انواع لوح تقدیر و راهنمای سفارش لوح تقدیر

لوح تقدیر با اسم های دیگر مانند لوح یادبود، لوح سپاس و همچنین لوح تقدیر نامه شناخته می گردد. یکی از باب ترین و رایج ترین شیوه های قدردانی و سپاسگزاری از افراد و یا گروه های برگزیده در جشنواره ها و یا همایش های مختلف، اهدای انواع لوح های تقدیر می باشد.

در این لوح های تقدیر یکسری متون یا نوشته های خاص و ویژه ای وجود دارد که هر سازمان یا کمپانی بر اساس دستاوردهایی که افراد یا گروه های برگزیده و شایسته در زمینه های مختلف کسب کرده اند، طراحی می کنند. با مطالعه ی ادامه ی این مقاله شما می توانید با لوح تقدیر، انواع مختلف آن، کاربرد ها و مزایای لوح تقدیر، نحوه‌ ی ساخت و اجرای این محصول و همچنین عوامل مؤثر در ايجاد تنوع آن به خوبی اشنا شوید و نیز در صورت نیاز به خرید این محصول زیبا با قیمت، خرید و سفارش لوح تقدیر آن آشنا شوید.

لوح تقدیر چیست؟

بی شک هر یک از ما به علت کسب شایستگی یا دستاورد هایی که در زمینه های مختلف داشته ایم، حتی یک بار هم که شده جهت تقدیر و تشکر لوح تقدیر را دريافت کرده ایم. معمولا در مدارس و دانشگاه ها برای تقدیر و تشکر از دانش آموزان و دانشجویان ممتاز، به آن ها لوح تقدیر یا همان لوح یادبود تقدیم می کنند.

لوح های تقدیر برای افراد شایسته و دریافت کننده بسیار با ارزش و حائز اهمیت است به گونه ای که حتی اگر در کنار لوح تقدیر دریافت شده هدایای دیگری نیز دریافت کنند، لوح يادبود ارزش و اهمیت خاص و متفاوتی برای آن ها دارد. لولح تقدیر نامه درواقع هديه ای با طول عمر زیاد و ماندگار است که در اصل نشان دهنده ی تایید شایستگی افراد یا گروهی از افراد به علت داشتن یک دستاورد خلص و ارزشمند در یک تاریخ خاص می باشد.

بر روی لوح های تقدیر متون و نوشته های بسیار زیبا و خاطره انگیزی درج شده است به گونه ای که می تواند با استفاده از بهترین و زیباترین الفاظ و جملات درواقع به بهترین نحو از برگزیدگان تشکر و تقدیر کند و به وضوح احساسات و منظور یک سازمان یا ارگان را منتقل نماید.

معرفی انواع لوح تقدیر

لوح تقدیر در انواع مختلف فلزی و غیر فلزی طراحی می شود که جنس نوع فلزی آن از استیل و برنج است و جنس نوع غیر فلزی آن معمولا از مولتی استايل و یا پلکسی گلاس می باشد. در ادامه ی این بخش به معرفی و بررسی انواع مختلف لوح تقدیر می پردازیم.

  • لوح تقدیر جعبه‌ ای: در این نوع لوح های تقدیر نامه متون‌ نوشته شده با روکش های جیر، گالینگور و نیز چرم درون یک جعبه قرار می گیرند. متونی که بر روی پلاکی نوشته و حکاکی شده اند معمولا از جنس چوب، فلز و یا چرم می باشند. برای اطلاعات بیشتر در زمینه لوح تقدیر جیر به سایت نونگاه مراجعه کنید .
  • لوح تقدیر کتابی ( گالینگور): این مدل لوح یادبود بیشتر به لوح تقدیر نامه معروف است و در اکثر کمپانی ها و مراکز اموزشی مورد استفاده قرار می گیرد. متون نوشته شده در اصل بر روی یک کاغذ چاپ شده و درون جلدی که صحافی شده است و از جنس های جیر، چرم، گالینگور و یا کاغذ های لمینت می باشد با چاپ اختصاصی قرار می گیرد.
  • لوح تقدیر مقوایی: این نوع لوح تقدیر در کاغذ های خاص و ویژه ای چاپ شده است و در داخل جلد هایی که با روکش گالینگور، چرم و غیره اند، قرار می گیرد.
  • لوح تقدیر چوبی یا فلزی: این نوع لوح یادبود همانطور که از نام آن پیدا است از جنس فلز و یا چوب است که متون و نوشته ها بر روی آن حکاکی می شوند.
  • لوح تقدیر پارچه ای: در این مدل لوح ها، متون و نوشته های خاص بر روی یک بافتی نوشته می شوند و درون جعبه های خاصی قرار می‌ گیرند.
  • لوح تقدیر شیشه ای: این نوع لوح از جذابیت و زیبایی خاصی برخوردار است. لوح تقدیر شيشه ای از جنس شيشه می باشد و متون و نوشته های خاص بر روی شیشه حکاکی می شوند.
  • لوح تقدیر کاشی یا سرامیک: این نوع لوح ها با گذشت زمان کهنه و قدیمی نمی شوند و در مدل های متفاوتی طراحی و تولید می شوند. درون این مدل لوح ساعت های توکار نیز می توان نصب کرد که با اسم لوح تقدیر کاشی سرامیک نام گذاری می شود.

بررسی کابرد‌ های لوح تقدیر

لوح های تقدیر به علت ماندگاری بالا و تنوع زیادی که دارا می باشند، از کاربرد های فراوانی برخوردار اند که از مهم‌ ترین کاربرد های این محصول زیبا می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • برای تشکر و قدردانی از مدیران کمپانی ها و ارگان های مختلف
  • تشکر و تقدیر از زحمات و تلاش های کارکنان خصوصی و کارکنان دولتی
  • قدردانی مديران مدارس و دانشگاه ها از دانش آموزان و دانشجویان ممتاز
  • تشکر و تقدیر مدیران از مدرسان فرهیخته
  • برای بزرگداشت و قدردانی از فرهیختگان و بزرگان هنر و علم در همایش ها و جشنواره های مختلف

مزیت های لوح تقدیر

لوح های یادبود یه علت مزیت های فراوانی که دارند از سایر هدایای مالی و غیر مالی برتر و با ارزش تر هستند و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

از مهمم ترین و اساسی ترین مزیت های لوح های سپاس می توان به ماندگاری بالا و طولانی مدت آن ها اشاره کرد که دریافت کننده می تواند به مدت طولانی آن را بر روی میز خود یا در کمد خود قرار دهد و تا مدت های طولانی از تماشای آن لذت ببرد.

از دیگر مزیت های لوح های سپاس می توان به قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای که دارند اشاره نمود به گونه ای که سازمان ها و ارگان های مختلف می توانند با کمترین هزینه، با کیفیت ترین و ماندگار ترین لوح های یادبود زیبا و جذاب را برای برگزیدگان خود سفارش و تهیه فرمایند.

عوامل مؤثر در ايجاد تنوع لوح تقدیر

هر کدام از متریال هایی که در چاپ لوح تقدیر استفاده شده اند، ویژگی ها و خصوصیات خاص خود را دارا می باشند. بنابراین این عوامل و فاکتور ها باعث می شوند که لوح های تقدیر خصوصیات و ویژگی های خاص و متفاوتی داشته باشند. از مهمترین و اساسی ترین خصوصیات این متریال ها، می توان به اثر آن ها بر زیبایی و جذابیت لوح های تقدیر اشاره نمود. به همین خاطر است که انواع لوح های تقدیر دارای شکل و ظاهری متفاوت می باشند. بنابراین می توان نتیجه گرفت که متریال یکی از فاکتور هایی است که باعث ایجاد انواع مختلف لوح های یادبود می شود.

از دیگر عوامل مهم که باعث ایجاد تنوع در لوح های تقدیر شده می توان به نوع درج متون و نوشته ها بر روی این متریال ها اشاره کرد.

خرید و سفارش لوح تقدیر

شرکت ها ک کمپانی های مختلفی در زمينه ساخت و تولید انواع مختلف لوح های تقدیر فعالیت می کنند که از بهترین این کمپانی ها می توان به مجتمع تبلیغاتی نو نگاه اشاره کرد.

مجتمع نو نگاه با سابقه ی ده سال فعالیت در زمینه ی تولید انواع لوح های تقدیر با بهترین کیفیت، کادری مجرب در امور مختلف اجرا، مشاوره، طراحی می باشد. مجموعه ی نو نگاه با استفاده از ماشين آلات حرفه ای و پیشرفته ی روز در زمینه ی ساخت و تولید بدون واسطه ی انواع تندیس ها، انواع لوح های تقدیر، بج سینه، سفارش پلاک های تبلیغاتی و اداری، پلاک های آلومینیومی، پلاک های مشخصات دستگاه های چاپ و حک روی تمام سطوح، انواع مختلف سازه های پلکسی، خدمات لیزر پلکسی و نیز فلز برای همایش ها، جشنواره‌ ها، مراسم تقدیر، اداره جات، شرکت ها و غیره فعالیت می نماید.

در صورتی که نیازمند به خرید انواع لوح های تقدیر با کیفتی بالا و پایین ترین هزینه هستند می توانید با مراجعه به سایت نو نگاه در کمترین زمان لوح يادبود مد نظر خود را سفارش داده و دریافت نمایید.

دکمه بازگشت به بالا