ورزشی

جواد نکونام: نه«پول»داریم نه«بازیکن»/ استعفا نمی‌دهم و می‌مانم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، جواد نکونام در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال استقلال گفت: اردوی اول ما در تهران کنسل شده است. اردوی دوم اما امیدوارم اتفاق بیفتد. بازی دوستانه نمی‌توانیم برگزار کنیم چون بازیکن نداریم. اگر شرایط به این وضعیت ادامه داشته باشد مجبورم همه چیز را به هواداران بگویم چون من خودم هوادار استقلال بودم و اینها من را آوردند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اتفاقاتی که در تمرین نخست این تیم رخ داد گفت: من عذرخواهی کردم، ولی با عذرخواهی هیچ چیزی درست نمی‌شود. شرایط تیم را همه می‌دانند؛ ما سال گذشته ۲۰ بازیکن داشتیم و الان ۷ بازیکن را نداریم و با ۱۳ بازیکن تمرین می‌کنیم و به همین دلیل بازیکنان امید را آوردیم که با ما تمرین می‌کنند تا از بین آنها بازیکنان خوبی را برای آینده تیم انتخاب کنیم. ما اصلاً شرایط خوبی نداریم. همه، اتفاقاتی که در این چند روز افتاده را می‌دانند.

نکونام در واکنش به این موضوع که بحث استعفای او از سرمربیگری استقلال مطرح شده بود، گفت: نه، این هم کار همان‌هایی است که دوست ندارند ما اینجا باشیم. در فوتبالی که تا امروز در آن هستم، هر زمانی که در استقلال بودم، بازی انجام دادم و موقعی هم که نبودم، هیچ حاشیه‌ای نداشتم. هواداران اینقدر به من لطف داشتند، اگر یک نفر هم اینجا طرفدار من باشد، تا آن روز تمام جانم را برای هوادار می‌گذارم تا دشمن‌شاد نشویم و سعی می‌کنیم کاری انجام دهیم که برای باشگاه و تیم خوب باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفتگو با علیرضا بیرانوند را تأیید کرد و گفت: روز اولی که صحبت شده بود، من هرگز در جریان این موضوع نبودم و اعتقاد داشتم که این انتقال صورت نمی‌گیرد، چون نمی‌گذارند. بعد از اینکه اتفاق افتاد و مذاکره شد، من خودم با بیرانوند صحبت کردم و قرار بر این شد که بیاید. من می‌دانستم که ۳، ۴ روز یا یک هفته را از وقت را از دست می‌دهیم و همه پشت این نقل و انتقالات پنهان می‌شوند و مشکلات ما بیرون می‌زند.

نکونام با ابراز گلایه از فرصتی که تیمش از دست داده است گفت: از روزی که درگیر این موضوع بودیم، ببینید چه اتفاقی افتاد. آیا ما یک بازیکن جذب کردیم یا اینکه توانستیم با کسی مذاکره کنیم و یا اینکه اتفاق مثبتی افتاد؟ من روز اولی که به این تیم آمدم، بازیکنان بابت پول‌های سال گذشته‌شان گلایه کردند که بیش از ۶۰-۷۰ درصد مانده است. این مشکلات از روز اول بوده است و تیم را اذیت می‌کند. ما هرجا که صحبت کردیم، همه قبول کردند، ولی هیچ اتفاقی نیفتاده و مدیرعامل تیم هم رفت. با استعفای کریمی نمی‌دانیم با چه کسی باید صحبت کنیم، شاید تا دیروز می‌دانستیم.

وی ادامه داد: با روبرتو تورس مذاکرات مثبتی داشتیم اما پولی نداریم که پیش پرداخت بدهیم. با رضا اسدی و عارف آقاسی به توافق نهایی رسیدیم اما پولی نبود پرداخت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد احتمال جذب حسین زاده بازیکن سابق آبی پوشان گفت: با مالک شارلوا برای حسین زاده حرف زدم. هم باشگاه و هم بازیکن موافق انتقال هستند اما کسی را در باشگاه نداریم مبلغ مورد نظر برای سه سال را پرداخت کند تا این بازیکن استقلالی شود. با مربی اسپانیایی صحبت کردیم اما پول نداریم به او بدهیم تا به تهران بیاید.

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا