فرهنگ و هنر

جامعه اسلامی و شیعی بیش از هر زمانی به پیروی از مکتب امام صادق (ع) نیاز دارد

ANA / تهران به گفته نماینده رئیس روشنفکران در شهر ورام ، شهادت امام صدام (ره) یکی از بزرگترین خطرات برای جامعه اسلامی است و ما موظفیم که روز شهادت را عزادار و افتخار کنیم.

به گزارش IA ، آزول کای مورزازا مودی گلیپوی در ادامه سخنان خود گفت: “ما ، شاه ، به دین شعاع و اسلام به ASD بدهکار هستیم.” در بیشتر دوره دانش دینی ، امام صادق (ع) به دانشگاهی که او تأسیس کرده و علمای نخبه ای که با وی رشد کرده است اشاره دارد. بنیانگذاران علوم دینی و بسیاری از پیروان اسلام در مکتب او رشد کردند و آن شخصیت ها برای ما منبع نعمت ها شده اند و به عنوان هزاران نفر ، باید از ائمه اطهار پیروی کنیم. امروز ، جامعه اسلامی و جامعه شیعه باید مانند گذشته از مکتب پیروی کنند.

وی افزود: زندگی شخصی ، اجتماعی ، سیاسی و خانوادگی ما باید مبتنی بر اخلاق امام سعد (ع) باشد.

آیت الله محمود گلپویایی ادامه داد: شهادت امام صادق (ع) یکی از بدترین خاطرات در تاریخ شیعه و قم در مکتب فومزیه است. در آوریل 1942 ، به همراه شهادت امام صادق (ع) ، در مدرسه فیضیه شرکت کردم ، از جمله حملات به مکتب فهزه ، از جمله حمله به مأموران رژیم کوه کوه شاه در مکتب فیضیه. به مناسبت سالروز شهادت میلاد امام جماعت فیض ، مأموران حاکمان پهله به همه دانش آموزان و کاهنان حمله کردند و در همان روز دانش آموز را به قتل رساندند. آنها شهادت دادند.

“از طبقه دوم ، آنها فکر می کردند که مرحوم شهید روبی که نامش در بین شهدا بود ، به حوزه های علمیه و مرجعیت پرتاب می شوند ، اما پادشاه ، غرور ، سفیران و مأمورین آنها هستند.” او گفت. پس از مدتی مجازات الهی دریافت کردند.

آیت الله محمودی گلپایگانی ادامه می دهد: سمینار ، روحانیت و مسئولان در تاریخ پیشی گرفته اند. در هر صورت ، ما می بینیم که این حقوق همیشه پیروز و بی ارزش است و می دانیم که امروز حقیقت در نبرد بین دنیای واقعی و باطل و اسلام پیروز خواهد بود. آمدن امام الزمان (عج) فرا خواهد رسید.

همانطور که من امام جمعه آرارات را یادآوری کردم: امیدواریم وقتی آمدن امام زمان (عج) فرا رسد و به زودی به امام کمک کنیم و در جمع دوستان او باشیم.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا