ورزشی

صنعت نفت و دور باطل همیشگی/ ویسی کوتاه می‌آید؟

دانا نیوز/خوزستان تمام اعضای مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان دو روز پس از بقای این تیم در لیگ برتر فوتبال، از سمت خود استعفا کردند تا دور باطل هر فصل برای طلایی پوشان آبادانی تکرار شود.

نفتی‌ها لیگ بیست و دوم را با چالش های بسیاری پشت سر گذاشتند و بزرگترین چالش آن ها تلاش سخت برای بقا بود، بقایی که در آخرین بازی برای این تیم رقم خورد تا مردم فوتبال دوست آبادانی نفس راحتی بکشند. هر ساله آبادانی ها باوجود این که تیم شان لقب نفت را یدک می کشد، به واسطه تیم داری ضعیف مسئولان نفتی جان شان به لب می رسد و نمی توانند از داشتن یک تیم فوتبالی لذت ببرند، مساله ای برای هواداران این تیم پرطرفدار غم انگیز است.

به گزارش دانا نیوز، البته با اتمام لیگ بیست و دوم، چالش های صنعت نفت آبادان به پایان نرسید و دو روز بعد از بقا، اعضای هیات مدیره این باشگاه استعفا دادند و در حالی که انتظار می رفت مسئولان وزارت نفت با انتخاب به موقع اعضای جدید و نیز سرمربی، فرصت سوزی نکنند تا نفت آبادان مجددا در همان مسیر تنزل فصل های قبل قرار نگیرد، تصمیمات به شکل دیگری رقم خورد تا در همان مسیر اشتباه همیشگی قرار بگیرد.

۱۲ روز از بلاتکلیفی باشگاه صنعت نفت آبادان می گذرد و اگرچه عبدالله ویسی عنوان کرده تمایل دارد به همکاری خود با این باشگاه ادامه دهد و حتی این موضوع را هم در دیدار اخیر خود با قیم مدیرعامل پالایشگاه آبادان به صراحت بیان کرد اما تا اعضای هیات مدیره باشگاه و به طبع آن مدیرعامل باشگاه انتخاب نشود و طی جلساتی پای صحبت های عبدالله ویسی ننشینند، این یعنی دورباطلی که هر فصل صنعت نفتی ها در حال طی کردن آن هستند.

البته عبدالله ویسی در جلساتی که با مسئولان شهری آبادان داشته با تعیین یک بودجه، حتی عنوان کرده که در صورت تحقق آن و اجرایی شدن برنامه های مدنظرش برای پیش فصل از جمله آغاز به موقع تمرینات و جذب بازیکنان مدنظر، نفت می تواند به آسیایی شدن هم فکر کند اما حالا باید دید هیات مدیره ای که انتخاب می شود می تواند خواسته های ویسی را برای ادامه همکاری برآورده کند یا ویسی آبادان را ترک می کند. البته گفته می شود احتمال کوتاه آمدن ویسی از خواسته هایش برای کمک دوباره به نفت و آبادان وجود دارد اما شاید بازهم تیمی بسته شود که کارش برای بقا به اما و اگر کشیده شود.

احتمالا تا فردا اعضای جدید هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان معرفی خواهند شد اما این فرصت سوزی ممکن است بازهم به ضرر آبادانی ها باشد، آن هم در حالی که خیلی از تیم ها با تعیین بودجه فصل بعدی خود، مذاکرات با بازیکنان مدنظر را آغاز کرده اند اما در صنعت نفت خبری از این اقدامات نیست.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا