فرهنگ و هنر

تبریک مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به خبرنگاران

روزنامه نگاران مصمم منتظر وقوع رویدادها نیستند ، اما با تفکر هوشمندانه خود ، آنها دائماً فعالیتهای رسانه های دشمن را در یک جنگ نرم رصد می کنند و سعی می کنند حقایق و واقعیتهای اجتماعی را در بستر اجتماعی منتقل کرده و اصول واقعی انسان را موعظه کنند. زندگی. ، اندیشه های ملی و عدالت اجتماعی.

به گزارش ENA ، مرکز دفاع از اسناد و تحقیقات ، یادداشتی را به مناسبت روز شهید برای همه روزنامه نگاران و اصحاب رسانه صادر کرده است. در این یادداشت می خوانیم:

وی افزود: روزنامه نگاران فداکار ، صادق و شفاف ، جانبازان جنگ نرم و حافظان آگاهی عمومی ، در مقطعی حساس در کشور اسلامی ما ، بی وقفه در درگیری پیچیده دشمن می جنگند. 17 آگوست به یاد تلاش های فعالان رسانه ای و کمپین آگاه سازی عمومی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شد. آنها با قلم و بیان باز و صادقانه خود قدمی در جهت آگاهی عمومی برمیدارند و نقشه های ظالمانه مستکبران را افشا کرده و فرصتهای بدی را خریداری می کنند.

تلاش و ابتکار روزنامه نگاران و فعالان رسانه ای بی تردید یکی از ارکان تعالی ، رشد و توسعه اسلامی در ایران خواهد بود. به ویژه در این روزگار که رسانه های جهان تحت سلطه ارتش هستند ، حرفه روزنامه نگاری نه تنها گزارش رویدادها یا گزارش رویدادهای خبری است ، بلکه دشمن جنگ سرد و حفاظت از بشریت است. و عدالت است. در جامعه مدرن و در عصر فناوری های جدید ، ظهور بسیاری از شبکه های اجتماعی و طیف گسترده ای از فضای مجازی ، عزم و اراده روزنامه نگاران واقعی حفاظت از مرزهای اندیشه اسلامی و زمینه سازی برای تحقق بیانیه است. به سطح دوم انقلاب اسلامی بر این اساس ، روزنامه نگاری یک مأموریت و کار مستمر و سخت برای اطلاع رسانی به مردم ، حفظ منافع ملی و امنیت در رسانه ها و حفظ حقوق جامعه در همه زمینه ها است.

در این رابطه؛ روزنامه نگاران اختصاصی منتظر وقوع رویدادها نیستند ، اما با تفکر هوشمندانه خود ، آنها دائماً فعالیت های رسانه های دشمن را در جنگ نرم رصد می کنند و سعی می کنند حقایق و واقعیت های اجتماعی را در زمینه های انسانی منتقل کرده و حقیقت بشری را تبلیغ کنند. زندگی. ، اندیشه های ملی و عدالت اجتماعی.

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس که نقشی بی بدیل در ثبت وقایع هشت سال شعر داشت و راویان و مورخان آن متعهد به هدایت و فرماندهی جنگ در تمام مراحل برنامه ریزی هستند. صحنه های خوب و بد رویدادهای ارزشمندی هستند. شهادت روزنامه نگار و میدان جنگ را به مورخان و نویسندگان تبریک می گویم و به تاریخ نویسان و نویسندگان ، تبریک می گویم به روزنامه نگاران ، حتی به رسانه ها. روز خبرنگار

“مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس”.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا