میکروبلیدینگ آقایان چیست ؟ هر آنچه باید بدانید

میکروبیدینگ آقایان  می تواند یک راه حل موفق برای مشکلات ریش ریز باشد.پیگمنتورهای میکروبلیدینگ؛ همیشه روش های جدیدی را برای استفاده از مهارت های خود برای بهبود زندگی ما ارائه می دهند

در نتیجه، خانم عاطفه یزدانی در مرکز زیبایی اسپرت بیوتی سنتر در حال حاضر پیشنهاد جدیدی برای میکروبلیدینگ ارائه می دهند که مخصوص آقایان طراحی شده است. یک روش عالی برای آقایانی  است که عاشق ریش و سبیل شیک هستند و یا دوست دارند در ظاهر حجم بیشتری را نشان دهد.

میکروبلیدینگ ریش و سبیل

میکروبلیدینگ یک روش آرایش نیمه دائمی است. این شبیه خالکوبی سنتی است ، اگرچه دائمی نیست. در لایه اپیدرم پایه پوست با یک تیغه کوچک که باعث ایجاد خراش می شود انجام می شود.رنگدانه در خراش های شبیه موی ساقه مو وارد شده و آنها را شبیه مو می کند. نتیجه ریش هایی با ظاهر طبیعی است که معمولاً 2-3 سال دوام می آورند. ممکن است برخی از تماس های لمسی نیز لازم باشد تا نتایج درمان تا حد ممکن تازه بماند.

آموزش میکروبلیدینگ آقایان ، اصلا میکرو بیلدینگ چیست؟

ببینید دوستان ، همانطور که گفته شد ، روش های زیباسازی چهره و صورت ، همواره با پیشرفت تکنولوژی نیز آن ها بروز شده اند و از فناوری های جدید استفاده می شود. می توان گفت روش هایی چون میکروبلیدینگ و میکرو پگمنتیشن ، از روش هایی مشابه به تتو است. در آموزش میکروبلیدینگ آقایان باید بدانید که تتو یکی از روش هایی است که در ان رنگدانه ها مورد نظر را در طرح و شکل و شمایل مورد نظر متقاضی ، در نقطه و ناحیه انتخاب شده ، به لایه و غشا های زیرین پوست منتقل می کنند. که تاثیرات آن روی پوست دیده شود. همانند یک خال مادر زادی. حال اگر این خال در جایی مناسب و به اندازه و میزان خوب کار شود ، نه تنها زشت نیست ، بلکه بسیار زیبا و در شخص حس جذابیت را به بقیه منتقل می کند.

از این رو از روش میکروبلیدینگ برای آقایان اخیرا زیاد استفاده می شود. در ادامه آموزش میکروبلیدینگ آقایان باید این را بدانید که در این روش ، برای انتقال رنگدانه ها به لایه های زیرین پوست ، از طریق لوازم و دستگاه های غیر الکتریکی استفاده می شود. این روش با استفاده از سوزن و بلید و قلمی که در اختیار متخصص است ، و مرکب و رنگدانه ها ، رنگ را به لایه های زیرین منتقل می کنند. با این کار می توان برخی طرح هایی را روی نقاط مورد نظر ایجاد کرد که نواقصات موجود را پنهان کرد و یا حتی آن را پر پشت نشان دهد. در ادامه به نتایج کلیاز این عمل در آموزش میکروبلیدینگ آقایان خواهیم پرداخت.

نتایج میکروبلیدینگ آقایان ، این عمل چه نتایجی را در چهره و نقطه مورد نظر دارد؟

خیلی از افراد قبل از اینکه اقدام به اجام این عمل کنند ، اقدام به جمع آوری اطلاعات می کنند. این مورد حتی در شخصی که قصد تهیه آموزش میکروبلیدینگ آقایان است نیز صدق می کند. به خاطر همین موضوع به شما عرضیم که ، تاثیراتی که این عمل به متقاضی هدیه می دهد ، این است که اگر ابرو هایی کم پشت دارد و یا برخی خط و خراشیدگی هایی موجود باشد که باعث شده تا کمی زشتی به ابرو و چهره آن داده شود ، از طریق این روش از بین می رود.

در آموزش میکروبلیدینگ آقایان یادمیگیرد که انتقال رنگدانه ها به لایه های زیین پوست باعث می شود که ناحیه و ابرو و بن مژه متقاضی کامل تر ، پر پشت تر ، زیبا تر و جذاب تر دیده شود. از این رو چون این عمل کمی با تکنیک های فشار بالا همراه است ، باعث تحریک شدن ناحیه مورد نظر می شود و همین خودش به تنهایی باعث می شود که مو های نقطه مورد نظر سریعتر ، بیشتر و همچنین با رنگدانه هایی پر تر رشد کنند و زیبایی بیشت را به متقاضی هدیه دهد.

دکمه بازگشت به بالا