اقتصادی

نظارت خودکار بر محتوا در توییتر سرعت گرفت

مدیر امنیت و اعتماد جدید توییتر به رویترز گفت که پلتفرم شبکه اجتماعی به جای کنترل انسانی، به سمت نظارت خودکار محتوا روی آورده است و به جای حذف محتوای خاص، پست را محدود خواهد کرد.

به گزارش دانا نیوز، الا اروین، معاون یکپارچگی و ایمنی توییتر گفت: توییتر بیشتر نگران محدود کردن هشتگ های آسیب پذیر و نتایج جستجو در مناطقی است که کودک آزاری دارند. یکی از مدیران توییتر در اولین مصاحبه خود از زمان خرید این شرکت شبکه اجتماعی توسط ایلان ماسک در اواخر اکتبر گفت: “بزرگترین تغییر این است که این تیم قدرت دارد تا هرچه سریعتر و کارآمدتر عمل کند.” سخت است.

سخنان نفرت پراکنی در توییتر از زمانی که ایلان ماسک اعلام کرد عفو عمومی برای حساب های تعلیق شده در دوره مدیریت قبلی این شبکه اجتماعی، همزمان با اظهارنظرهای مدیر توییتر، افزایش یافته است.

توییتر پس از اخراج نیمی از کارکنان شرکت و صدور اولتیماتوم طولانی و وحشتناک به بقیه که منجر به خروج صدها نفر دیگر شد، با سوالاتی در مورد توانایی و تمایل خود به اعتراضات پلیس و محتوای غیرقانونی مواجه شد. .

تبلیغ کنندگان، منبع اصلی درآمد توییتر، به دلیل نگرانی در مورد تصویر برند خود، پلتفرم را ترک کرده اند.

موک روز جمعه در دیدار با امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، متعهد شد که کنترل محتوا را تقویت کند و از آزادی بیان حمایت کند.

ایروین گفت: ماسک تیم را تشویق کرد که نگران رشد کاربران یا تأثیر این پلتفرم بر درآمد نباشند و سلامت و ایمنی را یکی از دغدغه‌های اصلی این شرکت دانست. او هر روز و بارها بر این موضوع تاکید می کند.

به گفته کارمندان سابق توییتر، رویکردی که ایروین بیان کرد، تا حدی منعکس کننده تسریع تغییرات برنامه ریزی شده از سال گذشته برای رسیدگی به رفتارهای نفرت انگیز و سایر موارد نقض سیاست های توییتر است.

یکی از رویکردها که «آزادی دسترسی، نه آزادی بیان» نامیده می‌شود، شامل حذف نکردن توییت‌هایی است که برخی از سیاست‌های توییتر را نقض می‌کنند، اما این توییت‌ها در مکان‌هایی مانند جدول زمانی اصلی و بخش جستجو ظاهر نمی‌شوند.

قبل از اینکه ایلان ماسک این شرکت را بخرد، توییتر از ابزارهای فیلتر قابل مشاهده برای اطلاعات نادرست استفاده می کرد. این رویکرد امکان انتشار رایگان محتوای اعتراض آمیز را فراهم می کند، اما با جلوگیری از محبوب شدن آن، از آسیب های احتمالی مرتبط با انتشار محتوا جلوگیری می کند.

بر اساس گزارش مرکز پیشگیری از نفرت دیجیتال، تعداد توییت های نفرت انگیز در توییتر یک هفته قبل از اینکه ماسک در توییتی در 23 نوامبر اعلام کرد که این پلتفرم محتوای نفرت انگیز را کاهش داده است، به میزان قابل توجهی افزایش یافت. در ماه قبل از اینکه ایلان ماسک توییتر را بخرد، توییت های حاوی زبان ضد سیاه پوست در آن دوره سه برابر شد.

بر اساس گزارش رویترز، ایروین که قبل از پیوستن به توییتر در ماه ژوئن سمت‌های مشابهی را در شرکت‌هایی مانند آمازون و گوگل داشت، ادعاهایی مبنی بر اینکه توییتر منابع یا علاقه‌ای برای حفظ این پلتفرم ندارد را رد کرد و گفت که شلیک این پلتفرم تأثیر داشته است. تأثیر کمی بر کارمندان یا پیمانکاران تمام وقت شرکت در زمینه های حساس مانند ایمنی کودکان و نظارت بر محتوا داشته است.

دو منبع آگاه به رویترز گفتند: بیش از 50 درصد از بخش مهندسی بهداشت بازسازی شده است. ایروین درباره این ادعا اظهار نظری نکرده است، اما قبلا شلیک دسته جمعی در این واحد را رد کرده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا