اقتصادیبرترین های کسب و کار

مشکل جدید تعمیرکاران موبایل، قطعه و ابزار تعمیر موبایل چکی و اعتباری داده نمیشود!

پیرو افزایش قیمت های ناگهانی که در صنف تعمیرات موبایل رخ داده است به بررسی چرایی این موضوع پرداخته ایم که به نکات جالبی برخوردیم و در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

خرید اعتباری ابزار و قطعات موبایل امکان پذیر نیست

یکی از اصلی ترین مزیت های شروع و ادامه هر کسب و کاری این است که افراد فعال در هر بازاری میتوانند به مرور اعتبار کسب کرده و با این اعتبار به صورت مدت دار ابزار و اجناس مورد نیاز فعالیت خود را از تامین کنندگان تهیه کرده و پس از مدتی که اجناس فروش رفت و یا با ابزار خریداری شده توانستند فعالیت اقتصادی خود را انجام دهند، وجه خریدهای صورت گرفته را با تامین کنندگان تسویه کنند. این کار سبب می شود تا صاحبین کسب و کار بتوانند با در نظر داشتن قیمت تمام شده ابزار و محصولات خریداری شده توسط آنها، قیمت مشخصی را نیز برای کالاها یا خدماتی که به مشتری ارائه می دهند در نظر بگیرد.

با توجه به شرایط فعلی که خرید اعتباری در بازار قطعات موبایل و ابزار تعمیرات موبایل صورت نمیگیرد، بسیاری از تعمیرکاران موبایل می بایست قطعات و ابزار مورد نظر خود را به صورت نقدی خریداری کنند و همین امر سبب می شود تا قیمت ها به صورت روزانه دستخوش تغییراتی باشد و یک تعمیرکار موبایل نتواند آنطور که شایسته است به مشتریانش خدمات تعمیر موبایل را ارائه نماید.

خرید ابزار و قطعات موبایل با چک صیادی

در گذشته امکان خرید ابزار و قطعات موبایل به صورت چکی نیز فراهم بود به صورتی که تعمیر کار موبایل حجم قابل توجهی سفارش را به صورت یکجا خریداری میکرد و برای تسویه حساب خود چکی با تاریخ مشخص برای چند روز یا چند ماه بعد به تامین کننده ارائه میداد. در حال حاضر با وجود صیادی شدن چک ها نیز دیگر تامین کننده ای رغبت زیادی به ارائه ابزار و قطعات تعمیر موبایل ندارد و باتوجه به اینکه قیمت اجناس در هر نوبت واردات نسبت به نوبت قبلی افزایش یافته است بیشتر تمایل دارند تا خریدها به صورت نقدی صورت گیرد.

خرید چکی و اعتباری ابزار و قطعات موبایل از جرمن پارت

در بررسی های میدانی مشخص شد که تنها یک فروشگاه در بازار جمهوری تهران وجود دارد که در کنار فروش نقدی، نسبت به فروش قطعات و ابزار تعمیر موبایل به صورت اعتباری و چکی نیز اقدام مینماید. در صورتی که شما نیز تعمیرکار موبایل هستید و قصد دارید تا در زمانی که دیگر هیچ تامین کننده ای به صورت چکی و اعتباری اجناس مورد نیاز تعمیرات موبایل را در اختیار تعمیرکاران قرار نمیدهد، به صورت چکی و اعتباری خرید خود را ثبت نمایید، میتوانید به وبسایت جرمن پارت به آدرس https://gpgsm.ir/ مراجعه نمایید. با مراجعه به این وبسایت شما قادر خواهید بود انواع قطعات موبایل را در کنار ابزار تعمیرات موبایلی همچون لوپ تعمیر موبایل، حمام التراسونیک، منبع تغذیه، سشوار صنعتی، رز انگشتی، هویه و هیتر و حتی مولتی متر را به صورت نقدی، اعتباری و یا چکی خریداری نمایید.

مثلث آنلاین

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا