اقتصادیبرترین های کسب و کار

سرمایه گذاری در ویلاسازی

یکی از اصول افزایش ثروت، سرمایه گذاری بوده است. سرمایه گذاری انواع مختلفی داری که ما در این مقاله قصد داریم در مورد سرمایه گذاری در ویلاسازی صحبت کنیم. البته سرمایه گذاری در سایر قسمت‌ها نیز ممکن است.

انواع سرمایه گذاری

  • سرمایه گذاری در بورس
  • سرمایه گذاری در طلا
  • سرمایه گذرای در ارز دیجیتال
  • سرمایه گذاری در مسکن
  • سرمایه گذاری در زمین و مستغلات
  • سرمایه گذرای در ویلاسازی

از گذشته تا به امروز همیشه ساخت و ساز ساختمان و مسکن سود بسیار عالی داشته! البته این مسئله را باید ذکر کرد که سرمایه گذاری در این مسئله نیاز به سرمایه زیادی نیز دارد. در ازای این سرمایه گذاری زیاد سود بسیاری نصیب سرمایه گذار خواهد شد. اما در این مقاله مقصود صحبت در مورد سرمایه گذاری در ویلاسازی است و مخصوصا قصد داریم در مورد سرمایه گذاری در تهراندشت صحبت کنیم.

سود سرمایه گذاری در ویلاسازی را میتوان چیزی در حدود 100% درصد تخمین زد. برای مثال ویلایی که به قیمت 4 میلیارد به فروش رسیده مبلغ ویلاسازی شده چیزی در حدود 2 میلیارد تا 2.5 میلیارد بوده است که ارزش گذاری این ویلا به 4 میلیارد رسیده است. سرمایه گذاری در تهراندشت هم همینقدر شیرین و جذاب است. سود آوری در این منطقه بسیار بالا بوده و مکانی مناسب برای سرمایه گذاری به حساب می‌آید چرا که هنوز تهراندشت به شهرت عالی نرسیده و قیمت‌ها در این منطقه منصفانه و خوب است. با این حال یک سرمایه گذار با هر میزان سرمایه‌ای که دارد میتواند اقدام به خرید زمین از متراژ 300 تا متراژ بالا کند و با ساخت و ساز یا قطعه بندی زمین به سود قابل توجهی دست پیدا کند.

ویژگی‌های تهراندشت

تهراندشت منطقه ای خوش آب و هوا و بسیار بی نظیر از لحاظ منظره است. آب سفره‌های زیر زمینی در این منطقه زیاد است و باعث شده تا درختان زیادی به راحتی در این منطقه رشد کنند و باعث سرسبزی منطقه شوند. در تهراندشت روستاهای زیادی وجود دارد که به نامترین روستا، تهراندشت سرخاب است. این روستا یکی از روستاهای قدیمی منطقه است و خاک بسیار حاصلخیزی دارد و بسیاری از درختان میوه در این روستا مثمر هستند و میوه‌های خوبی را بارور هستند.

قیمت زمین در روستای سرخاب چیزی در حدود 2 میلیون تومان به بالا است.

نزدیکی به تهران از دیگر ویژگی‌های تهراندشت است. تهراندشت در نزدیکی تهران و کرج واقع شده و شما با کمتر از یک ساعت رانندگی میتوانید به تهراندشت برسید. برای طی کردن این مسیر نیاز نیست که از مسیر‌های پرخطر عبور کنید. تنها کافیست از اتوبان کرج قزوین در ورودی گلسار وارد منطقه سرسبز تهراندشت شوید.

در هنگام خرید زمین در منطقه تهراندشت فراموش نکنید برای چه کاری قصد خرید پیدا کرده اید

بسیاری از افراد برای سرمایه گذاری اقدام به خرید زمین‌های نامطلوب میکنند که به شما پیشنهاد این موضوع را نمیکنیم و توصیه میکنیم اگر قصد سرمایه گذاری در این منطقه را دارید حتما از قبل قیمت زمین در تهراندشت را مطلع شوید و نسبت به بودجه‌ای که مد نظرتان است اقدام به خرید زمین در تهراندشت کنید.

ما به شما املاک تهراندشت را پیشنهاد میکنیم تا بتوانید خریدی مطمئن را داشته باشید و لذت سرمایه گذاری در ویلاسازی را ببرید.

در تهراندشت شما میتوانید به راحتی به سود چند میلیاردی برسید اگر از طریق کانال‌های مطمن خرید خودتان را انجام دهید و با مشاوران مطمن از کلاهبرداری در تهراندشت که همانند سایر مناطق ویلایی امکان پذیر است در امان باشید.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا