اقتصادیبرترین های کسب و کارعمومی

تیپ جذاب زنانه برای مردان چه ویژگی هایی دارد؟

 

اینفوگرافیک کدوم استایل خانم ها مردان را جذب می کند

 

کدام استایل خانم ها مردان را جذب می کند | انواع جذابیت

همان طور که گفته شد، جذابیت انواع گوناگونی دارد و این انواع گوناگون جذابیت می توانند با هماهنگی با یکدیگر و به وجود آوردن یک کل واحد به صورتی عمل کنند که افراد به طور کلی در نگاه بقیه انسانی جذاب به نظر برسند. در این قسمت به بررسی انواع جذابیت خواهیم پرداخت.

1.جذابیت در تفکر

لباس مجلسی زنانه: جذابیت در تفکر مهم ترین نوع جذابیت محسوب می شود. تفکر درست انسان ها می تواند موجب شود نگاه آن ها به همه ی جهان با نوعی همراه باشد. از طرفی تفکر زیبا می تواند به خودی خود در گفتار افراد ظاهر شود. زمانی که ما از تفکرات خود با افراد دیگر صحبت می کنیم به نوعی دریچه جهان بینی خود را به روی آن ها باز می کنیم. اگر نوع جهان بینی ما زیبا و مثبت باشد از دید مخاطبان ما فردی هستیم که زیبایی جهان را بیشتر درک کرده ایم. از همین رو جذابیت در تفکر می تواند مهم ترین نوع جذابیت باشد.

به نقل از lightinthebox.com  با وجود زیبایی در تفکر می توانید باعث شوید افراد دیگری نیز به تفکر زیبا ترغیب شوند. تفکر همیشه مهم ترین عامل پیشرفت جوامع بشری بوده است. افرادی که دارند چالش و هیجان های بیشتری را در زندگی خود تجربه می کنند. از این رو زندگی این افراد برای بقیه جذاب جلوه کرده و مورد توجه قرار می گیرد.

2.جذابیت در صحبت کردن

زیبا صحبت کردن می تواند تاثیر بسیار زیادی در میزان جذابیت داشته باشد. با توجه به گستردگی میزان ارتباطات در جهان امروز، باید بگوییم موثرترین روش برای جذاب به نظر آمدن انسان ها، میزان آن ها در روابط اجتماعی است. زیبا صحبت کردن می تواند به طور مثبت زندگی اجتماعی ما را تحت تاثیر خورد قرار دهد. از همین رو افرادی که سخنوران خوبی هستند حتی اگر از نظر علمی از سطح بالایی برخوردار نباشند، باز هم می توانند به نحوی توجه دیگران به خود را جلب کنند.
پس باید بگوییم از جمله انواع جذابیت، جذابیت در گفتار خواهد بود که می تواند بسیار حائز اهمیت باشد. اگر در هنگام صحبت کردن با دیگران از بسیار خوب و همچنین لحن زیبا استفاده کنید و همچنین بتوانید از واژه های بسیار زیبایی در هنگام گفت و گو با دیگران استفاده کنید، می توانید جذابیت بالایی را برای خود ایجاد کنید.

3.کدام استایل خانم ها مردان را جذب می کند | جذابیت در ظاهر

نوع دیگر جذابیت، جذابیت در ظاهر می باشد. جذابیت می تواند در ظاهر به وجود آید و باید بگوییم عوامل متعددی در جذابیت ظاهری موثر هستند. از جمله خوش لباسی؛ یعنی اینکه بدانید چه نوع لباس هایی بپوشید که با رنگ چهره شما هماهنگی داشته باشد. اینکه چگونه استایلی برای خود به وجود آورید و چگونه راه بروید هم می تواند در میزان جذابیت شما بسیار موثر باشد. ما در این مقاله به این می پردازیم که چه استایلی از خانم ها می تواند مردان را جذب کند. به همین منظور ابتدا باید بگوییم این موضوع می تواند در حیطه جذابیت ظاهری باشد و از همین رو باید بگوییم یکی از موارد جذب کننده از طرف خانم ها برای آقایان همین مسئله پوشش و استایل خانم ها خواهد بود. چرا که یک رابطه ثابت شده است که امروزه از نظرها پنهان نمی ماند.

تصورات غلط و نادرستی عموما بین خانم ها رایج شده که ما در این مقاله به آن ها می پردازیم تا بگوییم بیشتر مردان از چه نوع پوششی خوششان می آید و در واقع جذب آن پوشش می شوند. قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم باید بگوییم رایحه خوش بو نیز می تواند در جذابیت هم خانم ها و هم آقایان نقش مهمی ایفا کند. در هنگام مواجه شدن با نه تنها جنس مخالف بلکه در کل انسان های دیگر برای افزایش میزان جذابیت می توانید با استفاده از یک عطر خوش بو، جذابیت خود را افزایش دهید. این مسئله خصوصا در روابط جنسی زوجین بسیار تاثیر گذار است. پیشنهاد می کنیم در همین رابطه مقاله را مطالعه فرمایید.

 چگونه می توان در نگاه مردان جذاب بود؟

در نگاه مردان، خانم هایی که عموما دامن می پوشند بسیار جذاب تر به نظر می آیند. زیرا دامن می تواند موجب شود مردان احساس کنند میزان زنانگی طرف مقابلشان بالاست. خانم ها باید بدانند پوشیدن لباس هایی شبیه لباس مردانه کمی از جذابیت آن ها در نظر مردان کم می کند. زیرا باعث می شود مردان به این نتیجه برسند که زنانگی طرف مقابلشان قدری کم است و از همین رو میزان جذابیت زنانه آن ها در نگاه مردان کاهش می یابد. البته باید به این نکته اشاره کرد که رعایت نوع پوشش زنان با توجه به نوع روابطشان با مخاطبان و اطرافیان بسیار مهم است. مسلما زنان با نوع پوششی که در مقابل همسر خود دارند نباید در مقابل سایر افراد ظاهر شوند. عدم رعایت اصول می تواند در بسیاری از موارد موجب اختلافات زناشویی شود.

نکته دیگر اینکه دامن های چاک داری که از سمت طرفین دارای چاک کوتاه هستند می توانند جذابیت بیشتری به استایل زنانه شما بدهند. پوشیدن کفش پاشنه بلند می تواند باعث افزایش جذابیت ظاهری شما شود. پس بیشتر از کفش هایی استفاده کنید که پاشنه بلند بوده و اندامتان را زیبا تر جلوه می دهد. اگر قد کوتاهی دارید بهترین روش برای افزایش میزان جذابیت شما استفاده از کفش های پاشنه بلند است. تمام این موارد می تواند نشانگر زنان باشد که برای جذب مردان بسیار مهم است.

نکات مهم در جذب مردان

البته باید به این نکته اشاره کنیم که کفش های پاشنه بلند را باید با لباس های عموما مجلسی ست کنید. از همین رو اگر لباس اسپرت پوشیده اید نباید از کفش های پاشنه بلند استفاده کنید. در صورت داشتن تیپ اسپرت، بهترین نوع کفش می تواند کفش های کتانی و اسپرت باشد که می تواند در روند جذابیت شما اهمیت داشته باشد. کفش های کتانی و تخت می توانند شما را از آراستگی بسیار زیادی برخوردار کرده و از این رو باعث شود به نظر مردان جذابیت بیشتری داشته باشید.

در استفاده از شلوارهای تنگ از شلوار فاق بلند استفاده کنید که نخواهید هر چند گاهی بین پاهایتان را بپوشانید زیرا این رفتار در نگاه مردان این گونه خواهد بود که شما به آن ها اعتماد کافی در قرار ندارید و از همین رو بین پاهایتان را به این منظور که مردان امنیت شما را بهم زده اند، می پوشانید. باید با استفاده از شلوار فاق بلند احساس راحتی بیشتری کنید و از همین رو مردان نیز احساس کنند شما در کنار آن ها امنیتتان حفظ شده است. برای مردانامری انکارناپذیر است و به آن بسیار اهمیت می دهند.

کافی است کمی با مهارت هماهنگ کردن لباس یا همان ست کردن آشنایی داشته باشید. در این صورت می توانید خوش استایلی و شیک پوشی خود را همیشه حفظ کنید. استفاده از شلوار های تنگ برای خانم هایی که پاهای لاغر دارند می تواند باعث شود از جذابیت بسیار بالایی بر خوردار باشند. شلوار های تنگ جین از آن جایی که با اکثر پیراهن ها و مانتو های دیگر و در رنگ های متنوع ست می شوند، می تواند باعث شود که در نظر دیگران از جذابیت بالایی بر خوردار باشند.

چه رنگ هایی جذابیت خانم ها را افزایش می دهد؟

رنگ شناسی پیش نیاز جذابیت ظاهری و پوشش خانم ها است. زنان باید بدانند بیشتر استفاده از چه رنگ لباس هایی می تواند باعث افزایش جذابیت خانم ها شود. اکثر مردان از رنگ های ملایم خوششان می آید و رنگ های ملایم می تواند مردان را به خود جذب کند. اکثر خانم ها این نگرش را دارند که رنگ های تند همانند قرمز بسیار تند و یا رنگ های تیره و به اصطلاح سیر می تواند آن ها را جذاب نشان دهد. البته این یک اصل ثابت شده در روانشناسی است که میان آقایان رابطه قوی وجود دارد. اما باید به این نکته اشاره کرد که در نگاه مردان، زنانی که از رنگ های ملایم در لباس پوشیدنشان استفاده می کنند، در نگاه آن ها بسیار جذاب تر هستند و جلوه می کنند. نکته دیگر این است که مردان عمدتا از طرح های ساده بیشتر خوششان می آید تا طرح های شلوغ. البته پوشیدن لباس های گلدار برای زنان می تواند جذابیتشان را در مقابل نگاه مردان افزایش دهد.
از همین رو اگر خواهان پوشیدن لباس های طرح دار هستید از لباس های با طرح گل و لباس های گلدار استفاده کنید. زیرا با این لباس ها میزان جذابیت شما بسیار افزایش خواهد یافت. همچنین از رنگ های شاد در لباستان استفاده کنید. زیرا مردان از رنگ های شاد خوششان می آید و شما در نگاه مردان با استفاده از رنگ های شاد می توانید ضمنخود و طرف مقابل شخصیتی مثبت به نظر آیید.

باید بدانید که مرد مورد علاقه شما که خواستار این هستید به شما جذب شود از چه نوع رنگ و طرح لباسی بیشتر خوشش می آید و چگونه و جذب چه نوع رنگ لباسی می شود. به این ترتیب با توجه به شناختی که از علاقه مندی های طرف مقابلتان دارا هستید، می توانید باعث شوید که او بیشتر به سمت شما جذب شود و از این طریق او را به خود جذب کرده و به نگاه او بسیار جذاب به نظر برسید. مطالعه مقاله می تواند راهکارهای مفیدی در این زمینه در اختیار شما قرار دهد.

 استفاده از زیور آلات

اگر خانم ها قصد دارند که با استفاده از زیور آلات جذابیت خود را افزایش دهند باید از زیور آلاتی استفاده کنند که ظرافت کافی را داشته باشد. زیاد از زیور آلات استفاده نکنید و تعداد آن ها را محدود نگه دارید. در نگاه مردان استفاده از زیور آلات بسیار می تواند باعث کاهش جذابیت شما شود از همین رو با استفاده از زیور آلات کم و در بخش هایی از بدن خود مثل گردن و مچ دست و گوش ها و همچنین استفاده از این زیور آلات در مچ پا می تواند جذابیت شما را افزایش دهد. آرایش کم و ساده بودن و استفاده کمتر از زیورآلات در راهکار بسیار موثری برای زنان است.

باید بدانید که مردان به جنس زیور آلاتی که شما استفاده می کنید به هیچ عنوان دقت نمی کنند. اما زیبایی آن چیزی که شما به گردن یا به گوش خود آویزان کرده اید و همچنین ظرافت آن می تواند مردان را به خود جذب کند. پس سعی کنید در استفاده از زیور آلات دقت بسیاری به خرج دهید و تعداد آن ها را محدود کنید تا از جذابیت بالایی بر خوردار باشید. اصولا، زنی است که ظاهری ساده و طبیعی داشته باشد و با زیاده روی در آراستگی، شکلی تصنعی و ساختگی پیدا نکند.

کدام استایل خانم ها مردان را جذب می کند | سخن آخر

در انتها باید بگوییم که زنان می توانند با استفاده از پوشش مناسب خود مردان را به خود جذب کنند. زیرا بیشترین ناحیه بدن مردان برای جذب شدن به زنان منطقه دیداری و چشم ها و با استفاده از مشاهده همراه خواهد بود. از این رو می توانید باعث شوید که با رنگ های ملایم و همچنین با استفاده از لباس هایی که با اندام شما متناسب هستند و همچنین با استفاده از رایحه ای خوش بو برای مردان احساس جذابیت را بالا ببرید. تمامی موارد یاد شده در افزایش جذابیت ظاهری موثر هستند.

البته باید دقت کنید که چه نوع پوششی برای اندام شما مناسب خواهد بود. باید به اندام خود دقت کنید و نوع پوششتان را با توجه به قد و وزن و در کل اندام خود انتخاب کنید تا در چشم مردان از جذابیت بالایی بر خوردار شوید. مسئله در این زمینه نیز بسیار مهم است. در مقابل بعضی افراد و خصوصا خانم ها تصور خوبی از اندام خود ندارند و به همین دلیل دچار سرخوردگی و عدم اعتماد به نفس می شوند. این مسئله به مرور زمانی می تواند به منجر شود که بسیار آزاردهنده خواهد بود. به گونه ای که ممکن است فرد از روابط نزدیک با اطرافیان اجتناب نماید.

اگر شما هم دچار چنین اختلالی هستید می توانید با متخصصان حامی هنر زندگی معضل خود را در میان گذاشته و راهکارهای مفید و موثری برای رفع مشکل خود دریافت نمایید. به خاطر داشته باشید که شما تنها کسی نیستید که این مشکل را دارد و متخصصان حامی هنر زندگی با افراد بسیاری مواجه می شوند که با مشکلاتی مشابه دچار افسردگی شده اند و با یک دوره روان درمانی اعتماد به نفس از دست رفته خود را بازیافته اند. برای کسب اطلاعات و دریافت کلیک کنید

 

دکمه بازگشت به بالا