برترین های کسب و کارعمومی

رزرو هتل آزادی مشهد

این هتل دارای امکانات خدماتی بسیاری است، از این جهت می تواند پاسخگوی نیازها و درخواست های مسافران بسیاری باشد. این هتل دارای پارکینگ اختصاصی است که می توانید خودروی خود را با اطمینان در آنجا پارک کنید. در این هتل امکانات و خدمات فراوانی به کار رفته است که در ادامه اطلاعات لازم در آن جهت به شما ارائه می شود.

هتل آزادی مشهد - 70% تخفیف

معرفی انواع اتاق های هتل

این هتل در نزدیکی حرم قرار دارد، از آن رو تعداد مسافران مراجعه کننده به آن زیاد است. از این رو این هتل را در زیربنایی به بزرگی 13500 متر مربع ساخته اند. این هتل در 8 طبقه ساخته شده و 84 واحد دارد. به دلیل تنوع زیاد مسافران از نظر سن، بودجه، تعداد و غیره این هتل اقامتگاه های خود را از نظر امکانات و ابعاد به شش نوع مختلف تقسیم می کنند.

این هتل در دل شهر ساخته شده است، بنابراین چشم انداز اتاق های آن رو به خیابان ها و کوچه های شهر و حرم مطهر امام رضا است. شما می توانید در طول اقامت به این منظره نگاه کرده و لذت ببرید. به دلیل تنوع زیاد اتاق ها و سوئیت های هتل ممکن است در هنگام رزرو اتاق دچار خطا شوید، بنابراین در ادامه توضیحات لازم در مورد هریک به شما ارائه می شود.

اتاق دو تخته

اگر همراه یکی از اعضای خانواده یا دوست خود به سفر مشهد آمده اید و به دنبال اقامتگاهی نزدیک به حرم با هزینه ای مناسب هستید، بی شک اتاق دو خوابه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این اقامتگاه ها در طبقات مختلف هتل به صورت پراکنده ساخته شده اند و دارای خدمات و امکانات بسیاری هستند.

از امکانات موجود در داخل این اتاق ها می توان به مواردی همچون تلویزیون، مبلمان، تخت خواب، دراور، کمد لباس، میز و صندلی، یخچال و غیره اشاره کرد. این اتاق ها امکان افزودن سرویس خواب به صورت جداگانه را دارند.

سوئیت سه تخته

اگر همراه همسر و فرزند خود یا با گروه دوستانه سه نفری به سفر آمده باشید، سوئیت سه تخته می‌تواند برای شما مناسب باشد. سوئیت امکانات و خدمات بیشتری نسبت به اتاق ها دارد و شما می توانید اقامتی راحت و آسوده در این واحدها داشته باشید.

از امکانات و خدمات این واحدها می توان به مواردی همچون تخت خواب، چای ساز، تلویزیون، سرویس بهداشتی، حمام همراه با پک بهداشتی، مبلمان، سیستم کنترل هوشمند BMS، اینترنت بی سیم و غیره اشاره کرد. این واحدها در طبقات مختلف هتل قرار گرفته اند و امکان افزودن سرویس خواب جداگانه نیز دارند.

آپارتمان یک خوابه

یکی از اقامتگاه‌ های مناسب برای افرادی که تنها سفر می کنند می تواند آپارتمان های یک خوابه هتل آزادی باشد. این اقامتگاه دارای امکانات و خدماتی هستند که به شما راحتی و آسایشی برابر با منزل خودتان را می دهند. از مزایای سامانه الماس تریپ می‌توان به ارائه تخفیفات و پیشنهادهای ویژه اشاره کرد.

به همین دلیل می توانید اقامتی ایده آل و بی نظیر در این واحدها داشته باشید. از امکانات و خدمات این آپارتمان ها می توان به مواردی همچون تخت خواب، چای ساز، یخچال، سیستم کنترل هوشمند BMS، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون همراه شبکه فیلم داخلی، اینترنت پر سرعت و غیره اشاره کرد.

آپارتمان دوخوابه

یکی دیگر از واحدهای محبوب و پرطرفدار هتل آزادی، آپارتمان دو خوابه است. این اقامتگاه ها در طبقات مختلف هتل به صورت پراکنده قرار گرفته اند و شما می توانید با توجه به ظرفیت و سلیقه خودتان در یکی از طبقات ساکن شوید.

این واحدها دارای خدمات رفاهی و امکانات بسیاری است که می توان به مواردی همچون چای ساز، یخچال، سیستم کنترل هوشمند BMS، سیستم سرمایشی و گرمایشی، آباژور؛ تلفن، مبلمان، تلویزیون، تخت خواب و اینترنت پر سرعت اشاره کرد. این واحدها ویویی رو به سمت خیابان و کوچه ها و همچنین حرم مطهر امام رضا دارند و شما می توانید از تماشای این منظره در مدت اقامتتان لذت ببرید.

آپارتمان رویال

اگر به دنبال اقامتی رویایی و بی نظیر هستید، بی شک آپارتمان های رویال هتل آزادی بهترین انتخاب برای شما خواهند بود. این اتاق ها دارای دکوراسیونی عالی و شیک هستند که برای شما اقامتی ایده آل و عالی را فراهم می کنند.

در مورد امکانات این واحدها می توان به تخت خواب، میز ناهارخوری، مبلمان راحتی، آباژور، تلویزیون، چای ساز، یخچال، کمد لباس، سیستم هوشمندسازی BMS، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت پر سرعت و غیره اشاره کرد. چشم انداز این اتاق ها به سمت حرم امام رضا (ع) بوده و شما می توانید در مدت اقامت خود از این منظره معنوی استفاده کرده و لذت ببرید.

آپارتمان امپریال

بی شک آپارتمان امپریال یکی از بهترین واحدهای هتل آزادی مشهد می باشد. این واحدها دارای امکانات و خدمات رفاهی بسیاری هستند و می توانند اقامتی ایده آل و بی همتا برای شما رقم بزنند. پس اگر شما هم به دنبال ثبت خاطره دلچسب سفر هستید می توایند این واحدها را برای اقامت خود انتخاب کنید.

این اقامتگاه ها در طبقات مختلف هتل واقع شده اند و امکان افزودن سرویس خواب جداگانه را نیز ندارند. از امکانات این واحدها می توان به مبلمان راحتی، تخت خواب، میز کار، کاغذ دیواری، آباژور، تلویزیون، چای ساز، یخچال، سیستم هوشمند سازی BMS، اینترنت پر سرعت، تلفن و غیره اشاره کرد.

امکانات هتل آزادی مشهد

در این هتل برای رفاه حال مسافران امکانات و خدمات رفاهی بسیاری وجود دارد که می توان از آن ها به مواردی همچون کارکنان حرفه ای و کارآزموده هتل اشاره کرد. این کارکنان علاوه بر زبان فارسی به زبان های عربی و انگلیسی مسلط هستند تا بتوانند پاسخ تمام سوالات و درخواست های توریستان خارجی را بدهند و اقامتی عالی برای آن ها به وجود آورند.

این هتل دارای لابی مجللی است که می توانید در زمان انتظار برای آماده شدن اتاقتان یا هر ساعت از شبانه روز برای برگزاری جلسات و میتینگ ها از آنجا استفاده کنید.

اگر همراه خودروی خود به سفر می آیید بهتر است نگران محل پارک خودرویتان نباشید، زیرا در این هتل پارکینگ وجود دارد که به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرد. اگر با خودروی شخصیتان به سفر نیامده اید نگران عبور و مرور نباشید، زیرا در این هتل تاکسی سرویس هایی وجود دارند که همواره برای خدمت رسانی آماده اند.

امکانات عمومی اتاق ها و هتل

در این هتل برخی از خدمات و امکانات به صورت عمومی برای مسافران در نظر گرفته شده است که می توانید در مدت زمان اقامت خود از آن ها بهره مند شوید. برای مثال می توان به نمازخانه، آسانسور و غیره اشاره کرد. همچنین در این هتل اتاق چمدان وجود دارد که شما می توانید بعد از تحویل دادن اتاقتان تا زمان پرواز و راهی شدنتان چمدان ها و وسایلتان را به آنجا بسپارید و با خیالی راحت به زیارت و گشت و گذار بپردازید.

در مورد خدمات و تجهیزات داخل واحدها به طور کامل توضیحاتی در اختیارتان قرار گرفت، حال در این بخش به طور خلاصه این امکانات را ذکر می کنیم. تجهیزاتی همچون یخچال، تلویزیون، سیستم سرمایشی و گرمایشی، میز کار، سرویس بهداشتی، حمام همراه پک بهداشتی، تخت خواب، آباژور، اینترنت پر سرعت، تلفن، تلویزیون همراه شبکه فیلم داخلی، سیستم BMS و غیره جز اممکانات رفاهی واحدهای این هتل به شمار می آیند.

امکانات اختصاصی و ویژه هتل آزادی

این هتل برای کسب رضایت مسافران و همچنین برای بهبود رفاه حال آن ها از برخی امکانات و خدمات ویژه نیز استفاده کرده است. در ادامه به توضیح برخی از این موارد می پردازیم.

سالن همایش

در این هتل سالن همایشی با ظرفیت 600 نفر وجود دارد که در طبقه همکف ساخته شده است. در این سالن می توان همایش، کنفرانس، سمینارها و نشست های داخلی و خارجی را برگزار نمود. این سالن دارای امکاناتی همچون پروژکتور، سیستم صداپردازی مناسب و غیره است.

مجموعه ورزشی آبی

در این هتل مجموعه ورزشی آبی از جمله سونا، جکوزی، حمام سنتی، اتاق ماساژ و غیره وجود دارد که می توانید در طول اقامت خود برای رفع خستگی سفر به آنجا مراجعه کرده و از امکانات موجود در آنجا استفاده کنید. در این مجموعه کافی شاپی نیز وجود دارد که می توانید انواع نوشیدنی ها و دسرهای سرد و گرم را از آنجا تهیه کنید.

گاردن روف

در آخرین طبقه هتل، باغچه ای زیبا وجود دارد که شما می توانید برای خوردن غذا یا تماشای زیبایی‌های شهر و آسمان به آنجا بروید. این مکان جز با آرامش ترین و زیباترین فضاهای هتل به شمار می آید.

رستوران

در این هتل رستورانی با ظرفیت 100 نفر وجود دارد که می توانید برای صرف وعده های غذایی به آنجا بروید. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و گیاهی سرو می شود. شما می توانید همراه دوستان و خانواده خود برای ثبت لحظات شاد و دلچسب به آنجا بروید.

صبحانه خوری

صبحانه‌های مسافران مقیم در این هتل رایگان است، از این رو شما می توانید در مدت اقامت خود به این سالن رفته و صبحانه خود را نوش جان کنید. تنوع غذاهای موجود رد وعده صبحانه بسیار است و شما می توانید بنابر سلیقه خود انتخاب کنید.

کافی شاپ

در این هتل کافی شاپ دنج و آرامی وجود دارد که می توانید برای برگزاری جلسات و میتینگ های دوستانه به آنجا بروید و همراه گپ و گفت نوشیدنی یا دسر دلخواه خود را نوش جان کنید.

غرفه

در این هتل غرفه و فروشگاه هایی وجود دارد که می توانید برای خرید سوغاتی و یادگاری به آن ها مراجعه کنید.

موقعیت مکانی هتل آزادی

همانطور که گفته شد این هتل جز هتل های نزدیک به حرم شناخته می شود و شما می توانید با پیاده روی 5 دقیقه ای خود را به ورودی شیخ طوسی و صحن انقلاب حرم مطهر برسانید. همچنین پاساژها و بازارهای اطراف حرم مکان مناسبی برای خرید یادگاری و سوغاتی هستند که می توانید به آن ها نیز مراجعه کنید. این هتل تا فرودگاه فاصله 7.5 کیلومتری، تا راه آهن فاصله 4 کیلومتری و تا پایانه مسافربری فاصله 5.5 میلومتری دارد که می توانید خود را سریعا به آن ها برسانید.

 

دکمه بازگشت به بالا