حوادث

حواشی عکس فروغ فرخزاد روی بیلبورد شهری

آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا نادعلی در حاشیه یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به تبلیغات سازمان زیباسازی در سطح شهر تهران گفت: به عنوان کسی که در ادوار مختلف در حوزه فرهنگی فعالیت کردم هیچ گاه چنین تولیدات و تنوع تولیدی را در بخش فرهنگی در سطح شهر ندیده‌ایم. البته وقتی حجم کار بالا می‌رود ممکن است اشتباهاتی نیز رخ دهد.

وی با اشاره به اینکه باید نیمه پر لیوان را دید، ادامه داد: با وجود محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی از سوی مردم و در کنار آن قتل یک کارگردان صدا و سیما سازمان زیباسازی به این دو موضوع در کنار هم پرداخت. در حقیقت بنرهای نصب شده به فراخور اتفاقات رخ داده از جمله تشییع پیکر مرحوم مهرجویی مناسب بود. همچنین بنرهایی نیز با موضوع بزرگداشت روز حافظ و اشعاری که از شعرای مختلف در سطح شهر نصب شد و تنها مشکل در رابطه با تصویر سهراب سپهری بود که البته تناسب در اشعار ایشان وجود داشت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برخی می‌گویند چرا تمام سلایق را پوشش نمی‌دهیم و همان‌ها چرا نمی‌گویند که اشعار فروغ فرخ زاد در سطح شهر به نمایش گذاشته شده است؟، تأکید کرد: عده‌ای چوب لای چرخ می‌گذارند که سیستم خسته شود. اینکه از تمام خطوط قرمز عبور نکنیم کار سختی است.

حواشی عکس فروغ فرخزاد روی بیلبورد شهری

وی با اشاره به مسمومیت شش نفر در منطقه ۲۱ به دلیل نصب بالن‌های قرمز رنگ ویژه کارگاه‌های عمرانی در سطح شهر تهران گفت: نصب بالن‌ها در سطح شهر کار خلاقانه‌ای بود تا مردم بدانند کار در حال انجام است؛ اما جنس کار در این بالن‌ها اشتعال پذیر بود و باید ضریب ایمنی در آن لحاظ می‌شد. در یک نقطه محصور کودکان از فنس‌ها عبور کردند و چون گاز بالن کاهش یافته بود سقوط می‌کند و منجر به سوختگی کودکان می‌شود که بلافاصله به مراکز درمانی منتقل و پیگیری‌های لازم صورت می‌گیرد.

نادعلی ادامه داد: تمام بالن‌ها در نقاط محصور نصب شده که دسترسی به آنها وجود نداشته باشد؛ اما با این وجود تمام بالن‌ها جمع‌آوری شد. برای ما این حادثه تلخ بود و با کودکان آسیب دیده دیدار خواهیم کرد.

نشر مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تحلیل و پیش‌بینی رویدادها هستم. توانایی بررسی روند و رخدادهای آینده را دارم و بر اساس آن به خوانندگان پیشنهادهایی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا