استان ها

پژوهش؛ عامل افزایش آگاهی مردم

معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت گفت: تحقیق و پژوهش می‌تواند بهترین عامل در جهت کسب آگاهی مردم نسبت به سلامت و بیماری‌ها و نهایتاً پیشگیری از مسائل مختلف درمانی و آسیب‌های اجتماعی شود.

به گزارش گروه پژوهش و دانش خبرگزاری علم و فناوری آنا، یونس پناهی که به مناسبت هفته پژوهش و فناوری در دانشگاه علوم پزشکی گلستان حضور یافته بود، به همراه سعید گل فیروزی، رئیس این دانشگاه و جمعی از مدیران از مرکز نوآوری اداره توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی گلستان بازدید کرد.

پناهی در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر و کارمندان فعال حوزه تحقیقات، ضمن تقدیر از پژوهشگران، درباره اهمیت پژوهش و تحقیق در راستای رسیدن به اهداف علمی بزرگ و جهانی و اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران در این عرصه مهم تاریخی صحبت کرد.

معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت گفت: تحقیق و پژوهش می‌تواند بهترین عامل در جهت کسب آگاهی مردم نسبت به سلامت و بیماری‌ها و نهایتاً ‌پیشگیری از مسائل مختلف درمانی و آسیب‌های اجتماعی شود.

پناهی افزود: پژوهش حرف اول را در دنیا می‌زند، مثلاً در مسأله همه‌ گیری باعث می‌شود که از شیوع بیشتر این آسیب‌ها، در سال‌های آتی جلوگیری کرد.

به نقل از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در ادامه آزمایشگاه جامع تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی گلستان با حضور دکتر پناهی افتتاح شد.

در حاشیه مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر در حوزه تحقیقات وفناوری، دکتر پناهی با شهدای گمنام مجموعه فلسفی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تجدید بیعت کرد.

 

دکمه بازگشت به بالا