علمی و پزشکی

چهره متفاوت برادر جوان نیسان آبی

به گزارش دانا نیوز، اگرچه وانت پیکاپ نیسان فرانتیر به اندازه تویوتا تاکوما یا فورد رنجر در معرض دید نیست اما هنوز هم جزو گزینه‌های مطلوب این کلاس خودرویی به شمار می‌رود. گفتنی‌های زیادی درباره خودرویی که حس آنالوگ قدیمی دارد وجود خواهد داشت اما فعلاً می‌خواهیم به نسخه سفارشی این خودرو بپردازیم که توسط نیسمو آماده شده و هیجان‌انگیزتر به نظر می‌رسد. بازوی پرفورمنس ژاپنی ها یک کیت افزایش ارتفاع برای نیسان فرانتیر فورسبرگ ادیشن معرفی کرده است.

بر اساس گزارش پدال، این پکیج سفارشی و آفرود برای گرامی داشت قهرمانی کریس فورسبرگ در مسابقه نورا ۵۰۰ معرفی شده است. فورسبرگ با فرانتیر در کلاس مدل‌های استوک پیروز رقابت‌ها شد و اگرچه فعلاً نتایج کامل مسابقات منتشر نشده و نمی‌دانیم که چه رقبایی در این کلاس حضور داشته‌اند اما مشخص است که فرانتیر حاضر در نورا ۵۰۰ تواناتر از مدل‌های استاندارد همچون فرانتیر Pro-4X بوده است.

خودروی فورسبرگ ادیشن بر پایه فرانتیر دو کابین ساخته شده و از قطعات پرفورمنس و آفرود نیسمو بهره می‌برد. کیت افزایش ارتفاع این شرکت شامل بازوهای کنترل بالایی فورج کاری شده، شوک‌های پرفورمنس و رینگ‌های ۱۷ اینچی است. به این لیست باید لاستیک‌های ۳۱.۶ اینچی یوکوهاما ژئولندر X-AT را اضافه کرد که در مجموع چند میلی‌متری ارتفاع خودرو را بیشتر می‌کنند. با دقت در بدنه همچنین می‌توان شاهد روف راک با چراغ‌های LED و اگزوز کت بک نیسمو نیز شد. تکمیل کننده کار هم گرافیک و نشان فورسبرگ ریسینگ روی بدنه خواهد بود.

چهره متفاوت برادر جوان نیسان آبی

فورسبرگ ادیشن به عنوان یک پکیج قابل‌نصب در نمایندگی عرضه می‌شود و مالکان مدل‌های ۲۰۲۲ به بعد امکان سفارش آن را دارند. این پکیج ۹۹۹۹ دلار قیمت دارد که اگرچه بهای گزافی به نظر می‌رسد اما علت آن خرید قطعات اصلی از خود شرکت سازنده است. در کل باید گفت تفاوت قیمت زیادی بین قطعات پرفورمنس فابریک کمپانی و قطعات ساخت تیونرهای متفرقه وجود دارد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در دانا نیوز مراجعه کنید.

۵۸۵۸

تیم تحریریه مطالب پزشکی

نوشته‌هایی که با بهره‌گیری از الگوریتم BERT گوگل، بصورت کاملاً انسانی و پویا باشند و به خواننده‌ها کمک می‌کنند تا به راحتی مفاهیم علمی را درک و استفاده کنند.
دکمه بازگشت به بالا