فرهنگ و هنر

برگزاری دو یادواره شهدای ورزشکار و رسانه در بابل

دانا نیوز/مازندران سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دو برنامه محوری یادواره شهدای رسانه و شهدای ورزشکار در شهرستان بابل برگزار می‌شود.

قاسم عزیززاده گرجی امروز در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در فرمانداری بابل برگزار شد با تسلیت ایام فاطمیه (س) اظهار کرد: باید شخصیت والای حضرت فاطمه(س) به‌عنوان الگو به نسل جوان معرفی شود تا جوانان ما چهره‌های بدلی را الگو نکنند.

فرماندار ویژه شهرستان بابل با اشاره به اینکه اهل بیت(ع) منابع هویت ساز ما هستند، تصریح کرد: ما نتوانستیم به درستی در معرفی این ظرفیت ارزشمند موفق باشیم لذا پرداختن به شخصیت اهل بیت(ع) بخصوص زوایای شخصیتی حضرت زهرا(س) در جلسات اداری امری ضروریست.

گرجی با اشاره به اینکه فلسطین مسئله امروز جهان شده و تلاش مقاومت به پیروزی منجر می‌شود، یادآور شد: در هیچ مقطعی بین مردم و گروه مقاومت این اتفاق نظر نبود.

وی با اشاره به اینکه زندگی، امنیت و آرامشی که داریم مدیون شهدا و ایثارگران هستیم، خاطرنشان کرد: باید هرچه داریم برای شهدا هزینه کنیم.

معاونت سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه عناوین اداری به برگزاری یادواره‌ها ندهیم و آن را مردمی برگزار کنیم، تصریح کرد: دانشجویان و دانشگاهیان اهتمام جدی در میزبانی از شهدای خوشنام داشته باشند.

برگزاری یادواره شهدا، جوانان را دربرابر تهاجم فرهنگی واکسینه می‌کند

فرمانده سپاه ناحیه بابل نیز با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدا یکی از راه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: برگزاری یادواره شهدا برای تقویت بنیه فرهنگی و اعتقادی کشور بسیار تاثیرگذار است.

سرهنگ مهرداد بابایی افزود: برای برگزاری یادواره شهدا هرچه هزینه شود سرمایه گذاری فرهنگی است.

وی با بیان اینکه در ۴۰ سال انقلاب اسلامی یادواره‌های شهدا سبب بصیرت افزایی دینی مردم شده و به جوانان ما هویت بخشید، تصریح کرد: سیاست ما مردمی برگزار کردن یادواره‌ها است با توجه به اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم، مبادا افراد، حزب و گروهی از این مناسبت‌ها به نفع خود سوء استفاده کنند.

برگزاری دو یادواره شهدای ورزشکار و رسانه در بابل

فرمانده سپاه ناحیه بابل، تصریح کرد: دعوت از چهره‌های ملی مطرح ورزشی به‌عنوان الگو برای جوانان در یادواره شهدای ورزشکار بابل امری ضروریست.

این مسئول با اعلام اینکه مازندران میزبان ۱۳ شهید گمنام است، گفت: بابل میزبان یک شهید گمنام بوده که در دانشگاه فرهنگیان به خاک سپرده می‌شود، لذا فضاسازی محیطی و تبلیغی برای استقبال از این شهید در دستور کار قرار گیرد.

برگزاری یادواره شهدا رسانه در بابل

رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان بابل نیز اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یادواره مادران فاطمی به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین روز تکریم مادران و همسران شهدا با حضور مادران شهدا ایثارگران و جانبازان در ۶ دی ماه امسال برگزار می‌شود.

علی اصفهانی از برگزاری یادواره پدران آسمانی در پنج بهمن امسال خبر داد و یادآور شد: این یادواره به همت فرزندان شاهد به مدت ۱۶ سال برگزار می‌شود که در این حوزه شهرستان بابل شاخص کشور است.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدای ورزشکار و شهدای رسانه نیز از دیگر برنامه‌های آتی است ادامه داد: به مناسبت تاسیس سالروز بنیاد شهید همایش تجلیل از خانواده شهداء، ایثارگران و فعالین حوزه ترویج فرهنگ و شهادت در ۲۲ اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره ۱۵۰ شهید ورزشکار بابل

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل نیز اظهار کرد: یادواره ۱۵۰ شهید ورزشکار بابل با همکاری کانون بسیج ورزشکار شهرستان بابل با حضور وزیر ورزش در استادیوم آزادی بابل برگزار می‌شود.

لیلا عرب تصریح کرد: یادواره شهدای ورزشکار با حضور یک‌هزار و ۵۰۰ مدعو از ورزشکاران، قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

تیم خبری مقالات فرهنگی

با احساس و زندگی، داستان‌هایی را بازگو می‌کنم که قلبتان را لرزاند.
دکمه بازگشت به بالا