فرهنگ و هنر

مراسم حرم حضرت معصومه(س) در هفته پایانی آنلاین اعلام شد

دانا نیوز/قم برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۲۲ تا ۲۸ آنلاین ۱۴۰۲ از سوی روابط‌عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا سه‌شنبه با قرائت دعای عهد، چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اصغر ظهیری، پنجشنبه با سخنرانی و قرائت زیارت عاشورا توسط حجت‌الاسلام مهدی جوشقانی و جمعه با سخنرانی و قرائت دعای ندبه توسط حجت‌الاسلام بهاءالدین ضیایی دنبال می‌شود.

به گزارش، مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام مصطفی اشراقی، دوشنبه و سه‌شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام زین‌العابدین بیگدلی، چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا حیدرزاده و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام امیر رسول‌پور برگزار می‌شود.

همچنین در مراسم بعد از نماز عصر نیز شنبه و یکشنبه به ترتیب علی رئوفی و ناصر آبیار مداحی خواهند کرد و از دوشنبه تا جمعه زیارت حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها قرائت خواهد شد.

مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر از شنبه تا سه‌شنبه با سخنرانی حجج‌اسلام علی سلیمانی، وحیدپور، میراحمدی و صبوری، چهارشنبه در قالب روایتگری سیره شهدا با حضور امیر آزاد دانا، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن کریم و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام مصطفی سمیعیان و قرائت زیارت آل یاسین توسط محمد مقدم دنبال خواهد شد.

مراسم شب‌های حرم مطهر از شنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج‌اسلام و المسلمین سید علیرضا تراشیون، سید حسین حسینی قمی، حبیب‌الله فرحزاد، سید حسین مؤمنی، ناصر رفیعی، عرفاتی و محمدحسین فلاح زاده برگزار می‌شود.

 گفتنی است؛ پنجشنبه‌شب دعای کمیل با نوای سید علی حسینی‌نژاد و زیارت جامعه کبیره با نوای حجت‌الاسلام ناصر شهیدی قرائت می‌شود.

انتهای پیام

تیم خبری مقالات فرهنگی

با احساس و زندگی، داستان‌هایی را بازگو می‌کنم که قلبتان را لرزاند.
دکمه بازگشت به بالا