برترین های کسب و کارعلمی و پزشکی

بزرگترین سازنده دستگاه پخت نان در دنیا

نان سالم تبریز یکی از مهمترین مواد در رژیم غذایی انسان ها می باشد، که در روز در سراسر جهان مقداربسیار زیادی از آن مورد استفاده مردم قرار می گیرد، نان ها از قدیم در تنور ها پخت می شود که بعد از مدت ها که مردم از پخت نان در خانه منصرف شدند و ان را از مغازه ها خریداری کردند ساخته شدف که به وسیله آن مقدار نسبتا بیشتر از نان و برای استفاده مردم عمده تولید شد، حال بعد از سال ها و بعد از پیشرفت های بسیار زیاد بشر ما قادر به تولید دستگاه های صنعتی با تکنولوژی روز دنیا شده ایم و می توانیم با اقتدار بگوییم که یکی از بهترین تولید کنندگان دستگاه های پیشرفته پخت نان هستیم.

ما در این متن سعی داریم تا دو نوع از دستگاه های پخت نان را برای شما معرفی کنیم که شامل دستگاه تونلی و دوار می باشد، حال اگر شما هم خریدار این محصول بصورت هستید و می خواهید از مشخصات و راه های خرید آن بهره مند شوید می توانید با ما در خواندن ادامه این مطلب همراه باشید، و اطلاعاتی درمورد دستگاه های صنعتی پخت نان کسب نمایید.

دستگاه تونلی پخت نان

دستگاه های تونلی یکی از جدید ترین نوع دستگاه های صنعتی آرد و نان می باشد، که اکثرا برای تولید انواع نان ها (مسطح،نیم حجیم، حجیم) و کیک و حتی شیرینی ساخته می شود ابعاد این دستگاه در اندازه های بسیار مختلفی می باشد که اکثرا دستگاه ها را می توان به دو نوع کارخانه جاتی و کارگاهی تقسیم بندی کرد، که دستگاه های کارگاهی در دو نوع ۶٫۵ و ۴٫۵ متری ساخته می شود و دستگاه های کارخانه جاتی که در انواع مختلفی وجوددارد از ۱۵ متری شروع می شوند، دستگاه های تونلی همچنین دارای مخزن بخار می باشند که به نان ها این قابلیت را می دهد تا در تخمیر بهتر و پخت بهتر و ماندگاری بیشتر نان ها تاثیر گذار باشد.

البته دستگاه های ۴٫۵ متری از این قابلیت برخوردار نیستند. دستگاه های صنعتی تونلی همچنین داای فرش های از جنس چودن، گالوانیزه و استیل می باشند که هرکدام از این فرش ها مناسب و برای پخت یک نان مخصوص پیشنهاد می شود، برای مثال از نوع چودنی این فرش برای پخت نان بربری استفاده می شود، و از نوع گالوانیزه سیمی آن برای استفاده در کارگاه های پخت نان تافتون استفاده می شود، و در ادامه به دستگاه های دوار پخت نان خواهیم پرداخت.

دستگاه دوار پخت نان

دستگاه های دوار یکی از قدیمی ترین دستگاه های پخت نان محسوب می شود که در قدیماین دستگاه را بصورت گلی می ساختند و در یک مکان ثابت بود ولی طرح های جدید این دارای چرخ های متحرک و سیستم کنترل دما می باشند ف دستگاه های دوار دارای سیستم plc هستند که کار انجام و کنترل دستگاه را بصورت دقیق انجام می دهد، دستگاه های دواریکی از قابلیت های که دارند این است که می توان با یک دستگاه چند نوع نان را پخت کرد و با کفیت بالا و راندمان تولید بیشتر این امر در دستگاه های دوار امکان پذیر می باشد.

دستگاه های دوار یکی از قابلیت هایی که دارند این است که در زمان مدت طولانی کمترین خرابی را دارند و جزو محصولات بی دردسر محسوب می شود و دارای ضمانت ۲ ساله می باشد، حال اگر شما هم خریدار دستاه های صنعتی پخت نمان هستید و می خواهید یک کارگاه ناپزی پیشرفته داشته باشید می توانید با گروه پشتیبانی ما در ارتبات باشید و از مشاوره رایگان و سفارش محصول برخوردار باشید جهت این امر به درگاه تماس باما سایت و یا پایین صفحه سایت مراجعه نمایید.

کدام دستگاه کارای بهتری دارد؟

خوب یکی از موضوعاتی که برای مشتریان پیش می آید این است که کدم دستگاه دارای کیفیت بهتری هست و بصرفخ تر می باشد. جواب این سوال را میتوان اینطور بیان کرد که در واقع دستگاه ها از هم برتری ندارند و هر کدوم برای مکان مخصوص به خود مناسب و بهتر هستند. دستگاه های تونلی اکثرا مخصوص تولیدی هایی هستند که مقدار تولید آن ها از راندمان متوسط بالا تر هست و دستگاه های دوار برای استفاده در مقدار تولید متوسط و کم قابل استفاده می باشد، به همین دلیل اگر از دستگاه تونلی در کارگاه کوچک استفاده کنیم مقدار مصرف سوختی که دارد تمامی سود این کار را از بین می برد و بلعکس.

این موضوع هم به همین صورت می باشد، یعنی اگر از دستگاه دوار در کارگاهی استفاده کنیم که میانگین در روز بین ۱۵ الی ۲۰ کیسه پخت می کند و یا بیشتر دستگاه دوار جواب گوه آن نخواهد بود و مشتریان هم از بین خواند رفت و به همین دلیل می گویند برای انتخاب دستگاه ها باید به راندمان تولید آن کارگاه نگاه کرد. برای اینکه بتوانید انتخاب درستی داشته باشید که کدوم دستگاه برای شما مناسب هست باید ببینید که چه مقدار تولید دارید اگر کارگاه شما کمتر از ۱۴ کیسه در روز تولید دارد میتوان از دستگاه دوار نیز ادر آن استفاده کرد ولی برای کارگاه هایی که از این مقدار تولید بیشتری دارند بهتر است از دستگاه تونلی در آ استفاده شود.

قیمت دستگاه تونلی نانوایی

خوب در این قسمت برای شما بصورت کامل دستگاه تونلی را توضیح خواهیم داد، با ما همراه باشید:

دستگاه های تونلی از نظر تقسیم بندی در دو نوع کار خانه ای که از ۱۵ متری شروع شده و تا ۲۸ متری ادامه دارد و یک نوع کارگاهی است که در دو نوع ۴٫۵ و ۶٫۵متری ساخته می شود. دستگاه های کارگاهی در نوع ۴٫۵ متری دستگاه هایی هستند که بدون سیستم بخار بوده و در دو نوع تمام اتوماتیک برای نان های مسطح و نیم اتوماتیک برای نان نیم حجیم ساخته می شود. حرارت این دستگاه ها هم در دو نوع مستقیم و غیر مستقیم وجود دارد.

دستگاه های ۶۵ متری هم به دستگاه های تمام و نیمه اتوماتیکی گفته می شود که دارای سیستم بخار بوده و برای پخت اکثر نان ها مناسب هستند. این دستگاه ها اکثرا دارای سیستم بخار بوده و حرارت دستگاه نیز بصورت غیر مستقیم می باشد. دستگاه های تونلی ۶٫۵ متری دارای سیستم کنترل plc بوده که دارای مانیتور لمسی برای کنترل دستگاه بوده است. ولی دستگاه های ۴٫۵ متری دارای سیستم اینورتر بوده و مانیتور دکمه ای دارد.

قیمت دستگاه دوار نانوایی

مرحله پخت یک نان از اول تا آخر به این صورت است که اول آرد و آب را در یک دستگاه خمیر گیر و یا میکسر به هم می زنند تا به خمیر تبدیل شود و بعد از آن خمیر به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه استراحت می کند و بعد از آن خمبر را از دستگاه درآورده و بر روی یک سر خان آن را چانه کرده و از دوباره برای ورز آمدن خمیر آن را می خابانند (به مدت ۸ الا ۱۵ دقیقه ) و بعد از آن خمیر آماده پخت است و شما می توانید به و سیله یک ماده چرب کننده آن را از خشکی در آورده و بعد حالت دهید و حال خمیر آماده است تا پخت شود خمیر ی که در دستگاه قرار دادید و بعد از چند دقیقه که آن پخت شد شما می توانید آن را در آورده و میل کنید .

تمامی دستگاه های که مشتریان خود عرضه می کند استاندارد های لازم برای بار گرفتن آن ها را دارند تا شما از کیفیت بالای دستگاه ها اطمینان پیدا کنید و بتوانید لا خاطری آسوده و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید ، البته این امر موجب شده است تا ما برای اتمینان بیشت مشتریان به الاوه استاندارد خدمات پس از فروش هم برای دستگاه ها قرار دهیم تا شما با رضایت کامل خرید خود را انجام دهید.

قیمت دستگاه خمیر گیر و میکسر

در هر کارگاه دو دستگاه هستند که دارای احمیت زیادی هستند و بدون این دستگاه ها کارگاه های نانوایی نمی توانند شروع به کار کنند، دستگاه اول خمیر گیر و دستگاه دوم تنور می باشد. دستگاه خمیر گیر به دلیل اینکه وظیفه ساخت خمیر را دارد گفته می شود که مهمترین دستگاه در کارگاه نانوایی می باشد، خوب همانطور که می دانید در قدیم برای پخت نان و ساخت خمیر با دست این کار را انجام می دادند و خمیر با دست ورز داده می شد.

ولی امروزه به دلیل اینکه مقدار تولید خمیر ها بالا رفته و باید صورت یکنواخت همزده شود باشید از دستگاه خمیر گیر در ساخت خمیر ها استفاده نماییم. دستگاه های خمیر گیر در اندازه های مختلفی وجود دارد که از ۱۰ کیلو شروع شده تا ۲۲۰ کیلو گرم ادامه دارد. که البته در کارگاه های پخت نان اکرا از سه طرح ۸۰ و ۱۲۰ و ۱۶۰ ککیلو گرم استفاده می شود و پر فروش ترین دستگاه ها در خممیر گیر ها این دستگاه ها هستند. تعداد این دستگاه ها بصورت کامل شامل :

  • دستگاه خمیر گیر ۲۰ کیلو گرمی
  • دستگاه خمیر گیر ۴۰ کیلو گرمی
  • دستگاه خمیر گیر ۶۰ کیلو گرمی
  • دستگاه خمیر گیر ۸۰ کیلو گرمی
  • دستگاه خمیر گیر ۱۲۰ کیلو گرمی
  • دستگاه خمیر گیر ۱۶۰ کیلو گرمی
  • دستگاه خمیر گیر ۱۸۰ کیلو گرمی
  • دستگاه خمیر گیر ۲۲۰ کیلو گرمی
  • اسامی بالا اسمی کامل دستگاه خمیر گیر می باشد.

قیمت دستگاه طبقه ای پخت نان

فر طبقه اي یا فر ۱۶۰۰ ،دستگاهي است با حرارت صد در صد غيرمستقيم با قابليت پخت انواع نان هاي حجيم و نيمه حجيم، انواع کيک ،نان تست و برخي از انواع شيريني ها است. اين فر داراي ۴ طبقه است که هر طبقه سيستم بخار جداگانه اي دارد. طبقات فر مي تواند از جنس سنگ ايراني يا سنگ مخصوص (آلماني ) باشد.

سيستم حرارتي :

در دستگاه فانتزی ،حرارت به صورت غير مستقيم مي باشد و محصولات درون کابين پخت با وزش هواي داغ که توسط يک فن سانتريفوژ انجام مي گيرد پخت مي شوند. مبدل حرارتي به کار رفته در اين فرها طرح وينکلر آلمان بوده که علاوه بر راندمان بسيار بالا از سوخت کمتري نيز استفاده مي نمايد.

سيستم برقي:

سيستم کنترل الکتريکي دستگاه هاي توليد شده در شرکت صنایع ایران فر به دو صورت قابل ارائه به مشتري مي باشد.
۱٫سيستم اتوماتيک : در اين سيستم کليه عمليات کنترل سيستم هاي الکتريکي بوسيله دستگاه PLC نصب شده در تابلو انجام گرفته و اپراتور با صفحه کليد لمسي مي تواند تنظيمات لازم از جمله سرعت موتور، دما، زمان روشن و خاموش شدن دستگاه و تايمر زمان پخت را انجام دهد و يا برنامه هاي از پيش تعريف شده را انتخاب نمايد.در اين تابلوها کليه اقدامات انجام شده و فعاليت دستگاه قابل ذخيره سازي بوده و امکان کنترل و تنظيم دستگاه از طريق سيستم سرور امکان پذير مي باشد.
۲٫سيستم مکانيکي: در اين سيستم حرارت به وسيله ترموستات تنظيم مي شود و کليدهاي کنترل در اختيار اپراتور مي باشد.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا