پازل شو کیش چیست؟

جنگ پازل شو کیش با حضور اكبر اقبالى و آرش شاهوران و به تهیه کنندگی و کارگردانی آرتین شاهوران و عسل افشاری هر شب در كنسرت هال پارک دلفين ها اجرا مى شود. اين برنامه با 15 سال سابقه درخشان و حضور هنرمندان صاحب نام عرصه طنز و موسيقى و دريافت چندین تنديس و لوح تقدير از سازمان منطقه آزاد كيش، در رده ی پر افتخارترين برنامه های هنری كشور قرار دارد.

از جالب ترین و شادی آورترین برنامه هایی که گردشگران کیش می بایست در مسافرت به جزیره کیش در برنامه خود قرار دهد رفتن به و لذت بردن از آن است. جنگ شبانه به اجرای زنده کمدی و تئاتر همراه با موسیقی شاد گفته می شود. این جنگ های بی نظیر بسیار شاد و مفرح هستند و در نوع خود در داخل کشور نادر و کمیاب می باشند. اکثر هنرمندان جنگ ها در کار خود معروف و از استادان حرفه ای کمدی می باشند. از شوهای محبوب و معروف جزیره زیبای کیش، بی شک پازل شو است.

آيتم هايى نظير ليزر شو، سيلور من، بلك لايت شو، بيت باكس، برک دنس، هیپ هاپ دنس، الواير شو، حلقه (سیرویل) ، ربات انيميشن شو و ویژوال ال ای دی علی رغم محدودیت های زیادی که در آن زمان وجود داشت، براى اولين بار در ايران در پازل شو به روى صحنه رفته است. علاوه بر هنرمندان ثابت این برنامه، هنرمندانی نظیر مهران غفوریان، حمید لولایی، مهدی مقدم، نیما علامه، حامد آهنگی، اکبر اقبالی، عرفان علیرضایی، شیخ حسین، علیرضا حقانی، میلاد صالح پور و… طی این سال هـــا با پازل شو همکاری داشته اند.

ساعت اجرای پازل شو کیش

پازل شو هر شب از ساعت 24 الی 3 بامداد با حضور اكبر اقبالى و آرش شاهوران در کنسرت هال بزرگ پارک دلفین هاى کیش به روی صحنه می رود. اکبر اقبالی قبلا در اجرا داشت.

افتخارات پازل شو کیش

پازل شو کیش به تهیه کنندگی و کارگردانی عسل افشاری و آرتین شاه وران با 15 سال فعاليت مستمر در جزیره کیش و دريافت 14 تنديس و لوح تقدير از جشنواره های معتبر هنری، دریافت لوح تقدیر برترین های گردشگری کیش برای پنجمین سال متوالی پر افتخارترين برنامه هنری كشور محسوب مى شود. سایت کیش تفریحات این جنگ شبانه پر افتخار را با تخفیف به شما همراهان ارائه می دهد. ساعت اجرای پازل شو کیش: هر شب 24:00 الی 3:00 بامداد

جنگ شبانه پازل شو کیش، اولین شوی هنری کشور

پازل شو به عنوان اولین شوی هنری کشور با تلفیق استندآپ کمدی، موسیقی و پرفورمنس های روز دنیا از جنگ های شبانه که در آن زمان به صورت تئاتر کمدی اجرا می شد فاصله گرفت و به الگویی برای برنامه های هنری کشور تبدیل شد. آيتم هايى نظير ليزر شو، سيلور من، بلك لايت شو، بيت باكس، ایروبیک، الواير شو، مارول شو، حلقه و ویژوال ال ای دی علی رغم محدودیت های زیادی که وجود داشت، براى اولين بار در پازل شو به روى صحنه رفته است. طراحی و برگزاری اولین کارناوال بزرگ کشور در جزیره کیش نیز از افتخارات گروه پازل در ایران است که سر و صدای زیادی به راه انداخت.

پازل شو کیش گروه دنس و موزیک زنده

گروه پازل شو مدتی در تفلیس گرجستان برنامه اجرا می کردند ولی خوشبختانه دوباره به جزیره زیبای کیش برگشته اند و بعد از هفت ماه کار خود را در کیش از سر گرفته اند.

آیتم های گروه پازل شو 

  1. كنسرت خنده اكبر اقبالى
  2. استند آپ کمدی آرش شاهوران
  3. برک دنس و پارکور
  4. تکنوازی سازهای کوبه ای
  5. تقلید صدا، تیوب کمدی
  6. کنسرت موسيقى اينترنشنال آرتین شاهوران
  7. سيرويل شو اكبر اقبالى
  8. مسابقه خانواده ها

هنرمندان و عوامل صحنه پازل شو کیش

لیست کامل هنرمندان و عوامل صحنه پازل شو کیش را در ادامه می بینید:

  1. اكبر اقبالى
  2. آرش شاهوران
  3. آرتين شاهوران
  4. افشين شاهوران
  5. علیرضا مقدسی
  6. مجید ترکمان (ایشان فعلا حضور ندارند و در جنگ شبانه اجرا می کنند)
  7. مهدی دهقانیان
  8. مکس لاپوف
  9. آندره اوسیپوف
  10. علیرضا تکلو
  11. محمد قاسمی
  12. فرشاد بیگلری
  13. محمدرشیدی
  14. امیر حسین قباد
  15. علی رجب زاده
  16. محمد رجب زاده
  17. امیر محسنی
  18. حامد زارعی
  19. حمید پرمر
  20. معید نجفی

حضور هنرمندان کشور در شو پازل شو

بسیاری از هنرمندان مطرح کشور در پازل شو اجرای برنامه داشته اند. هنرمندانی نظیر: فریدون آسرایی، مجید صالحی، امین رستمی، مهدی مقدم، مرحوم مرتضی پاشایی، مهران غفوریان، مصطفی راد، عرفان علیرضایی، حامد آهنگی، اکبر اقبالی، نیما علامه، حسن ریوندی، مجید افشاری، رضا بهمنی و حسین شاهرخ نیا

همچنین پازل شو به عنوان یکی از تفریحات پر طرفدار جزیره کیش، تاکنون افتخار میزبانی بسیاری از هنرمندان را داشته است. از جمله: محمدرضا شریفی نیا، بابک جهانبخش، حمید استیلی، محمد علیزاده، امید حاجیلی، عماد طالب زاده، ایرج نوذری، محمدحسین لطیفی، بهزاد محمدی، مسعود صادقلو، رضا رویگری، سعید عزت الهی، سهراب پاکزاد، رضا شیری، امید جهان، مجید ترکمانه و بسیاری از هنرمندان محبوب کشور

جایزه های شوی پازل شو

پازل شو با دریافت جایزه های مختلف، بعنوان معتبرترین جنگ شبانه کشور شناخته می شود. واقعا حیف است در کیش اجرای این جنگ را از دست بدهید. لازم به ذکر است پازل شو در قالب گروه استار پلاس (ستاره ها) در برنامه پرطرفدار عصرجدید شرکت داشته اند و اجرا کرده اند. پازل شو نه تنها در جزیره کیش بلکه به مدت چند سال در گرجستان اجرا داشته اند. همچنین هر از گاهی در تهران هم اجرا دارند.

قوانین جنگ شبانه پازل شو کیش

  • تهیه بلیط برای کودکان بالای چهار سال الزامی است.
  • از گرفتن عکس و فیلم از برنامه خودداری نمایید.
  • نیم ساعت قبل از اجرای برنامه در سالن حضور داشته باشید، صندلی ها به ترتیب ورود تخصیص داده می شود.
  • کیش تو بلیط صندلی های VIP (سه ردیف اول) را نیز به فروش می رساند.
  • بلیط این جنگ به صورت چارتری است و غیرقابل کنسل است.
  • ظرفیت سالن پازل شو، 980 نفر است.
  • شوی پازل شو ترانسفر ندارد.
  • حتما نظرات خود را درباره پازل شو با ما در میان بگذارید.
  • کیش تو بلیط جنگ پازل شو را با بیشترین تخفیف ارائه می دهد.
دکمه بازگشت به بالا