برترین های کسب و کارعمومی

کاربرد یوسی در بازی پابجی موبایل

خرید یوسی پابجی موبایل روش های مختلفی دارد از جمله خرید از طریق گوگل پلی که به آدرس و رمز جیمیل نیاز هست , روش ارسالر از طریق کد که متاسفانه سایت ها و پیج هایی هستند که با قیمت ارزان با استفاده از کد های نامعتبر عمل ارسال یوسی رو انجام و به مشکلاتی از جمله و بن شدن اکانت کاربر توجهی ندارند.

خرید یوسی از فروشگاه G4A4

ما در فروشگاه G4A4خرید یوسی رو از طریق درگاه های خود پابجی و با دلاری قانونی از طریق آیدی و نام کاربر در بازی ارسال کرده تا کاربران در رابطه با مشکلاتی از جمله بن شدن اکانت و …. نگرانی نداشته باشند.

خرید یوسی ارزان

با توجه به نوسانات بازار و افزایش شدید قیمت ها در حال حاضر قیمت یوسی پابجی برای کاربران و گیمر ها اهمیت بالایی دارد و همواره اکثر کاربران به دنبال خرید یوسی ارزان میباشند ????
ما در فروشگاه G4A4 این اطمینان رو به کاربران میدیم که بسته یوسی مد نظرشون رو با ارزانترین قیمت و ارسال زیر 10 دقیقه از طریق درگاه های پرداخت شناخته شده و معتبر عرضه کنیم تا کاربران یک خرید خوب ارزان و ایمن را تجربه کنند.

Use of UC in PUBG Mobile game

پابجی موبایل

بازی پابجی موبایل از آن دسته از بازی های جذاب و پرطرفدار است که در دسته بازی های بتل رویال قرار دارد و در این مدت محبوبیت بسیار زیادی در بین گیمر پیدا کرده است.نحوه بازی در این گیم بسیار راحت است در این بازی هدف شما زنده ماندن است ! شما با یک هواپیما وارد جزیره ای می شوید که متروک است و شما با استفاده از اسلحه ها مهمات و دیگر وسایل مورد نیاز به هدفتان که زنده ماندن در این بازی است دست می یابید.

فضای بازی

منطقه‌ای که در آن فرود می آیید خالی از هرگونه سکنه است و به شکل منظمی از اسلحه ها و مهمات پر شده است با توجه به وسعت زیادی که نقشه دارد وسایل نقلیه در این بازی بسیار حائز اهمیت هستند و به شما در رسیدن به هدفتان کمک می کنند وسایلی از جمله موتورها ماشین ها که هر کدام صدای منحصر به فرد خودشان را دارند که همین موضوع به شما کمک می کند تا خودرویی که در حال نزدیک شدن به شما هست را تشخیص و از حضور آن آگاه شوید.

استراتژی

گیم پلی این بازی بسیار نزدیک به واقعیت است به عنوان مثال هنگام تیراندازی ها شما باید دقت بیشتری داشته باشید چرا که اسلحه های موجود در این بازی لگد و پرش های بسیار زیادی دارند که این مسئله به شبیه سازی این بازی به واقعیت بسیار کمک کرده و جز جذابیت های این بازی به شمار می رود.

یوسی

هر بازی دارای یک ارز دیجیتالی خاص هست و در بازی پابجی موبایل ساخته شده توسط شرکت TENCENT این ارز با نام یوسی ساخته و و در بازی قرار گرفته و خرید ایتم های مختلف بازی از طریق این عرض صورت میگیره بطور خلاصه با خرید یوسی میتونید به تمام آیتم های مد نظرتون در باز دسترسی پیدا کنید و نهایت لذت رو از بازی چند نفره داشته باشید.

یوسی پابجی موبایل

همانطور که گفته شد ارز داخل بازی پابجی موبایل یوسی میباشد که شما کاربران عزیز فروشگاه میتونید از طریق فروشگاه G4A4 اقدام به خرید یوسی کنید.

سایت خرید یوسی

ما این اطمینان رو به کاربران عزیز فروشگاه G4A4 میدیم که با اولین خرید از فروشگاه و تجربه سرعت ما در ارسال یوسی تفاوت بین فروشگاه G4A4 و دیگر سایت هارو متوجه خواهی شد.

uc خرید

تنها اطلاعات مورد نیاز جهت ارسال یوسی برای شما عزیزان در فروشگاه آیدی و نام شما در بازی هست و تنها با همین دو اطلاعات خرید یوسی با دلار قانونی انجام و بدست شما عزیزان خواهد رسید.

یوسی ارزان

تمام تلاشمون رو کردیم که در کنار ایمن و قانونی بودن روش ارسال یوسی ارزان بدست شما عزیزان برسانیم تا همه کاربران بتونن تجربه یک خرید خوب رو داشته و از بازی لذت ببرید.

خرید پول پابجی موبایل

کاربرانی که به دنبال خرید ارز های مختلف بازی ها از جمله خرید یوسی پابجی , خرید انسی پابجی نیو استیت , خرید سی پی کالاف و یا …. هستند در کنار ارزان بودن باید از معتبر بودن سایت و همچنین اطمینان از قانونی بودن نهوه ارسال اون محصول داشته باشند چرا که در غیر این صورت در کوتاه ترین زمان به نابودی بازی خود دچار میشن چون این نکته را باید همیشه توجه داشته باشند که این بازی ها  بازی آنلاین هستند و همواره در حال چک و برسی از سمت سرور برای جلوگیری از تخلف در بازی هستند

خرید الایت پابجی

پیشنهاد ما به خریداران الایت خرید یوسی مورد نیاز جهت فعالسازی الایت و یا الایت پلاس هست چرا که برای فعال کردن همچنین آیتم ساده ای که تنها با زدن روی RP و سپس انتخاب پک ساده و یا پلاس

طراح : برندان گرین
موتور : unreal engine 4
ژانر: Battle Royale game
برنامه نویسان بازی : bluehole , pubg corporation
جوایز : the game award for best multiplayer game
پلتفرم ها : اندروید ، ایکس باکس وان ، ios مایکروسافت ویندوز

خرید یوسی پابجی موبایل برای ایفون و اندروید

خرید یوسی و پرایم پلاس سازگار با هردو سیستم آمل اندروید و ios کاملا تست شده و فعالسازی از روش های معتبر گوگل پلی بصورت کاملا قانونی

یوسی هدیه و یوسی رایگان!

ما در فروشگاه G4A4 هر ماه برای شما عزیزان طرح های ویژه ای اعم از یوسی رایگان – یوسی هدیه و همچنین تخفیف های ماهانه در نظر گرفتیم تا رضایت بیشتری از خریتون داشته باشید . فرایند به این صورت هست که هر ماه از بین کاربران سایت که از سایت خرید داشتن (چه بسته های کوچک و چه بسته های بزرگ) قرعه کشی میشه و یا یوسی هدیه تنها یا یوسی هدیه همراه خرید یا کد تخفیف ارسال میشه و همچنین ماهی یکبار کلیه ی بسته ها تخفیف خورده و تمامی کاربران میتونن از این فرصت استفاده کنند.

نکته مهم و جالب اینجاست

پس از خرید یوسی مورد نیاز اگر در رقابت های رویال پس و الیت رویال پس بتوانید تمام ماموریت ها را کامل کنید به همان اندازه که یوسی پرداخت کرده اید و و یا چند برابر مقدار یوسی که پرداخت کرده اید به شما به عنوان پاداش و هدیه یوسی تعلق خواهد گرفت ما درفروشگاه G4A4 این محصول پر طرفدار را برای شما عزیزان قرار دادیم تا با خیالی آسوده خریدی امن و اوریجینال داشته باشیدکافیست فقط یکبار خرید داشته باشید تا متوجه تفاوت بین فروشگاه G4A4 و دیگر سایت ها شویدشما عزیزان میتوانید از طریق فروشگاه G4A4 از میان بسته های مختلف بسته مد نظرتون رو انتخاب و خریداری کنید.

دکمه بازگشت به بالا