برترین های کسب و کارعمومی

رفع گرفتگی لوله با شن

گرفتگی لوله فاضلاب حیاط به دلیل ریختن آشغال هایی مثل برگ درختان، شن، ماسه، گِل، اشیا و و غیره اتفاق می افتد که با روش های ساده می توان آن را رفع کرد. لوله باز کنی تهران میتواند به شما کمک کند که گرفتگی حیاط خود را باز کنید زیرا نمی توان با استفاده از روش های خانگی رفع باز کرد. چون همانطور که گفتیم لوله حیاط به دلیل ریختن آشغال و شن و ماسه اتفاق می افتد و به همین خاطر روش های خانگی توان باز کردن این نوع گرفتگی را ندارد و حتما باید از فنر برقی و یا تراکم هوا استفاده کرد.

Unclogging the pipe with sand

دلیل گرفتگی لوله فاضلاب حیاط

لوله فاضلاب حیاط یک ویژگی مهم در معماری ساختمان ها است تا آب های اضافی از طریق آن به بیرون از خانه تخلیه شوند.از آنجا که این لوله همانند لوله های فاضلاب داخل منزل مثل توالت، حمام و بخصوص سینک ظرفشویی دارای چربی و روغن و فضولات سنگین نیست پس دلیل گرفتگی آن همان چیزی است که در ابتدای مطلب به آنها اشاره کردیم.

موادی که بیشترین دلیل گرفتگی لوله فاضلاب حیاط هستند عبارتند از:

  • برگ درختان
  • شن
  • ماسه
  • ریشه درخت
  • گل و لای
  • لجن و رسوب
  • افتادن اشیا مانند پلاستیک های کوچک
  • و قیر در صورت تعمیر یا بازسازی و یا نوساز بودن ساختمان

این مواد زمانی باعث ایجاد معضل گرفتگی لوله فاضلاب حیاط می شوند که حجم زیادی داشته باشند یا به مرور زمان باعث ایجاد لجن و رسوب و در نهایت گرفتگی جداره لوله شوند. در چنین شرایطی قطر لوله را کاهش می دهند و اول باعث تخلیه کند آب می شوند، یعنی زمان زیادی لازم است تا آب بصورت کامل تخلیه شود و در مرحله دوم کاملا باعث مسدود شدن لوله فاضلاب حیاط می شوند و فاضلاب بالا می زند و به سختی پایین میرود.

6 روش باز کردن گرفتگی لوله کفشوی حیاط

اگر مشکل گرفتگی لوله فاضلاب حیاط دارید میتوانید با 6 روشی که در ادامه توضیح میدهیم مشکل را برطرف کنید.

  1. استفاده از تلمبه چاه بازکن

یکی از روش های فوری برای بازکردن گرفتگی لوله حیاط استفاده از تلمبه چاه بازکنی است. برای این کار کافی است تلمبه مخصوص کفشور را از ابزار فروشی تهیه کنید و آن را روی لوله قرار دهید. با فشار آوردن به تلمبه آن را بالا و پایین کنید تا فشار هوا باعث باز شدن گرفتگی حیاط شود.ترفند عالی برای این روش: یکی از ترفندهای عالی برای نتیجه داشتن این روش این است که لوله پر از آب باشد و حتی خارج از لوله هم آب جمع شده باشد. یعنی قسمت لاستیکی تلمبه درون آب قرار گیرد تا هوایی وارد لوله نشود و به اصطلاح تلمبه مهر و موم شود.

  1. مایع ظرفشویی و آب جوش

ریختن مایع ظرفشویی برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب کفشور حیاط یک روش تقریبا رایگان و خیلی فوری است. برای این کار ابتدا مقداری مایع ظرفشویی درون لوله بریزید و 30 دقیقه صبر کنید. سپس یک کتری آب جوش درون لوله خالی کنید و مجدد 30 دقیقه صبر کنید. در آخر با ریختن آب لوله را بشویید.اگر این روش نتیجه نداشت یا بار دیرگ آن را تکرار کنید و یا از روش های بعدی استفاده کنید.

  1. اسید لوله بازکن

از اسید لوله بازکن میتوانید برای باز کردن گرفتگی لوله حیاط استفاده کنید. یک بطری اسید رقیق تهیه کنید و طبق دستور العمل روی بسته بندی آن را درون لوله بریزید و طبق زمانی که بر روی محصول درج شده صبر کنید تا اسید کار خود را انجام دهد و گرفتگی کفشور حیاط را باز کند.

توجه: به هیچ وجه از اسید بیش از حد داخل لوله فاضلاب نریزید و به دفعات زیاد از آن استفاده نکنید. چون اسید ماده ای خورنده است و ممکن است به لوله ها آسیب برساند.

  1. فنر دستی

برای رفع گرفتگی لوله حیاط میتوانید از فرن دستی لوله بازکنی 5 متری استفاده کنید. کافی است یک فنر دستی از ابزار فروشی بخرید و سر فنر را وارد لوله کنید. حالا به آرامی با چرخاندن فنر آن را به جلو هل دهید تا به محل گرفتگی برسد. سپس با فشار آوردن، عقب و جلو کردن سعی کنید گرفتگی را از جا حرکت دهید و از بین ببرید. در آخر با ریختن آب گرم لوله را بشویید.

  1. دستگاه فنر برقی

برای رفع گرفتگی چاه حیاط با روش تضمینی استفاده از فنر برقی یک راه حل فوری و آسان است. برای استفاده از این روش کافی است سر فنر وارد لوله کنیم و سپس دستگاه را روشن نماییم. حالا کم کم فنر را به جلو هل میدهیم تا به محل گرفتگی برسد. سپس با فشار آوردن و به جلو هل دادن گرفتگی را از بین میبریم.

  1. دستگاه تراکم هوا

دستگاه تراکم هوا مانند فنر برقی یکی از روش های سریع برای بازکردن لوله حیاط است. کار تراکم هوا این است که با فشار هوا گرفتگی را از جای خود حرکت دهد و مسیر راه آب را باز کند.در صورتی از این روش استفاده میکنیم که فنر برقی قادر به باز کردن لوله نباشد. استفاده از دستگاه تراکم هوا ساده است. کافی است خروجی هوای دستگاه روی لوله قرار گیرد و با فشردن ضامن و یا دکمه، فشار هوا لوله را باز کند.

روش تضمینی رفع گرفتگی لوله فاضلاب حیاط

همانطور که گفته شد، چون گرفتگی لوله فاضلاب حیاط به دلیل چربی و روغن نیست، پس استفاده از محلول های شیمیایی، اسید لوله بازکن و روش های طبیعی و خانگی مثل استفاده از روش ، یا روش های خانگی که برای استفاده می شوند، نمی تواند باعث باز شدن لوله فاضلاب حیاط شوند.تنها چیزی که می تواند عامل انسداد لوله حیاط را باز کند تنها فنر برقی است. استفاده از فنر برقی قطعا بدون نیاز به کنده کاری و بدون کثیف کاری می تواند با کیفیت عالی و کاملا تضمینی لوله فاضلاب حیاط را باز کند.

ویژگی های دستگاه فنر برقی:

  1. بدون آسیب رسانی به لوله فاضلاب
  2. بدون نیاز به کنده کاری
  3. بدون سر و صدا
  4. سریع و فوری
  5. باز کردن گرفتگی 100% تضمینی

خدمات لوله بازکنی گرفتگی لوله فاضلاب حیاط

برای استفاده از خدمات رفع گرفتگی چاه حیاط کافی است با شماره موجود در سایت تماس بگیرید و مشکل خود را توضیح دهید. کارشناسان امور تاسیساتی شرکت آقای لوله بازکن ضمن راهنمایی شما عزیزان، درخواست شما را ثبت می نمایند.پس از ثبت درخواست شما، نزدیکترین سرویسکار به محل اعزام می گردد.

سرویسکاران این شرکت دارای تجربه بالا در زمینه باز کردن گرفتگی سخت و پیچیده هستند و هر نوع گرفتگی را می توانند باز کنند.لازم به ذکر است که این شرکت بصورت شبانه روزی 24 ساعته بدون تعطیلی فعالیت می نماید و تمامی تعرفه های خدمات آقای لوله بازکن براساس میزان و شدت گرفتگی و همچنین متراژ فنر می باشد.

علت گرفتگی لوله حیاط چیست؟

لوله حیاط معمولا به خاطر ورود آشغال، شن، ماسه، برگ درخت اتفاق می افتد. البته ایجاد رسوب و جرم و همچنین وجود ریشه درختان، گل و لای نیز میتواند دلیل گرفتگی لوله حیاط باشد.

بهترین روش رفع گرفتگی حیاط

به دلیل اینکه گرفتگی لوله حیاط به خاطر برگ درخت، شن، ماسه و موادی شبیه به اینهاست، پس نمیتوان با روش های خانگی گرفتگی را باز کرد، به همین خاطر بهترین روش استفاده از فنر برقی یا تراکم هوا می باشد.آیا خدمات باز کردن لوله حیاط تضمینی اساز آنجایی که لوله فاضلاب حیاط همواره در معرض خاک، شن، برگ درختان و… قرار دارد، گرفتگی لوله فاضلاب حیاط امری طبیعی است.

بنابراین اگر دچار این مشکل هستید و به دنبال روشی برای باز کردن لوله فاضلاب حیاط می باشید، این مطلب را تا انتهای آن از دست ندهید.علاوه بر چاه فاضلاب حیاط، گرفتگی لوله فاضلاب حمام نیز یکی از مشکلات رایج در منازل می باشد که شما می توانید با مطالعه مقاله با روشهای باز کردن لوله فاضلاب حمام آشنا شده و این روش ها را در منزل بکار گیرید.

دلایل و روش رفع گرفتگی لوله فاضلاب حیاط

گرفتگی لوله فاضلاب حیاط مانند گرفتگی لوله با شن و ماسه، گل و لای، برگ درختان، مصالح ساختمانی، اشیای ریز و درشت و… بسیار اتفاق می افتد.مقداری از این مواد باعث ایجاد رسوبات در دیواره چاه شده و با گذشت زمان باعث کاهش قطر لوله و در نتیجه دیر تخلیه شدن آب کفشور حیاط می شوند. این روند تا جایی ادامه دارد که لوله کاملا بسته شده و گرفتگی کفشور حیاط اتفاق افتد که در این زمان باید نسبت به باز کردن لوله فاضلاب حیاط اقدام نمایید.

از آنجایی که برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب حیاط نمی توان به روش های خانگی اکتفا کرد، برای حل این مشکل باید از یک لوله بازکن ماهر کمک بگیرید.متخصصین لوله بازکنی تهران در آقای لوله باز کنی آماده ارائه خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد. اگر در محدوده شرق تهران هستید برای دسترسی فوری به شماره تلفن لوله بازکن شرق تهران کافیه روی دکمه زیر کلیک کنید.نکته!گاهی حجم مواد اضافی جمع شده کفشور آنقدر زیاد نیست که باعث گرفتگی لوله فاضلاب حیاط شود؛ اما در صورت بارندگی، خاک، شن و ماسه جمع شده داخل چاه تبدیل به گل خواهند شد.

این امر به تدریج باعث تشکیل رسوب و کاهش قطر لوله می شوند و همان طور که توضیح داده شد، این مسئله باعث گرفتگی کفشور و در نهایت گرفتگی لوله حیاط با شن خواهد شد.آگاهی از دلایل گرفتگی لوله فاضلاب کمک بسیاری در بهتر رفع شدن آن می کند. بنابراین اگر همواره دارید با این مشکل دست و پنجه نرم می کنید، پیشنهاد می شود مقاله که به طور مختصر و جامع به دلایل گرفتگی لوله های فاضلاب پرداخته است، حتما مطالعه کنید.

چه روش هایی برای باز کردن لوله فاضلاب حیاط وجود دارد؟

چگونه لوله حیاط را باز کنیم؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که دو راه اصلی وجود دارد:

1_ استفاده از دستگاه فنر برقی

2_ استفاده از روش های خانگیاستفاده از هریک این روش ها نیازمند بررسی علت گرفتگی و میزان گرفتگی است؛ زیر اگر گرفتگی چاه حیاط سطحی و سخت نباشید می توانید با روش های خانگی که در ادامه ذکر شده است، مشکل را حل کرد. اما اگر گرفتگی لوله فاضلاب حیاط سخت و عمیق باشد باید از دستگاه لوله بازکنی استفاده کنید. برای استفاده از دستگاه لوله بازکنی باید حتما از یک متخصص کمک بگیرید.

باز کردن لوله فاضلاب حیاط با دستگاه فنر لوله بازکنی

گرفتگی لوله فاضلاب حیاط معمولا سخت و شدید است؛ در نتیجه بهترین روش بازکردن لوله فاضلاب حیاط، دستگاه فنر لوله بازکنی می باشد.این دستگاه بسیار پر قدرت عمل کرده و با حرکت چرخشی خود، تمام رسوبات و لجن های موجود در چاه را که باعث گرفتگی کفشور حیاط شده اند از بین می برد؛ و با ریختن آب، آن ها را به خارج از لوله فاضلاب هدایت می کند. همچنین این دستگاه با فنر فولادی خود قادر است اشیائی مانند پارچه و پلاستیک را از داخل چاه بیرون کشد.

از آن جایی که گرفتگی لوله فاضلاب حیاط مسئله ای نیست که به همین راحتی ها و بدون نیاز به لوله بازکن، رفع شود؛ سایت آقای لوله باز کنی برای کاربران محترم این امکان را فراهم کرده تا با مراجعه به صفحات لوله بازکنی ما در مناطق مختلف تهران، مثل لوله بازکنی در شریعتی، با فنی کارهای خبره ما تماس گرفته و جهت رفع انسداد لوله های بسته شده در حیاط، منزل و… اقدام نمایند.

توجه داشته باشید که متخصصین آقای لوله بازکن به صورت تضمینی و 24 ساعته خدمات ارائه می دهند؛ که ارائه این خدمات به همراه پشتیبانی کامل تیم آقای لوله باز کنی می باشد. بنابراین با خیالی راحت برای رفع مشکل خود اقدام کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا