بین الملل

ابوعبیده: در ۷ اکتبر ضربه قرن را به صهیونیست‌ها زدیم

سخنگوی گردان‌های القسام گفت مقاومت فلسطین با عملیات طوفان الاقصی، ضربه قرن را به رژیم صهیونیستی وارد کرده است.

به گزارش دانا نیوز، «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی حماس اعلام کرد پس از حدود سه ماه جنگ، رزمندگان فلسطینی همچنان با نظامیان رژیم صهیونیستی در حال نبرد هستند.

ابوعبیده شامگاه پنجشنبه و در یک پیام صوتی گفت: «پس از ۸۳ روز تجاوز نظامی، مجاهدان ما همچنان در میدان حضور دارند و به مقابله با دشمن ادامه می‌دهند».

سخنگوی القسام همچنین از نابودی ۸۲۵ خودرو زرهی رژیم صهیونیستی شامل تانک و نفربر از آغاز تجاوز زمینی به غزه خبر داد.

ابوعبیده همچنین گفت: «برای مردم و حق خود می‌جنگیم. مردم ما با سربلندی از این جنگ خارج خواهند شد. عاملی که باعث شکست تجاوز شد،پایداری مردم و مجاهدان ما در میدان بود».

مقام نظامی حماس همچنین تاکید کرد «تا زمانی‌که تجاوزات علیه مردم فلسطین کاملا متوقف نشود»، توافقات آتش‌بس و تبادل اسرا در کار نخواهند بود.

ابوعبیده: در ۷ اکتبر ضربه قرن را به صهیونیست‌ها زدیم

ابوعبیده در این پیام صوتی که از طریق شبکه الجزیره پخش شد، همچنین گفت: «ما ضربه قرن را به صهیونیست‌ها زدیم و به جهانیان اعلام کردیم ما مردمی هستیم که خواستار حق و آزادی در زندگی هستیم».

سخنگوی القسام بر ادامه نبرد با صهیونیست‌ها تاکید کرد و گفت: «دهه‌ها است که برای دفاع از ملت فلسطین می‌جنگیم تا اینکه در نهایت به نبرد طوفان الاقصی رسیدیم. به مبارزه و آماده‌سازی نیروهایمان ادامه دادیم زیرا می‌دانستیم حق را باید گرفت».

سخنگوی شاخه نظامی حماس ادامه داد: «مجاهدان القسام عملیات‌هایی ویژه را از طریق بازاستفاده موشک‌های منفجر نشده دشمن اجرا کردند».

او اعلام کرد: «تصاویر زیادی را که هدف قرار دادن نیروها و ادوات جنگی دشمن توسط مبارزان القسام را ثابت می‌کند، پخش کردیم و این تازه بخشی ناچیز است».

ابوعبیده با بیان اینکه «اولویت مقاومت، توقف جنگ و جنایات دشمن است» تأکید کرد که «هیچ چیز دیگری بر توقف جنگ در غزه اولویت ندارد و تا توقف کامل جنگ در غزه هیچ توافقی را برای مبادله اسرا نخواهیم پذیرفت».

انتهای پیام

کارگروه خبری مطالب بین المللی

تحلیلگر اخبار بین‌المللی با رویکردی متفاوت. از طریق تحلیل دقیق و عمیق رویدادهای جهانی، تاثیرات آن‌ها را بر جوامع مورد بررسی قرار می‌دهم. با استفاده از شیوه‌ای قابل فهم و با جزئیات، به شما نقشه‌ای واضح از اتفاقات جهانی ارائه می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا