برترین های کسب و کاربین الملل

خرید از آمازون ترکیه در ایران

سایت غول پیکر آمازون ، در سرتاسر دنیا ، به عنوان یک سایت فروشگاهی خرده فروشی آنلاین شناخته می شود. به جهت ارائه خدماتی مطلوب و پیشنهادهای تخفیف و حراجی های هیجان انگیزش ، توانسته است طرفداران بسیاری را برای خود رقم بزند. سیستم اداره این فروشگاه آنلاین ، به وسیله به روز ترین تکنولوژی جهان ، انجام می شود. به همین دلیل است که به سرعت شعبات آن در تمامی دنیا در حال راه اندازی بوده و خدماتی با کیفیت را به مشتاقان خرید اینترنتی ارائه می دهد.

شاید بتوان گفت سایت آمازون با قدرت و برتری بسیاری ، هر روزه در تمامی دنیا به گسترش حوزه و شاخه های محصولاتش اضافه نموده و تنوع بازار بزرگ اینترنتی خود را افزایش می دهد. این نکته نیز مطرح است که به جهت پیروی از سیاست گذاری های آمریکا ، تعدادی از کشورها را در لیست تحریم خود دارد و این بدان معناست که در ایران نمی توان به طور مستقیم از سایت آمازون خرید نمود. اینجاست که سایت فروشگاهی آمازون ترکیه برای ایرانیان جذاب خواهد شد. با استفاده از این سایت ، هم امکان دسترسی به امتیازات و پیشنهادات سایت آمازون را خواهید داشت و هم به جهت نزدیک بودن به ایران ، شرایط ارسال کالا به ایران آسان تر و در مدت زمان کوتاه تری صورت می پذیرد. برای خرید ارزان از آمازون کلیک کنید.

آمازون به عنوان بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی دنیا در ادامه فعالیت های توسعه بازار خودش به بازار ترکیه نیز ورود پیدا کرده است. در حال حاضر آمازون ترکیه با ارائه چند ده دسته بندی از محصولات متنوع خودش در سراسر ترکیه امکان خرید از بزرگ ترین فروشگاه دنیا را با قیمت هایی مطلوب و ایده آل برای تمام شهروندان ترکیه مهیا نموده است.

حضور آمازون در ترکیه یک فرصت مناسب برای خرید از آمازون را برای کاربران ایرانی مهیا کرده است. با توجه به موقعیت ایده آل ترکیه نسبت به ایران، علاقمندی ایرانی ها به گردشگری ترکیه و حضور پر رنگ شهروندان ایرانی در ترکیه می توان به راحتی و با چند واسطه اقدام به خرید از آمازون نمود.

هر چند به دلیل قوانین ترکیه و همینطور سیاست های توسعه آمازون بخش محدودی از دسته بندی ها و محصولات آمازون در ترکیه ارائه شده اما همین محدوده با تنوع کم نظیر و با قیمت هایی ایده آل در دسترس کاربران قرار گرفته اند.

در زمانی که سایت آنلاین آمازون به کشور ترکیه وارد شد ، با تنوع محصولی و پیشنهادات ویژه شروع به فعالیت نمود. در ابتدای کار مسائلی به وجود آمد که روند کاری این سایت را دچار اختلال نمود. مسائلی چون تغییرات فوری قیمت ها و یا تعداد لغو سفارشات پس از انجام پروسه ی کامل خرید. البته این موارد با گذشت زمان اصلاح شد.

شرکت آمازون ، اعلام می دارد که تنوع گسترده ای از محصولات را در آمازون ترکیه ارائه می دهد. از محصولاتی با برند ترک تا برندهای معتبر جهانی ، که تماما در سایت آمازون ترکیه ، در اختیار خریداران این کشور قرار گرفته است. این سایت به جهت نزدیکی ترکیه به ایران ، برای کاربران ایرانی که به دنبال خرید برند هستند ، امتیاز قابل توجهی است. به خصوص که جهت خرید از آمازون ، هم هزینه بسیار زیاد پستی را بایستی متحمل شوید و مدت زمان بیشتری برای ارسال کالا صرف خواهد شد. در سایت آمازون ترکیه ، کالاهای بسیاری در شاخه های متنوعی مانند پوشاک ، کتاب ، لوازم ورزشی ، لوازم خانگی ، ابزار و تجهیزات خانگی ، از برند های معتبر ترک ارائه می شود.

چرا آمازون وارد ترکیه شد؟

ترکیه به لطف استانبول در حال حاضر به عنوان یک کشور اروپایی شناخته می شود. هر چند بخش عمده این کشور در آسیا واقع شده و رسما در حوزه استحفاظی آسیا قرار گرفته اما از پوئن های مثبت یک کشور اروپایی نیز بهره مند شده است. آمازون با توجه به موقعیت ایده آل ترکیه و همینطور عدم وجود برخی محدودیت های این کشور به دلیل حضور در اروپا، آن را به عنوان یک مرکز استراتژیک برای حضور پر رنگ در آسیا به ویژه مرکز آسیا انتخاب نموده و به بازار آن ورود پیدا کرده است.

پروسه توسعه آمازون ترکیه همچنان در دست پیگیری است و هر بار شاهد افزایش تنوع کالایی و خدماتی آن هستیم. قطعا هدف اول آمازون تکمیل خدمات در این کشور و پس از آن اقدام به خدمات رسانی به کشور های دیگر از طریق ترکیه می باشد.

مشکلات اولیه سایت آمازون ترکیه

با ورود سایت فروشگاهی آمازون در بازار الکترونیکی ترکیه ، شکایاتی از سوی خریداران مطرح شد. این موارد در خصوص فروشندگان نبود. اتفاقی که باعث شده بود ، تعداد شکایات بالا رود ، تغییرات دایمی و فوری قیمت های کالاها در سایت بود و یا آن که سفارش هایی که کاملا پروسه خرید شان انجام شده بود ، لغو سفارش می خورد. گزارش چنین شکایاتی در سایت آمازون ترکیه زیاد شده بود.

از سوی دیگر تغییرات لحظه ای قیمت ها و عدم ثبات آن ، یکی دیگر از شکایات رایجی بود که در بین سفارش های ثبت شده دیده می شد. سایت آمازون در روزهای نخستین نتوانست این ایرادات را رفع نماید. ضمن آنکه اشکالاتی نیز در الگوریتم آمازون به صورت سیستمی ایجاد شده بود و قیمت های ویژه و عادی در زمان پردازش ، اشتباه ثبت می شد.

در زمانی که سایت بزرگ فروشگاهی آمازون به ترکیه وارد شد ، بیشترین استقبالی که از آن شد ، تخفیف ها و جراجی های بزرگ و هیجان انگیز آن بود. به خصوص در دوره افتتاحیه این سایت ، که پیشنهادهای ویژه بسیاری را ارائه می داد. دیری نگذشت که شادی ورود آمازون به ترکیه ، بر کام خریداران تلخ شد. شکایات بسیاری از سوی مصرف کنندگان به سوی سایت راهی شد. اغلب این خریداران با مسائلی مواجه شده بودند که هنگام خرید از سایت برای کالاهای تخفیفی روی می داد. به عنوان مثال اعلام می شدکه سفارش من بدون اطلاع قبلی لغو شد و یا اینکه این محصول با آنچه من درخواست داشتم ، متفاوت است و یا در مرحله نهایی پرداخت ، قیمت کالای مورد نظر افزایش یافت.

این ها تماما مواردی بود که در سیستم سایت اتفاق افتاده بود و نگرانی بسیاری از خریداران را در بر داشت. البته سایت آمازون پس از مدت کوتاهی ایرادات را برطرف نموده و روال عادی بر سایت حکم فرما شد.

چطور می توانیم از آمازون ترکیه خرید کنیم؟ (راهنمای گام به گام)

پروسه خرید از آمازون ترکیه طبق روال خرید های اینترنتی ساده و تسهیل شده است با این حال نکاتی وجود دارد که می بایست در حین خرید رعایت کنید تا مشکلی برای مرسوله شما ایجاد نشود. به طور کلی می توانید مراحل خرید از آمازون ترکیه را به صورت گام به گام در ادامه مطالعه نمایید.

آیا به عنوان یک ایرانی می توانیم از آمازون ترکیه خرید کنیم؟

هر چند در قوانین ایران و ترکیه هیچگونه محدودیتی برای برقراری ارتباط قانونی و یا خرید های شخصی اتباع این دو کشور وجود ندارد اما با توجه به اینکه آمازون ترکیه زیر مجموعه آمازون محسوب می شود از ارائه خدمات و فروش محصولات به آدرس های پستی ایرانی خودداری می کند اما اگر آدرس های پستی شما و اطلاعات بانکی تان در حین خرید متعلق به ایران نباشد و در ترکیه وجود خارجی داشته باشند، امکان خرید به راحتی برای شما نیز وجود خواهد داشت.

به طور کلی شما به عنوان یک خریداری در صورتی که دوست یا آشنایی در ترکیه داشته باشید با استفاده از اطلاعات وی می توانید اقدام به خرید از آمازون کنید تا در نهایت مرسوله در آدرس پستی دوست ترکی شما تحویل داده شود و از طریق وی مرسوله برای شما ارسال گردد. در غیر این صورت می توانید با استفاده از شرکت های واسطه مانند زاکولا اقدام به خرید از ترکیه نمایید! این دسته از شرکت ها پروسه تعریف شده را برای شما با دریافت کارمزد عملیاتی می کنند.

پیشنهاد خدمات

همان گونه که پیش تر نیز گفته شد ، سایت آنلاین آمازون ، کشور ایران را در لیست تحریم های خود قرار داده است . بنابر این کاربران ایرانی نمی توانند مستقیما از سایت خرید نمایند. یکی از راه های این کار ، ثبت اطلاعات و مشخصات هویتی فردی در خارج از کشور است که با آن مشخصات کالا از سایت خریداری شود و در نهایت به آدرس شما در ایران ارسال گردد.

همچنین سایت 20 پیمنت در این خصوص همراه کاربران و مصرف کنندگان در ایران است تا قادر باشند به سهولت خرید محصولات خود را از سایت فروشگاهی  آنلاین آمازون ترکیه انجام دهند. شما می توانید پس از انتخاب کامل محصول خود و بررسی همه شرایط کالا و قیمت آن ، لینک کالا را از طریق ایمیل و دیگر راه های ارتباطی برای کارشناسان ما ارسال نمایید تا در اسرع وقت ، ضمن تکمیل پروسه خرید شما ، پرداخت آنلاین را نیز برای شما هموار سازند.

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا