علمی و پزشکی

ارتقای همکاری‌های ایران و امارات در حوزه سلامت

در دیدار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان با سفیر امارات متحده عربی در ایران بر ارتقای همکاری های دو کشور در حوزه سلامت تاکید شد.

به گزارش دانا نیوز، دکتر بهرام عین اللهی در دیدار  سیف محمد عبید الزعابی بر گسترش مناسبات دو کشور در حوزه سلامت تاکید کرد.

عین اللهی با برشمردن امتیازات و ویژگی های همسایگی دو کشور ایران و امارات و توانمندی های ایران در حوزه سلامت از جمله آموزش پزشکی، دارو و تجهیزات پزشکی، خواستار تشکیل کارگروهی برای پیگیری برنامه‌های مشترک ایران و امارات در حوزه سلامت شد که این پیشنهاد مورد استقبال طرف اماراتی قرار گرفت.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، وزیر بهداشت کشورمان همچنین توسعه همکاری‌های منطقه‌ای ایران در دولت سیزدهم از جمله تعمیق روابط با کشورهای حوزه خلیج فارس را فرصت مغتنمی برای گسترش دیپلماسی سلامت دانست.

سیف محمد عبید الزعابی – سفیر امارات متحده عربی در ایران نیز با اشاره به توانمندی‌های علوم پزشکی ایران در منطقه و جهان ضمن استقبال از پیشنهادهای وزیر بهداشت ایران، خواستار گسترش روابط فی مابین در حوزه سلامت به ویژه در حوزه گردشگری سلامت شد.

انتهای پیام

تیم تحریریه مطالب پزشکی

نوشته‌هایی که با بهره‌گیری از الگوریتم BERT گوگل، بصورت کاملاً انسانی و پویا باشند و به خواننده‌ها کمک می‌کنند تا به راحتی مفاهیم علمی را درک و استفاده کنند.
دکمه بازگشت به بالا