فرهنگ و هنر

نفوذ گفتمان انقلاب دستاورد مکتب حاج قاسم/ سردار سلیمانی مانع معامله قرن شد

دانا نیوز/لرستان رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون تاثیر سخنرانی انقلاب را موفقیت مدرسه حاج قاسم دانست.

حجت الاسلام والمسلمین محمود محمد شاهرودی از حضور پرشور مردم لرستان در سومین سالگرد مخالفت با سیدالشهداء(ع) تقدیر کرد. پس حاج قاسم را به چشم مکتب ببینیم.

با ذکر برخی از ویژگی های اصلی حاج قاسم سلیمانی: ما باید در این برهه حساس و حساس قدم های بلندی در تاریخ جمهوری اسلامی برداریم.

این مسئول یادآور شد: ویژگی های حاج قاسم سلیمانی باعث شد پس از چند سال افراد با سلایق مختلف در نقاط مختلف کشور ظاهر شوند.

محمد شاهرودی با بیان اینکه گوهری که باعث ماندگاری و درخشش حاج قاسم در تاریخ شد، اخلاص اوست، تصریح کرد: کردار، کردار و گفتار حاج قاسم برای خداست، خداوند هر که به سوی خدا می رود این گونه معروف می کند.

رئیس سازمان بسیج مدرسین، طلاب و روحانیون ادامه داد: حاج قاسم نمی خواست دیده شود، خداوند او را عزت داد و نام حاج قاسم در دنیا بلند شد، لذا به مروارید مهم اخلاص توجه کردند.

وی با بیان اینکه یکی از اصلی ترین کارهایی که جامعه را زنده نگه می دارد جهاد است، تصریح کرد: حاج قاسم هر کاری کرد برای دین و نظام جمهوری اسلامی بود و آنچه را که می خواهد برای این مسجد می خواهد.

محمدی شاهرودی به سخنان روشنگرانه حاج قاسم در خصوص جهاد اشاره کرد و تصریح کرد: جهاد مایه افتخار است و حاج قاسم مایه سرافرازی خداوند بوده و خداوند درجه او را اینقدر بالا برده است.

معلمان، دانش آموزان و مراجع تقلید کشور، رهبر سازمان باجیج با یادآوری اینکه یکی از مهمترین نشانه های وجود این شهید بزرگوار عدم اعتماد به دشمن است، سردار سلیمانی جان خود را فدای کشور کرد. با قدرت و اقتدار به مرز رفت و آن را بر تن دشمن انداخت.

وی بر لزوم پیروی از راه و روش و سبک زندگی شهید سلیمان تاکید کرد. برای خدا.

محمدی شاهرودی افزود: سردار سلیمانی منکر معامله قرن، تجزیه ایران و برتری گروه های تکفیری در منطقه شد.

توسعه اندیشه مبارزه با ظلم در جهان، تأثیر گفتمان انقلاب ایران بین دولت های اسلامی و غیر اسلامی، آگاهی ملت ها از ظرفیت ها و دارایی های خود، در کانون توجه قرار دادن فلسطین و رشد گروه های جهادی محلی از دستاوردهای مدرسه حاج قاسم سلیمانی بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا