما برای انتخاب انواع طرح و رنگ باز است.

چرا سجاده فرش تهیه کنیم؟

در گذشته بیشتر برای مساجد از فرش های دستبافت استفاده می شد و کسانی هم که قدرت خرید فرش دستبافت نداشتند، از فرش های کهنه یا دست دوم استفاده می کردند. اما با پیشرفت تکنولوژی و ظهور صنعت فرش ماشینی، فرش های بزرگ در ابعاد 12 متری و 9 متری تولید شدند و مساجد بسیار از این موضوع استقبال کردند. نمازخانه های کوچک هم برای فرش کردن فضایشان از فرش ماشینی 6 متری یا 4 متری استفاده کردند. اما در این میان بعضی از نمازخانه های کوچک نیز وجود داشتند که ابعاد دلخواه خودشان را نیاز داشتند. استفاده از سجاده فرش های رولی برای نمازخانه راه حل این موضوع بود!

مزایای خرید فرش سجاده ای از شرکت سجاده کارپت کاشان

– سفارش سایز و ابعاد دلخواه به صورتی که تمامی فضاهای خالی پوشانده شوند و جایی خالی نماند.

– تعیین جهت قبله

– ایجاد نظم در صفوف نماز

– وزن سبک رول های فرش

– امکان تعویض و ترمیم راحت

– شستشو و تمیز کردن آسان

خرید فرش سجاده ای در تهران با بهترین کیفیت از سجاده کارپت

شما می توانید برای تهیه بهترین سجاده فرش مسجد به کارخانه سجاده کارپت، تولید کننده انواع فرش مسجد محرابی و سجاده فرش تشریفات مراجعه کنید. برند سجاده کارپت نامی آشنا برای مسجدی هایی است که پیش از این به این برند نام آشنا و حرفه ای اعتماد کردند. مشاوران حرفه ای و متخصص محراب نقش در هر زمان از ساعات اداری پاسخگوی شما هستند.

تلفن تماس: 09133617256

منبع: سجاده کارپت کاشان (https://sajadecarpet.com)

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا