ورزشی

عکس | روزی که مسی با مسی دیدار کرد!

لامین یامال، پدیده 15ساله‌ای که این روزها ذهن هواداران بارسا به تسخیر درآورده و باعث شده آنها برای آینده‌اش رؤیاپردازی کنند، محصول آکادمی مشهور این باشگاه، لاماسیا، است.

یامال پانزده ساله زمانی مورد توجه جدی هواداران بلوگرانا قرار گرفت که در جریان پیروزی 4-0 بارسا مقابل رئال بتیس به عنوان یار ذخیره وارد زمین شد تا رکورد جوان‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه را به خود اختصاص دهد. او از آن زمان به شدت تحسین شده و بارها با لیونل مسی مقایسه شده است.

همه نوجوانان آکادمی لاماسیا در دوران حضورشان در این آکادمی تنها یک اسطوره فوتبالی دارند: لیونل مسی. یامال هم مثل بسیاری از اعضای این آکادمی در سال‌های گذشته این شانس را داشت که اسطوره‌ و الگویش را یک بار از نزدیک ببیند و با او عکس یادگاری بگیرد. لئو مسی زمانی که بازیکن بارسا بود هر چند وقت یک بار به آکادمی لاماسیا سر می‌زد. در یکی از این بازدیدها یامال که آن زمان نوجوانی 12ساله است در مجموعه سیوتات اسپورتیووا خوان گامپر با مسی مواجه می‌شود و با او عکس یادگاری می‌گیرد. عکسی که امروز در رسانه‌های کاتالان منتشر شده و به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

عکس | روزی که مسی با مسی دیدار کرد!

یامال این روزها به این فکر می‌کند که آیا ممکن است با بازگشت لئو مسی به بارسا فصل آینده بتواند به رؤیایش، یعنی بازی کردن در کنار این اسطوره آرژانتینی، جامه عمل بپوشاند؟ این پدیده 15 ساله در این فصل و فصل گذشته می‌دانست که حتی در صورت رسیدن به ترکیب تیم اول باشگاه شانس بازی کردن با لئو را نخواهد داشت. اما یامال حالا بیش از هر زمان دیگری به محقق شدن این رؤیا امیدوار است.

257 251

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا