برترین های کسب و کارعمومی

نمایندگی سامسونگ چه گارانتی و خدماتی را ارائه می دهد؟

سامسونگ از محبوب‌‌ترین برندها در زمینه لوازم خانگی است، چرا که در اغلب خانه‌ ها یک یا چند نمونه از لوازم برقی این برند وجود دارد. شهروندان ساکن در شهر  نیز طبیعتاً در منزل یا محل کار خود با بسیاری از لوازم برقی سامسونگ مانند یخچال، تلویزیون، لباسشویی، کولر گازی و… سر و کار دارند. لوازم خانگی به علت‌های مختلفی از جمله استهلاک و یا استفاده نادرست ممکن است دچار آسیب شده و از کار بیفتند. در چنین شرایطی شناخت نمایندگی سامسونگ در  می‌تواند به این عزیزان کمک کند تا تعمیر لوازم خانگی خود را به تعمیرکاران مطمئن و حرفه ‌ای بسپارند.

مرکز تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ با برخورداری از امکانات و تجهیزات پیشرفته الکترونیکی، تکنسین‌های متخصص و متبحر و سال ‌ها تجربه در این امر قادر است تمامی تعمیرات نرم‌ افزاری و سخت افزاری لوازم خانگی سامسونگ را با بالاترین کیفیت و در مدت زمان کوتاهی انجام دهد.  این مجموعه همچنین با هدف جلب رضایت مشتریان کلیه خدمات مربوط به تعمیر و تعویض قطعات را بر اساس نرخ مصوب اتحادیه و قیمت‌‌های شرکتی انجام می‌دهد.

مشتریان محترم می‌ توانند تعمیر هرگونه لوازم برقی و محصولات سامسونگ را با خیال راحت به این نمایندگی معتبر بسپارند. کارشناسان این مرکز از تخصص لازم در خصوص کلیه لوازم خانگی این برند خوش آوازه برخوردار بوده و با تسلط مناسبی که بر این دستگاه‌ها دارند قادر به عیب یابی و رفع خرابی لوازم در مدت کوتاهی هستند.

نمایندگی سامسونگ  چه لوازمی را تعمیر می‌کند؟

همانطور که اشاره شد نمایندگی سامسونگ  با برخورداری از پرسنل و تکنسین‌ های ماهر و مجرب قادر است کلیه لوازم برقی خانگی را اعم از تلویزیون، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، یخچال، کولر، ماشین لباسشویی، مایکروفر، سینمای خانگی و… را در محل تعمیر و در صورت نیاز قطعه را تعویض نمایند. در ادامه با جزئیات تعمیرات لوازم خانگی توسط این نمایندگی معتبر آشنا خواهید شد.

تعمیرات انواع تلویزیون سامسونگ

تلویزیون از مهم‌ترین لوازم برقی است که سرویس و تعمیر آن نیاز به تخصص بالایی دارد. در نمایندگی تعمیرات سامسونگ، سرویس و تعمیر  مدل های مختلف تلویزیون‌ سامسونگ از جمله تلویزیون‌های پلاسما، ال‌ای‌دی، ال‌سی‌دی، پنل‌های OLED و تلویزیون‌ های هوشمند همراه با گارانتی معتبر ارائه می‌ شود. تکنسین‌‌های مجرب و متعهد این مرکز از کاربردی‌ترین روش‌ها و متدها برای تعمیر و سرویس مدل‌های مختلف این دستگاه بهره می‌ گیرند.

تعمیر انواع یخچال سامسونگ

از دیگر خدمات نمایندگی سامسونگ در تعمیر انواع مدل‌های یخچال سامسونگ اعم از یخچال فریزر، دوقلو، ساید بای ساید و… است. در این نمایندگی معتبر علاوه بر اینکه ایرادات و آسیب‌های یخچال‌ های سامسونگ برطرف می‌شود، خدمات دیگری از جمله تنظیمات تخصصی و گردگیری نیز انجام گرفته تا عملکرد دستگاه بهبود یابد.

از اشکالات و ایرادات رایج در یخچال‌های سامسونگ می‌توان به یکسره کار کردن، صدای زیاد، داغ کردن بیش از حد موتور یخچال، پارگی و خرابی لاستیک‌های دور درب، برفک زدن، روشن نشدن، کار نکردن فن، منجمد نشدن مواد غذایی، تعویض فیلتر و… اشاره کرد. تکنسین‌های حرفه‌ای این مجموعه با تسلطی که بر قطعات پیشرفته به کار برده شده در یخچال‌های سامسونگ دارند قادر هستند کلیه عیوب فوق را در مدت کوتاهی برطرف سازند. تعمیر یخچال سامسونگ توسط افراد غیر حرفه‌ای باعث بروز خرابی‌‌های بیشتر در یخچال شده و ممکن است از کار افتادن دیگر قطعات دستگاه را نیز به دنبال داشته باشد.

تعمیر و سرویس کولر گازی سامسونگ

با فرا رسیدن فصل گرما سرویس کولر گازی بسیار مهم بوده و باعث می‌شود تا شهروندان تابستان خنکی را در منزل یا محل کار خود پشت سر بگذرانند. بر اساس توصیه کارشناسان، کولرهای گازی نیز همانند کولرهای آبی نیاز به سرویس دارند. بنابراین قبل از استفاده بهتر است از خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ برای سرویس و یا احتمالاً تعمیر کولر گازی خود بهره بگیرید. البته بسیار مهم است که تعمیر و سرویس کولر گازی توسط سرویس‌کار مجرب و مجاز صورت گیرد تا از بروز هزینه‌ها و خطرات احتمالی آینده جلوگیری شود.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ در  در خصوص تعمیر و سرویس انواع کولر گازی سامسونگ نیز خدمات گسترده‌ای را ارائه می‌دهد. در صورتی که تعمیر و سرویس کولر گازی توسط تکنسین‌های مجرب و ماهر انجام گیرد ضمن کاهش هزینه‌های تعمیر، عملکرد و بهره‌وری کولر نیز افزایش می‌یابد. بر همین اساس می‌توانید از خدمات نمایندگی این مجموعه معتبر برای تعمیر و سرویس انواع کولرهای گازی از جمله کولرهای پنجره‌ای، ایستاده اسپلیت و… بهره مند شوید.

تعمیر انواع لباسشویی سامسونگ

در سال‌های اخیر شاهد تولید و عرضه نسل جدیدی از لباسشویی‌های سامسونگ هستیم که در عرصه فناوری با پیشرفت‌های گسترده‌ای همراه بوده‌اند. پنل‌های شستشو و تنظیمات این دستگاه‌ها به طور روزافزون در حال تغییر بوده و شاهد حداکثر کیفیت و کارایی در ماشین‌های لباسشویی سامسونگ هستیم. بر همین اساس تعمیر این دستگاه‌ها بایستی توسط تکنسین‌های زبده و ماهر انجام گیرد. چرا که تعمیرکاران عادی قادر به عیب یابی مدل‌های جدید لباسشویی‌های سامسونگ نبوده و ممکن است آسیب های بیشتری را به دستگاه وارد سازند.

برخی از مشکلات لباسشویی‌ های سامسونگ با کمی تغییر در تنظیمات پنل قابل رفع هستند و با کمترین هزینه بر طرف می‌شوند. بنابراین به جای سپردن ماشین لباسشویی به تعمیرکاران غیر حرفه ‌ای و پرداخت هزینه‌های بالا به واسطه تعویض قطعات از نمایندگی‌های معتبر این برند کمک بگیرید. نمایندگی سامسونگ  از فعال‌ترین مراکز در خصوص تعمیر انواع لباسشویی سامسونگ است که با توجه به کارنامه درخشان خود توانسته است نظر بسیاری از شهروندان را برای ارائه خدماتی ارزان و با کیفیت جلب نماید.

تعمیر انواع مایکروفر سامسونگ

امروزه در بسیاری از آشپزخانه‌ها و خانه‌ها شاهد استفاده از وسایل الکترونیکی مانند مایکروفر هستیم. سامسونگ نیز در حوزه تولید این محصولات بسیار فعال عمل کرده و انواع مایکروفر را در مدل‌های مختلف به بازار عرضه کرده است. اما این لوازم برقی نیز ممکن است به دلایل مختلفی دچار صدمه شده و احتیاج به تعمیر داشته باشند. چنانچه مایکروفر سامسونگ به هر دلیلی از کار افتاد و یا عملکرد مناسبی نداشت می‌توانید در ابتدا با استفاده از دفترچه راهنما علت خرابی آن را جستجو کنید.

در قدم بعدی نیز می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات سامسونگ تماس گرفته و توضیحات لازم را در خصوص خرابی مایکروفر خود ارائه دهید. کارشناسان مجموعه با توجه به توضیحات مشتریان و بررسی علل خرابی، تکنسین‌های زبده را همراه با تجهیزات و امکانات لازم به محل مورد نظر اعزام می‌کنند.

تعمیر و رفع اشکالات سینمای خانگی سامسونگ

از دیگر خدمات نمایندگی سامسونگ در  می‌توان به تعمیر و برطرف کردن کلیه اشکالات سینمای خانگی سامسونگ به شرح زیر اشاره کرد:

  • تعمیر و بررسی هرگونه نقص در نصب دستگاه دی وی دی پلیر
  • افزایش کیفیت صدای دالبی با ست کردن و بررسی باندهای سینمای خانگی
  • ارائه خدمات لازم به منظور بهبود عملکرد سینمای خانگی سامسونگ
  • برطرف کردن عیوب مربوط آمپلی فایر
  • تعمیرات و سرویس برد DVD Player
  • عیب یابی اشکالات مدار و بررسی دی وی دی پلیر
  • و…

لازم به ذکر است که کلیه تعمیرکاران و تکنسین‌های این نمایندگی آموزش‌ها و دوره‌های تخصصی را برای تعمیر سینمای خانگی و دیگر لوازم برقی سامسونگ گذرانده‌اند. از این رو شهروندان می‌توانند با خیال راحت کلیه لوازم خانگی از جمله سینمای خانگی سامسونگ را برای تعمیر و انجام تنظیمات تخصصی به نمایندگی سامسونگ  بسپارند.

نمایندگی سامسونگ رشت چه ویژگی ‌هایی دارد؟

نمایندگی سامسونگ از معتبرترین و با سابقه‌ترین  مراکز تعمیر لوازم خانگی در کشور است که خدمات وسیعی را در حوزه تعمیرات و سرویس انواع لوازم خانگی از جمله یخچال، لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، تلویزیون، مایکروفر، کولر گازی، سینمای خانگی و… ارائه می‌دهد. در ادامه با برخی از ویژگی‌های این نمایندگی معتبر آشنا می‌شوید:

تعمیرات انواع لوازم خانگی در محل

از مهمترین ویژگی‌های نمایندگی تعمیر لوازم خانگی سامسونگ می‌توان به انجام تعمیرات در محل اشاره کرد. بر این اساس برای تعمیر لوازم خانگی به خصوص لوازم حساس و سنگین مانند یخچال نیاز به حمل و نقل و بردن به محل تعمیرگاه نخواهد بود. تکنسین‌ها و تعمیرکاران حرفه‌ای این مجموعه در منزل و محل کار شما به عیب‌یابی لوازم برقی پرداخته و در مدت کوتاهی خرابی‌ها و آسیب‌های وارد شده به دستگاه را برطرف می‌سازند.

ارائه گارانتی معتبر برای تعمیرات و سرویس لوازم خانگی

نمایندگی سامسونگ کلیه خدمات خود را در خصوص تعمیر و سرویس لوازم خانگی به مدت ۶ ماه گارانتی می‌نماید. گارانتی خدمات نشان‌دهنده بالا بودن کیفیت تعمیرات توسط تعمیرکاران این مجموعه است. بر این اساس مشتریان گرامی می‌توانند با آرامش خاطر تعمیر و سرویس دستگاه آسیب دیده خود را به این نمایندگی مجاز بسپارند.

برخورداری از تکنسین‌های ماهر، متعهد و مجرب

نمایندگی تعمیرات سامسونگ رشت از بهترین تکنسین‌های ماهر، مجرب و متعهد برای تعمیر لوازم خانگی سامسونگ بهره گرفته است. کلیه پرسنل و تکنسین‌های این نمایندگی آموزش‌ها و دوره‌های تخصصی تعمیرات و سرویس لوازم برقی در مدل‌های مختلف را پشت سر گذرانده‌اند. از این رو قادرند هرگونه لوازم برقی پیشرفته و تخصصی را در مدت کوتاهی عیب یابی و برطرف نمایند.

قیمت مناسب خدمات

قیمت تعمیرات و سرویس لوازم برقی سامسونگ در این نمایندگی بر اساس نرخ اتحادیه بوده و هیچگونه وجه اضافی از مشتریان دریافت نمی‌شود.

ارائه خدمات بدون تعطیلی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن

شهروندان عزیز در شهر  می‌توانند در طول ۲۴ ساعت شبانه روز و بدون تعطیلی از خدمات این نمایندگی برای تعمیرات لوازم برقی خود بهره‌مند شوند.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا