برترین های کسب و کارعمومی

برای تعمیر باید به کدام تعمیرگاه مجاز یا نمایندگی دوو در هشتگرد کرج مراجعه کرد؟

تعمیر لوازم خانگی یا تعویض آن

پیش از آنکه به معرفی خدمات تعمیرگاه سرویس در هشتگرد بپردازیم قصد داریم به یکی از سوال های مهمی که اکثر مشتریان می پرسند پاسخ دهیم. مشتریان اکثرا می پرسند که آیا تعمیر لوازم خانگی به صرفه تر است یا اینکه هر زمان دستگاه ما دچار عیب یا مشکلی شد آن را تعویض کنیم؟ در جواب به این افراد باید بگوییم که به دلیل بالا بودن هزینه خرید لوازم خانگی daewoo نمی توان یک راهکار ثابت به همه افراد ارائه داد. از این رو مشاورین تعمیرگاه  سرویس در هشتگرد قبل از اینکه برای تعمیر لوازم خانگی دوو اقدام نمایند مشاوره و راهنمایی کامل را در اختیار مشتریان قرار می دهند. طبق این راهنمایی ها چند راه پیش روی مشتریان خواهد بود:

در صورتیکه مشکل دستگاه با هزینه قابل قبولی رفع می شود، به مشریان پیشنهاد می شود به هیچ عنوان دستگاه خود را تعویض ننمایند.
اما اگر مشکل یخچال فریزر و ساید بای ساید و یا ماشین لباسشویی و ظرفشویی، مایکروفر و مایکروویو دوو مشتری به گونه ای باشد که برای تعمیر آن باید هزینه بسیار سنگین و بالایی صرف شود ، به مشتریان پیشنهاد می شود در صورت خوب بودن وسع مالی حتما دستگاه خود را تعویض نمایند چرا که اینکار صرفه اقتصادی بالاتری برای آنها خواهد داشت.

خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دوو سرویس در هشتگرد

حال با توجه به اینکه مشکلات لوازم خانگی ممکن است گریبان گیر هر کسی شود و نیاز به تعمیرات داشته باشند ، قصد داریم خدمات ویژه تعمیرگاه  سرویس در هشتگرد را به شما معرفی نماییم:

تعمیرگاه  سرویس به همه مشتریان مشاوره رایگان ارائه خواهد داد. در طی این مشاوره تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد روش های تنظیم دستگاه ، استفاده از آن ، نگهداری کردن از آن در اختیار مشتریان قرار داده می شود. با همین اطلاعات بسیاری از مشکلات ابتدایی لوازم خانگی دوو شما رفع می شود و اصلا نیازی به تعمیر وجود نخواهد داشت. در طی این مشاوره مشتری می تواند تصمیم بگیرد که آیا رفع مشکلات جدی دستگاه برای وی صرفه اقتصادی دارد و آیا می خواهد وسیله وی تعمیر شود.
اعزام تعمیرکار به محل مورد نظر شما در هشتگرد یکی دیگر از خدمات ویژه تعمیرگاه  سرویس است.
تعمیرکار تمام تجهیزات لازم برای عیب یابی و بازررسی لوازم خانگی دوو را در دست داشته و در محل با بررسی دستگاه در جهت تعمیر آن اقدام می نماید.
تمام قطعات یخچال فریزر و ساید بای ساید، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، مایکروفر و مایکروویو دوو در تعمیرگاه  سرویس موجود است و در صورتی نیاز به تعویض قطعه ای وجود داشته باشد در سریع ترین زمان ممکن تعویض صورت می گیرد.
در صورت نیاز به تعمیر در تعمیرگاه ، دستگاه به محل تعمیرگاه در هشتگرد انتقال داده می شود و در کمتر از یک روز کاری پس از تعمیر بازگردانده می شود.

خدمات نمایندگی تعمیر یخچال دوو در هشتگرد

  1. داشتن تکنسین های مجرب که تخصص شان فقط تعمیر یخچال دوو در هشتگرد و کردان است.
  2. وقت شناسی، خوش قولی، خوش برخوردی سر لوحه کار ما در نمایندگی تعمیر یخچال دوو در هشتگرد است.
  3. تعمیرات انجام شده یخچال فریزر دوو در کرج با قیمت مناسب و بسیار پایین انجام می شود.
  4. در نمایندگی تعمیرات یخچال DEAWOO در کرج از قطعات اصلی استفاده می شود.
  5. ضمانت تعمیرات یخچال فریزر دوو در هشتگرد شش ماه می باشد.

پیشنهاد ویژه: نمایندگی دوو در هشتگرد

چرا مرکز سرویس و تعمیرات یخچال دوو در هشتگرد انتخاب کنیم؟

تعمیرکاران متخصص و حرفه ای نمایندگی ما در زمینه سرویس و تعمیر یخچال فریزر دوو در هشتگرد ، که یکی از معتبر ترین مراکز تعمیر یخچال می باشد با فراهم آوردن تیمی از بهترین و حرفه ای ترین تعمیرکاران و تکنسین های یخچال ، همواره در تلاش برای ارائه بهترین خدمات به شما مشتریان عزیز می باشیم.

نمایندگی خدمات پس از فروش دوو (Daewoo)

اگر از محصولات دوو استفاده میکنید حتما میدانید که خاستگاه این برند کشور کره جنوبی ست و بیش از نیم قرن از تاسیس آن میگذرد.
تا پیش از سال ۱۳۹۷ که ورود لوازم خانگی خارجی به ایران ممنوع شد، این برند کره ای که از یکی از برندهای محبوب لوازم خانگی در ایران است، با نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش رسمی، در ایران فعالیت میکرد.

حتی بخشی از تولیدات این شرکت توسط تولیدکنندگان ایرانی و به صورت مونتاژ تحت نظر شرکت اصلی در داخل ایران تولید میشد.
اما از سال ۹۷ تمامی برندهای خارجی و از جمله دوو از ایران خارج شده و از آن زمان هیچگونه نمایندگی فروش یا خدمات پس از فروش ندارند و اکنون تولیدات این شرکت نیز در ایران و بدون نظارت شرکت اصلی انجام میشود. در واقع نام این برند بدون نظارت شرکت اصلی و بدون هیچ ارتباطی با آن، در ایران استفاده میشود.

بهترین زمان برای تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی

بسیاری از مشتریانی که برای دریافت خدمات تعمیرگاه سرویس بعنوان تعمیرگاه ال جی در هشتگرد تماس حاصل می نمایند، اغلب در مورد اینکه چه زمانی باید یک لباسشویی را تعمیر نمود سوال می پرسند. لباسشویی دارای قطعات حساسی است که باید در حین تعمیر مراقب آنها بود و حتی در نگهداری و استفاده از آن بسیار دقت کرد. گاهی رعایت همین نکات از بروز مشکلات فنی ماشین لباسشویی پیشگیری می نماید و دیگر نیازی به تعمیرات نخواهد داشت. اما در صورتیکه لباس شویی شما با یکی از مشکلات زیر مواجه شده است ، در سریع ترین زمان ممکن درخواست تعمیر دهید تا مشکلات بیشتری برای وسیله شما پیش نیاید. گاهی بروز یک نقص فنی در ماشین لباسشویی باعث اختلال در عملکرد سایر قطعات آن می شود بنابراین باید در سریع ترین زمان ممکن آن را تعمیر نمود.

تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی ال جی در هشتگرد

هزینه های بالا خرید لباسشویی باعث شده است کمتر کسی به فکر تعویض این وسیله برقی بیافتد و اغلب در زمان بروز مشکل برای تعمیر ماشین لباسشویی اقدام می نمایند. تعمیرگاه های مجاز لباسشویی ال جی خدمات زیادی را در اختیار مشتریان قرار می دهند. یکی از تعمیرگاه های ماشین لباسشویی در هشتگرد ، که برای تعمیر انواع ماشین لباسشویی ال جی می توانید از آنها کمک دریافت نمایید، تعمیرگاه  سرویس است. در ادامه به معرفی خدمات تعمیرگاه سرویس در هشتگرد می پردازیم تا در صورت نیاز بتوانید از آنها کمک بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا