ورزشی

قطع همکاری مربی ایرانی با کویت/ ناظم الشریعه: خودم نخواستم بمانم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، تیم ملی فوتسال کویت با هدایت «محمد ناظم الشریعه» سرمربی ایرانی خود با هدف آمادگی برای جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا در یک دیدار تدارکاتی به مصاف میانمار رفت و با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورد.

پس از این دیدار اخباری مبنی بر برکناری «سید محمد ناظم الشریعه» از تیم کویت در رسانه‌ها مطرح شد اما این سرمربی ایرانی در گفت و گو با خبرنگار آنلاین، موضوع برکناری را تکذیب و اعلام کرد که قراردادی که با فدراسیون فوتبال کویت دارد در پایان ماه جاری میلادی به پایان می‌رسد و تصمیمی برای تمدید قرارداد با این تیم نداشته است.

او در این خصوص گفت: با توجه به مسایل به وجود آمده و به دلیل مسایل خانوادگی قصد نداشتم که قراردادم را با این تیم تمدید کنم. هرچند فدراسیون فوتبال این کشور قصد داشت تا پایان جام ملت‌ها (مصادف با پایان قرارداد) به همکاری ادامه دهیم اما این پیشنهاد را مطرح کردم که با جذب یک سرمربی جدید، هم برنامه ریزی بلندمدتی انجام دهند و هم اینکه با هدایت تیم در چند دیدار تدارکاتی در آستانه جام ملت‌های آسیا، آماده سازی بهتری انجام شود.

او در خصوص حضور تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا هم گفت: در آسیا همه تیم‌ها پیشرفت کرده اند و قهرمانی در این مسابقات به راحتی سال‌های گذشته نیست. اما تیم ملی ایران هم شرایط خوبی دارد اگر با برنامه جلو برود می‌تواند قهرمانی این مسابقات را کسب کند و موجب افتخار همه ایرانی‌ها شود.

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا