ورزشی

عضو هیات مدیره استقلال: گفتن مشکل نکونام دردی را دوا نمی‌کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال در حالی امروز برگزار شد که پرویز مظلومی عضو کمیته فنی بدون پاسخ به سئوالات خبرنگاران ساختمان باشگاه را ترک کرد.

در ادامه مهدی حیدرزاده که اخیراً به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره استقلال منصوب شده است، مقابل درب ساختمان باشگاه حاضر شد تا پاسخگوی سئوالات هواداران و خبرنگاران درباره وضعیت انتخاب سرمربی این تیم باشد.

یکی از هواداران خطاب به حیدرزاده گفت که مطالبه هواداران انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم است که عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ گفت: داریم تمام تلاشمان را می‌کنیم.

وی سپس در واکنش به اینکه مشکل نکونام چیست که به عنوان سرمربی انتخاب نمی‌شود؟ اظهار کرد: مشکل را بدانید خیالتان راحت می‌شود؟

عضو هیات مدیره استقلال که با پافشاری هواداران مواجه شده بود، ادامه داد: تیم مدیریتی استقلال که من هم عضوی از آن هستم دارد تمام تلاشش را می‌کند. اینکه بگوییم نکونام مشکل دارد یا مشکل ندارد یا سرمربی چه کسی است، از زبان من که در فضای مالی کار می‌کنم، تا زمانی که سرمربی مشخص نشده است دردی را دوا نمی‌کند!

«اگر نکونام مشکلی ندارد امروز نام او را به عنوان سرمربی اعلام کنید.» حیدرزاده در واکنش به این درخواست هواداران گفت: اجازه بدهید من بروم. این بحث فایده‌ای ندارد. تنها چیزی که می‌توانم بگویم تمام تلاش و رایزنی دارد انجام می‌شود تا به بهترین نتیجه ممکن برای انتخاب سرمربی تیم برسیم. تیم فنی باشگاه و اعضای موثر دارند تمام تلاششان را می‌کنند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه آیا استقلال گزینه خارجی و یا مربی دیگر ایرانی را هم مدنظر دارد؟ گفت: می‌توانم بگویم تلاش مجموعه صورت می‌گیرد. کسانی که داخل ساختمان هستند اول هوادار هستند بعد مدیر. فکر نکنید کسانی که اینجا هستند دلواپس تیم نیستند و نمی‌دانند بازی‌ها چه زمانی شروع می‌شود و چه اتفاقاتی می‌افتد. همه را می‌دانند.

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا