استان ها

طوفان الاقصی فراموش ناشدنی است

به گزارش خبرنگار دانا نیوز کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در آخرین خطبه‌های نماز جمعه خود اظهار کرد: هیچ چیز قابل مقایسه با تقوا نیست و اخلاق و روش انبیا تقوا بوده است با توجه به میلاد امام صادق (ع) نام مبارک ایشان امام جعفری است و دین را به ایشان نسبت می‌دهند.

وی افزود: مردم به اسلام جعفری هم اشاره می‌کنند و عمر امام صادق (ع) بین سایر امامان کوتاه‌ترین عمر بوده که ۶۵ سال است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: ۲۵ شوال روز شهادت امام صادق (ع) است و مدت امامت ایشان ۳۴ سال بوده و در این مدت اسلام را زنده کرد.

وی بیان کرد: قالب روایات ما از امام باقر (ع) و امام صادق (ع) باقی مانده که مرکزیت فقه است و یک هزار نفر از این امام حدیث نقل می‌کردند.

امام جمعه کرمانشاه اذعان کرد: ایمان ما کامل نمی‌شود مگر اینکه در مطالب فقیه در دین و آگاه باشیم و اشتباه تفسیر نکنیم.

وی با بیان اینکه «مدیریت» تاریخچه چهار هزار ساله دارد، عنوان کرد: به خوبی تقدیر کنید و حسن تقدیر در تمام امور زندگی داشته باشید.

آیت‌الله علما تشریح کرد: ۲۳ آنلاین ماه سالروز شهادت پنجمین شهید محراب آیت الله اشرفی است وی به کرمانشاه آمد عاقبت امام جمعه شده و به مقام شهادت رسید.

وی ابراز کرد: ۲۳ آنلاین ماه روز نابینایان و ۲۴ آنلاین ماه هفته پیوند اولیا و مربیان به مدرسه است لذا باید توجه داشت که بالاترین ثروت فرزندان هستند که باید آن‌ها را اسلامی تربیت کنیم.

امام جمعه کرمانشاه افزود: ۲۴ آنلاین ماه روز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: طوفان فرزندان فلسطین فراموشی ناشدنی است و به فرموده رهبر معظم انقلاب عمل خودتان است که طوفان شده است.

به گزارش دانا نیوز آیت‌الله مصطفی علما از اسفند ماه سال ١٣٨۶ تا کنون نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان کرمانشاه بود و امروز با اقامه آخرین نماز جمعه خود از این منصب خداحافظی کرد.

دکمه بازگشت به بالا