برترین های کسب و کارعمومی

پنجره دوجداره با شیشه رفلکس خوب است؟

در این مقاله می خواهیم به این موضوع بپردازیم: بهترین رنگ شیشه رفلکس برای پنجره های دوجداره چیست؟

اگر به ساختمان‌های بزرگ با نمای شیشه‌ای در شهر نگاه کرده باشید، شاید متوجه شده باشید که در پنجره دوجداره از شیشه‌های دوجداره بازتابنده رنگی استفاده شده است. در این مقاله می خواهیم به بهترین رنگ شیشه رفلکس برای پنجره های دوجداره بپردازیم.

آینه دوجداره

اثربخشی بهترین رنگ شیشه بازتابنده برای پنجره های دو جداره را بررسی می کند:

خواص لنزهای انعکاسی با لنزهای رنگی معمولی متفاوت است، در تولید این لنزها از آلیاژهای خاص و مواد فلزی استفاده شده است. به همین دلیل مقدار زیادی از نور خورشید را منعکس می کنند و البته میزان این انعکاس به رنگ شیشه بستگی دارد.

بیشتر بدانید: مشخصات استاندارد دو جداره

کدام رنگ شیشه رفلکس بهترین گزینه برای پنجره های دوجداره است، دانستن انواع شیشه های رنگی و خواص آنها ضروری است. پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

طبق مقررات شهرداری استفاده از پنجره های دوجداره در پنجره های ساختمان های نوساز الزامی است.

از آنجایی که شیشه های معمولی قسمت زیادی از نور خورشید (حدود 95 درصد) را به ساختمان می گذراند، این مشکل می تواند در افزایش گرمای ساختمان در روزهای گرم تابستان موثر باشد.

عینک های رفلکس دو جداره برای جلوگیری از این اتفاق طراحی شده اند. ساختار این آینه ها به این صورت است که یک دیوار با لایه نازکی از اکسید فلز پوشانده شده و دیوار دیگر شیشه است.

این مقدار نور خورشید را از 5 درصد افزایش می دهد و سپس میزان نور را از 95 درصد کاهش می دهد. بسته به رنگ رفلکس آینه، میزان انتقال و بازتاب متفاوت خواهد بود.

عینک های رفلکس دو عدسی در رنگ های برنزی، طلایی، دودی، سبز، نقره ای، نقره ای و قرمز ساخته شده اند.

بهترین رنگ شیشه رفلکس برای پنجره های دوجداره

مزایای شیشه های رنگی

برای زیباسازی ساختمان

ایجاد آسایش برای ساکنین ساختمان

اثرات ساختمان بر سرمایش و گرمایش

در این قسمت بسته به رنگ شیشه رفلکس به بررسی ویژگی های هر کدام از نظر عبور نور و میزان انعکاس می پردازیم:

رنگ آبی: 19% انتقال نور و 36% بازتاب نور.

رنگ مس: 20% انتقال نور و 40% نور.

رنگ صورتی: میزان عبور نور 27 درصد و بازتاب نور 40 درصد است.

رنگ طلایی: 37% انتقال نور و 34% بازتاب نور.

رنگ سبز نقره ای: 41% انتقال نور و 28% بازتاب نور.

رنگ دودی: 51٪ عبور نور، 6٪ بازتاب نور.

نکاتی برای انتخاب بهترین شیشه بازتابنده رنگی

نکاتی برای انتخاب بهترین شیشه بازتابنده

بهترین رنگ شیشه برای پنجره های دوجداره

انتخاب بهترین رنگ عمدتاً به سلیقه مشتری و مشتری بستگی دارد، اما معمولاً برای ساختمان های مسکونی از شیشه دوجداره انعکاسی دودی و برای ساختمان های اداری بلندمرتبه از شیشه دوجداره انعکاسی آبی استفاده می شود.

بیشتر بدانید: چگونه گاز آرگون را در شیشه دوجداره تشخیص دهیم؟

2. در مناطق کویری و گرمسیری که تابش مستقیم و طولانی نور خورشید وجود دارد، بهتر است از شیشه های دو لایه دوددار استفاده شود.

3. در مناطق سردسیر برای استفاده حداکثری از نور خورشید و در نتیجه نفوذ گرما به داخل خانه باید از شیشه معمولی استفاده کرد.

4. نکته مهم دیگر توجه به هماهنگی نمای ساختمان با رنگ شیشه دوجداره است. برای مثال شیشه رفلکس دودی برای ساختمان هایی که از ترکیب نماهای چوبی، شیشه ای و آجری یا کامپوزیت نقره استفاده می کنند بهترین انتخاب است.

اگر انعکاس بسیار بالایی می خواهید، باید به دنبال رنگ های صورتی و برنزی باشید.

در این صورت می توانید انتخابی باشید و فقط برای قسمتی از جلوی ساختمان مانند راه پله از شیشه دو بازتابنده استفاده کنید.

3. شیشه آینه تیره یعنی دودی و برنزی بیشتر برای ساختمان های مسکونی استفاده می شود. استفاده از این نوع شیشه ها دید فضای داخلی ساختمان را محدود می کند. اما مراقب باشید که این دو رنگ می توانند یکدیگر را اشتباه بگیرند. تفاوت آنها در این است که شیشه دودی مانند مشکی و شیشه مسی قهوه ای رنگ است.

با دانستن ویژگی های هر رنگ و دانستن نیاز خود، شرایط ساخت و آب و هوای محل سکونت، می توانید بهترین رنگ دوجداره را انتخاب کنید.

فراد پنجره متخصص تولید انواع درب و پنجره دوجداره داخلی و خارجی ساختمان در جدیدترین طرح ها مطابق با سلیقه کارفرمایان و مشتریان می باشد. این تیم تولیدی برای تولید محصولات خود از بهترین کیفیت مواد اولیه، ماشین آلات مدرن و آخرین تکنولوژی تولید استفاده می کند.

خدمات علاوه بر تولید، نصب و اجرای دقیق، توسط تیم مدیریت حرفه ای انجام می شود. برای سفارش نمای شیشه ای ساختمان و یا نصب پنجره های دوجداره با شیشه رفلکس رنگی می توانید به این گروه تولیدی سفارش دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط و قیمت سفارشات می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.
منبع: پنجره آفتاب

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا