عمومیبرترین های کسب و کار

پخش عمده لوازم جانبی ایفورتک خادمی

فروش اسپیکر بلوتوث خانگی در فروشگاه سورس کامپیوتر در میان مدلهای بهروز از برندهای مطرح جهانی صورت میگیرد که میتوانید با توجه به بودجه یک اسپیکر مناسب خود را بهدلخواه خریداری نمایید. یعنی اینکه اسپیکر در فرکانس پایین همان سطح متوسط و بلند را داشته باشد و کیفیت خود را از دست ندهد. کیفیت پخش صدا و ویژگی های اسپیکر بلوتوث T&G TG-166 آن را در رده ی اسپیکر های مناسب قرار داده است. اما شما نمیتوانید مدل خانگی را با خودتان هر جایی ببرید و باید مدل کوچکتری را انتخاب کنید. برای این کار باید کیفیت باتری اسپیکر بلوتوثی را مد نظر بگیرید. کیفیت صدا: با توجه به اینکه قصد خرید شما دستیابی به یک کالای صوتی است، پس باید حتما به هر میزان بودجه ای که در اختیار دارید به دنبال خرید بهترین کالای ممکنه برای خود باشید تا بتوانید از خروجی صدای باکیفیت آن لذت ببرید. یا این که یک اسپیکر معمولی برای گوش دادن به آهنگ نیاز دارید که روزها و هنگام کارهای خود با آن همخوانی کنید و لذت ببرید؟

توانایی سیستم بلندگو برای به صدا درآوردن فرکانس های صوتی نشانگر خوبی است که صدا چگونه خواهد بود. در این شرایط احتمال احیا کردن بلندگو وجود ندارد و شما باید یک مدل جدید بخرید. یک اسپیکر خوب باید دارای ورودی کارت حافظه باشد. برخی از اسپیکرهای خانگی بلوتوثی دارای باتری داخلی نیستند؛ به همین منظور نیاز است تا همواره به برق شهری برای پخش موسیقی، متصل شوند. اسپیکرهای بلوتوثی خانگی معمولاً دارای پورت یو اس بی بهمنظور استفاده از فلش و یا هر دستگاهی برای پخش موسیقی هستند. همچنین شما میتوانید با استفاده از پورت AUX تعبیه شده بر روی آنها بهصورت مستقیم و با استفاده از کابل به پخش موسیقی دلخواه خود مشغول شوید. این اسپیکر درگاه AUX هم دارد. انواع گوناگونی از باند سیستم خانگی وجود دارد که هر کدام از آنها ویژگیهای متفاوتی دارند؛ برای مثال برخی از آنها صفحه نمایشگر و دکمههای لمسی دارند و برای برخی دیگر از انواع آن، طراحی سادهای در نظر گرفته شده، همچنین در موارد دیگری چون تعداد پورت برای اتصال فلش یا درگاه کارت SD با یکدیگر تفاوت دارند. حتی اگر بهترین اسپیکر بلوتوثی را هم خریده باشید، اگر بدون درگاه کارت حافظه باشد، باید به بهترین بودن آن شک کنید!

تمامی کاربران باید هنگام ثبت نام در سایت، از کلمات مناسب در نام کاربری خود استفاده کنند. البته فقط بخشی ازین محصولات تماما تولید ایران هستند و بقیه محصولات یا در چین تولید و در ایران بسته بندی میشوند یا مقداری از قطعات آن محصول در چین تولید شده و در ایران با باقی قطعات مونتاژ می شوند. شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت و مناسب ترین کیفیت از فروشگاه اصفهان تل خریداری نمایید. بلندگو های رایانهای سیمی، برای تنظیم دسک تاپ ایده آل هستند، درحالی که بلندگو های بی سیم مناسب کسانی هستند که قابلیت حمل آسان را برای اسپیکر خود ترجیح میدهند. یک اسپیکر باکیفیت، حداقل ابزار لازم برای این کار است. لازم به ذکر است که بلندگوهای بلوتوثی متنوعی تولید شده است، که می توانید به گوشی آیفون وصل کنید. لازم به ذکر است که برخی از اسپیکرهای بلوتوثی و خانگی بیش از یک تکه هستند بهطوری که ساب ووفر در وسط و بلندگوها در کنار قرار میگیرند. واضح است که هر چه سطح توقع شما از یک اسپیکر بیشتر شود به همان میزان قیمت اسپیکر مورد نظر شما نیز افزایش خواهد یافت. در نظر داشته باشید که اسپیکرهای خانگی بلوتوثی حجم صدای بالایی دارند؛ بهطوری که این نوع اسپیکرها بسیار مناسب برای دورهمیها هستند.

در پخش عمده لوازم جانبی ایفورتک خادمی شما به راحتی میتوانید پس از مشاهده مشخصات فنی هر محصول در صفحه مرتبط و انتخاب چند اسپیکر بر اساس قیمت، مدل موردنظر را انتخاب کرده و صاحب محصولی شوید که بتوانید از آن برای پخش موسیقی در دورهمیها، تولدها و میهمانیها استفاده فرمایید. معمولا زمانی با چنین مسئله ای مواجه می شوید که قصد خرید اسپیکر بلوتوث خوب اما ارزان را دارید. کوچک اما قدرتمند Creative Pebble دارای دو عدد اسپیکر راست و چپ با وزنی سبک میباشد. در نظر داشته باشید که برخی از اسپیکرهای خانگی بلوتوثی دارای خاصیت ضد آب هستند و در برابر مایعات از خود مقاومت نشان می دهند. این اسپیکر در رنگ های متنوعی موجود است و همچنین ضد آب است. به عنوان مثال استاندارد مقاومت در برابر آب IPX4 است. اصولاً دو نوع بلندگوی بلوتوثی وجود دارد، که در اتومبیل قابل استفاده است. اسپیکر ها به دو دسته باسیم و بی سیم تقسیم می شوند. یکی از این بلندگوها، مدل بلندگوی بی سیم قابل حمل Snugg است. همچنین می توانید بهترین و مقاوم ترین گلس های محافظ گوشی در تمام مدل ها و برندهای مختلف از جمله گلس محافظ گوشی های اپل، سامسوگ، شیائومی، هواوی و غیره که امروزه با توجه به نیاز تلفن شما، محبوبیت زیادی پیدا کرده است را تهیه و خریداری کنید.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا