برترین های کسب و کارعمومی

بهترین هتل ‌های مشهد نزدیک حرم برای رزرو ارزان

شهر مشهد، هتل و هتل آپارتمان‌های زیاد و متنوعی دارد که این تنوع، انتخاب را برای مسافران آسان می‌کند و مسافران مشهد می‌توانند نسبت به سلیقه و بودجه خود بهترین هتل را برای اقامت انتخاب کنند. به عنوان مثال: برای کسانی که در جستجوی هتل مشهد نزدیک حرم هستند، هم هتل گران قیمت و لوکس وجود دارد و هم هتل خوب با قیمتی ارزان.

اینکه قیمت هتلی مناسب و ارزان است، دلیل نمی‌شود که کیفیت و خدمات آن پایین باشد؛ بلکه هتل ‌هایی در مشهد نزدیک حرم برای رزرو وجود دارند که علاوه بر تمیز بودن، خدمات خوبی را به مهمانان خود ارائه می‌دهند. این هتل‌ها گرچه 5 ستاره نیستند، اما اقدامات لازم را برای راحتی مهمانان خود انجام داده‌اند. هتل‌های مشهد، بخش مهمی از تجربه گردشگری در مشهد را تشکیل می‌دهند. به همین دلیل ما در این مطلب به معرفی بهترین هتل‌های ارزان مشهد نزدیک حرم پرداخته ‌ایم.

هتل الوند مشهد

هتل الوند مشهد یک هتل 3 ستاره است که در سال 1390 تأسیس شده و در سال 1401 مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل مشهد یکی از تمیزترین و نوسازترین هتل‌ها محسوب می‌شود. هتل الوند در خیابان امام رضا 27، چهار راه اول سمت راست قرار دارد و مسافتی که مسافران باید از هتل الوند تا حرم مطهر طی کنند، حدود 20 دقیقه به صورت پیاده است. این هتل شامل 8 طبقه و 53 واحد می‌شود، که هر اتاق این هتل از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار است.

قیمت اتاق‌های این هتل در آبان 1402 از یک میلیون و سیصد هزار تومان شروع شده و به شبی 4 میلیون تومان همراه با 3 وعده غذایی می‌رسد.

هتل ارگ مشهد

هتل ارگ یکی از هتل‌ های مشهد نزیک حرم است که فاصله ای 7 دقیقه‌ای به صورت پیاده با حرم دارد و قیمت مناسبی هم دارد. این هتل در نبش خیابان امام رضا 11 واقع شده است و برای مسافرینی که به دنبال بهترین هتل ‌های مشهد نزدیک حرم با رزرو ارزان هستند، گزینه مناسبی است. هتل ارگ مشهد از لحاظ موقعیت جغرافیایی علاوه بر اینکه نزدیک حرم است به بازار رضا نیز دسترسی خوبی دارد. مهمانان این هتل از اینترنت رایگان برخوردار می‌شوند و اگر دسترسی و شرایط غذا پختن نداشته باشند، این هتل غدا‌های لذیذی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

هتل ارگ مشهد هتل یک ستاره‌ای با 78 اتاق شامل اتاق‌های دو تخته تا پنج تخته است. پرسنل این هتل افراد مجرب و خوش برخوردی هستند، اتاق‌های این هتل دلباز‌ند و تمامی لوازم مورد نیاز در آن وجود دارد. قیمت واحد‌های این هتل به همراه صبحانه از یک میلیون و چهارصد هزار تومان شروع شده‌اند و به دو میلیون و صد هزارتومان به همراه هر 3 وعده غذایی می‌رسند.

هتل المپیا مشهد

هتل المپیا یکی از بهترین هتل ‌های مشهد نزدیک حرم برای رزرو ارزان محسوب می‌شود، این هتل در 600 متری حرم احداث شده و فقط 5 دقیقه به صورت پیاده با حرم فاصله دارد. هتل المپیا مشهد علاوه بر اینکه به حرم مطهر نزدیک است، به مراکز تجاری اصلی مشهد از جمله بازار رضا نیز دسترسی دارد.

این هتل دارای امکانات رفاهی خوبی از جمله کافی شاپ، لاندری (خشک شویی)، صندوق امانات، اینترنت رایگان، پارکینگ اختصاصی و رستورانی دارای سرآشپز‌های عربی، ایرانی و اروپایی است. از مزایای این هتل می‌توان به پذیرش 24 ساعته و خدمات پزشکی خوب آن اشاره داشت. این هتل در خیابان امام رضا 8، بعد از چهارراه دوم قرار گرفته است.

قیمت‌های این هتل تاپ دو ستاره در آبان 1402 برای یک شب از یک میلیون چهارصد هزار تومان به همراه سه وعده غذایی شروع می‌شود تا به 2 میلیون و سیصد هزار تومان همراه هر سه وعده غذایی ختم می‌شود.

هتل دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات مشهد واقع در میدان راه آهن، شهید کامیاب 32 یک هتل نزدیک به حرم مطهر است، به طوری که تنها 10 دقیقه طول می‌کشد که با پیاده روی به حرم برسید. این هتل سه ستاره 6 طبقه و 60 واحد دارد؛ هتل دیپلمات مشهد با کادر مجربی که دارد توانسته بهترین خدمات‌رسانی را به مهمانان خود ارائه دهد و به یکی از بهترین هتل ‌های مشهد نزدیک حرم برای رزرو ارزان بشود، لازم است بدانید هتل دیپلمات مشهد سالن ورزشی مجهزی هم برای مهمانان خود فراهم کرده است.

ظرفیت رستوران هتل 120 نفر می‌شود که غذا‌های ایرانی و فرنگی را در منوی خود جای داده است. هتل دیپلمات جهت رفاه حال مهمانان خود پارکینگی با ظرفیت 30 خودرو دارد، قیمت این هتل از یک میلیون و سیصد هزار تومان شروع شده و به سه میلیون پانصد هزار تومان همراه با سه وعده غذایی می‌رسد.

هتل جاوید مشهد

هتل جاوید مشهد در سال 1397 در خیابان طبرسی ۲۷، کوچه حاج تقی، نبش چهارراه دوم ساخته شد که جهت رفاه مهمانان خود در سال 1400 بازسازی شد. این هتل 10 طبقه و 80 واحد اقامتی دارد و  فاصله هتل جاوید مشهد تا حرم مطهر امام رضا (ع) ده دقیقه با پیاده روی است. به همین جهت هتل جاوید مشهد یکی دیگر از بهترین هتل ‌های مشهد نزدیک حرم برای رزرو ارزان است.

موقعیت جغرافیایی هتل جاوید به گونه‌ای است که علاوه بر حرم، مسافران می‌توانند به سایر مراکز اصلی شهر نیز دسترسی داشته باشند. از خدمات هتل جاوید مشهد می‌توان به رستوران با ظرفیت120 نفر، اینترنت پرسرعت، پارکینگ اختصاصی، صندوق امانات، نمازخانه، سرویس لاندری (خشک شویی)، تورهای گردشگری داخل شهری و کافی شاپ اشاره کرد؛ همچنین اگر با هواپیما به مشهد سفر می‌کنید، ترانسفر هتل شما را به صورت رایگان از فرودگاه تا هتل همراهی می‌کند. قیمت واحد‌های این هتل از یک میلیون و دویست هزار تومان به همراه صبحانه شروع شده و به دو میلیون و صد هزار تومان به همراه صبحانه می‌رسد.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا