فرهنگ و هنر

بیگی‌نژاد: کلیت دفاع مقدس امری برنامه ریزی شده، منطقی و عقلانی بود

یکی از اعضای شورای شورای اسلامی ، کمیسیون انرژی انرژی گفت: “ما برای مبارزه با جنگ اقتصادی دشمن امروز به این طرز فکر نیاز داریم.”

هادی بینژاد در مصاحبه ای با ISN به نقل از بیانیه شاهزاده به مناسبت چهلمین سال دفاع مقدس گفت: فرض کنید شخصی برای نجات هزار نفر در یک مکان فداکاری کرده است. آیا این منطقی نیست؟ او مطمئناً منطقی است.

لین

وی گفت: “اما اولین نکته ای که باید در این زمینه مورد توجه قرار گیرد این است که در هر سرمایه گذاری مشترک یک درصد خطا وجود دارد و این در تمام کشورها در طول تاریخ ثابت شده است.” وقتی حدود دو میلیون نفر در قبر مقدس جمع می شوند ، هیچ مشکلی برای فرد وجود ندارد. افرادی که می خواهند دفاع مقدس را نابود کنند می گویند برخی از رزمندگان اشتباه می کنند و در نهایت در دفاع مقدس قرار می گیرند.

نماینده مردم مالایا در کنفرانس اسلامی توضیح داد: “مجموع دفاع مقدس برنامه ریزی شده ، معقول و معقول است”: این اعتقاد است که باعث پیروزی ما در دفاع مقدس شده است. در دوران مقدس ، مردم منطقه برای ایمان خود جنگیدند ، نه اسلحه و تانک. امروز ما باید ایمانانه بجنگیم تا کشور را از جنگ اقتصادی نجات دهیم. افراد با این طرز فکر باید سر کار بیایند. امروز ، ما یک اقتصاددان را به سفارت خود در خارج از کشور می فرستیم ، اما او پس از چند ماه بدون نتیجه به خانه برمی گردد. وقتی از او می پرسیم چرا کاری نکرده است ، او می گوید پول کافی برای برنامه ریزی به من نداده است. این فرد با ایمان خود منافاتی ندارد بلکه فقط به عنوان کارمند درگیر می شود.

وی گفت: منابع مادی دشمن بیش از ما است ، بنابراین ما در این دام خواهیم افتاد. اما اگر با ایمان به میدان جنگ برویم ، مطمئناً دشمن شکست خواهد خورد. به دلیل منابع محدود ، جوانان ممکن است با ایمان قوی مبارزه کنند. در جنگ اقتصادی امروز ، ما همچنین به جوانان متخصص و متعهد نیاز داریم که جلو بیایند و برای ایمان خود بجنگند.

در مجلس شورای اسلامی ، نماینده حیاط مالایی همچنان بر عقلانیت دفاع مقدس تأکید کرد: آیا این یک دفاع منطقی نبود؟ تمام عملیات به طور منطقی با مهارت مشترک طراحی و انجام می شوند. افرادی که در دوران دفاع مقدس به میدان آمدند و سختی کار را دیدند جز با ایمان خود نمی توانند در این دفاع موفق شوند. موجودات مادی نمی توانند این شرایط را درک کنند ، بنابراین عقلانیت دفاع مقدس را می خواهند. آیا او می توانست با خندیدن و حرف زدن در جنگ پیروز شود؟

سرانجام ، پکن گفت: “این یک زندگی دفاع مقدس بود و کسانی که وارد آن شدند نمی خواستند برگردند.” امروزه هنوز افرادی در کشور هستند که آماده مبارزه برای ایمان خود هستند ، ما باید این افراد را شناسایی کرده و از تعهد و حرفه ای بودن آنها به درستی استفاده کنیم.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا