استان ها

مکتب سلیمانی جایگاه الهام بخشی را در سراسر دنیا به وجود آورد

به گزارش خبرگزاری دانا نیوز از سنندج، حجت الاسلام طه توکلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان و قرارگاه استانی شهید شهرامفر در دومین یادواره حریم عشق به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند شهید سلیمانی فرد نیست؛ سلیمانی یک مکتب و مدرسه درس آموز است که لازمه حیات و رسیدن بشر به هدایت براساس جهان بینی و دستور العمل ها است.

وی افزود: اگر بخواهیم سلیمانی را تشریح و تبیین کنیم در دگرگونی روزگار نوسانات که وجود دارد باید گوهرها، خمیرمایه وجود انسان ها را برای نسل های بعدی بیان کنیم و این حقی بر گردن ما است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان، بیان کرد: مکتب امثال سلیمانی بعد از 45 سال به یک جایگاه الهام بخشی در سراسر دنیا نسبت به استکبار جهانی رسید.

حجت الاسلام توکلی تصریح کرد: در دیدار اخیر مقام معظم رهبری با خواهران، زمانی که جایگاه مادر و زنان را تشریح کردند فرمودند در حادثه انقلاب زنان همانند مردان نقش آفرینی کردند، مادران با پرورش درست فرزندانشان می توانند سلیمانی هایی را پرورانده کنند.

وی گفت: اگر شهیدانی همچون حاج قاسم سلیمانی را در کشور نداشتیم قطعه این امنیت پایدار وجود نداشت.

در دومین یادواره حریم عشق که به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردارسلیمانی برگزار شد قصه گویی عضو و مربی از زندگی نامه شهید حاج قاسم سلیمانی، سرود اعضای نوجوان با عنوان نسل آرمانی، نمایش با عنوان کودکان بی پناه غزه، قرائت وصیت نامه شهید یدالله محمدی(فهمیده کردستان) توسط برادر ایشان، از خانواده شهید یدالله محمدی، خانواده شهید سعیدی، از خانواده شهید نمکی و از خانواده شهید احمدی تقدیر شد.

۴۶

دکمه بازگشت به بالا