اجتماعیبرترین های کسب و کار

بهترین کفش ایمنی و کار در بولگانو چه ویژگی هایی دارد؟

کفش ایمنی یکی از مهم‌ترین محصولات و ابزارآلات ایمنی می‌باشد که در محیط‌های شغلی می‌توان از آن برای حفظ امنیت پاها استفاده کرد. این کفش‌ها با کاربری مناسب برای کار تولید می‌شوند و می‌توان گفت یکی از بهترین محصولاتی هستند که در صنعت کفش تا به امروز تولید شده‌اند. انواع مختلف کفش ایمنی استاندارد در بولگانو موجود بوده که می‌توانید بر اساس سلیقه و شغلی که دارید هر یک از آن‌ها را خریداری کنید.

دوستان توجه داشته باشید که کفش ایمنی استاندارد از میزان مقاومت متفاوتی نسبت به سایر کفش‌ها برخوردار است. چنانچه قصد خرید کفش کار و ایمنی اصل از بولگانو را دارید باید نکاتی را در رابطه با این کفش‌ها بدانید تا بتوانید بهترین کفش را با مناسب‌ترین قیمت برای خود خریداری نمائید.

کاربرد کفش ایمنی و کفش کار اصل

همان‌طور که از نام این کفش‌ها پیدا است، از آن‌ها می‌توان در محیط‌های کاری خاص و دشوار استفاده کرد. این کفش‌ها می‌توانند به خوبی از پاهای شما مراقبت و خیالتان را بابت تأمین امنیت این عضو مهم راحت کنند! در ادامه با کاربرد این کفش‌های بی‌نظیر آشنا خواهیم شد:

  • از کفش کار اصلی می‌توان در ساختمان‌سازی‌ استفاده کرد. همان‌طور که می‌دانید کارگران در این شغل در معرض خطر سقوط اجسام مختلف قرار دارند؛ در نتیجه پوشیدن کفش‌های ایمنی می‌تواند از پاهای آن‌ها در برابر چنین خطراتی محافظت کند.
  • در مشاغل دیگری هم‌چون تراشکاری نیز کارکنان با ابزارهای تیز و برنده در ارتباط می‌باشد. پوشیدن چنین کفش‌هایی در این نوع مشاغل نیز به شدت توصیه می‌شود.
  • کفش‌های ایمنی عایق برق خیال شما را در مشاغلی مثل برقکاری راحت میکند.
  • از کفش‌های ایمنی می‌توان در محیط‌هایی که کارکنان در معرض خطر لغزش قرار دارند نیز استفاده کرد.
  • این کفش‌ها تقریباً با هر نوع شرایط آب و هوایی سازگاری دارند. فرقی ندارد که در گرم‌ترین نقطه از کشور هستید یا سردترین آن؛ کفش‌های ایمنی در هر حالتی می‌توانند از قلب دوم شما به خوبی محافظت کنند.
  • از این کفش‌ها می‌توان در کارخانه‌های تولید مواد غذایی، محیط‌های شغلی پرخطر دیگری نظیر جوش‌کاری، حفاری و… نیز استفاده کرد.

کفش ایمنی اصل از چه اجزایی تشکیل می‌شود؟

شاید برایتان سوال پیش بیاید که این کفش‌ها چرا می‌توانند از پاها به خوبی مراقبت کنند و ویژگی برتر آن‌ها چیست؟ در ادامه قصد داریم با اجزای تشکیل‌دهنده این کفش‌ها و متریالی که برای ساخت آن‌ها استفاده می‌شود آشنا شویم.

کلاهک انگشتان

در کفش ایمنی کار محفظه‌ای برای انگشتان پا در نظر گرفته می‌شود که به طور خاص از انگشتان به خوبی محافظت خواهد کرد. جنس این کلاهک بسیار سخت است؛ چرا که برای ساخت آن از متریالی مثل کامپوزیت، پلی اورتان، آلومینیوم و… استفاده می‌شود.

روکش کفش

دومین عنصر تشکیل کفش‌های ایمنی، روکش کفش می‌باشد. به طور معمول روکش کفش‌های ایمنی از جنس چرم صاف و براق تولید شده و از قابلیت تنفس‌پذیری نیز برخوردار است. دوستانی که در رابطه با چرم اطلاعاتی چندانی ندارند باید بدانند که چرم یک ماده پایدار و محکم بوده و در برابر خطرات احتمالی می‌تواند بسیار خوب از پاها مراقبت کند.

رویه داخلی کفش

رویه داخلی کفش‌ ایمنی به طور مستقیم با پا در ارتباط می‌باشد. به طور معمول آسترهای این محصول از موادی مثل پنبه، پشم، کامپوزیت‌های پارچه‌ای و چرم تهیه می‌شود. دلیل اصلی استفاده از این مواد در رویه داخلی تنفس‌پذیر کردن کفش است.

کفی کفش

چهارمین لایه تشکیل‌دهنده کفش‌های ایمنی، کفی آن‌ها است. معمولاً برای تولید کفی کفش ایمنی اورجینال از چرم یا پنبه استفاده می‌شود. همان‌طور که گفته شد چرم و پشم از مقاومت بسیار خوبی برخوردار هستند و می‌توانند سبب جریان هوا در کفش شوند.

زیره کفش

پنجمین لایه تشکیل‌دهنده این کفش‌ها، زیره آن می‌باشد. به طور معمول زیره‌ای که برای این نوع از کفش‌ها در نظر گرفته می‌شود از ویژگی‌های منحصربه‌فرد ضد لغزش، ضد ساییدگی، ضد آب و مقاومت بالا برخوردار است. TPU و لاستیک دو مورد از رایج‌ترین زیره‌های مصرفی برای تولید انواع کفش‌های ایمنی محسوب می‌شوند.

با کفش‌های ایمنی حوادث قابل پیش‌گیری هستند!

همان‌طور که از قدیم نیز گفته‌اند، اول ایمنی مهم است و بعد کار!  خرید اینترنتی کفش کار و ایمنی از بولگانو مزایای زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • نگران خستگی پاها با کفش‌های ایمنی نباشید! چراکه این کفش‌ها از وزن بسیار کمی برخوردار بوده و علاوه بر این طراحی جذابی نیز دارند. بنابراین در کنار حفظ ایمنی و حتی در حین انجام کارهای دشوار می‌توان یک استایل مناسب داشت!
  • کفش‌های ایمنی در برابر هرگونه فشار، ضربه، جریان الکتریسیته، ابزارآلات تیز، مواد شیمیایی، مواد مذاب و… مقاوم هستند و می‌توانند از پای کارکنان به خوبی مراقبت کنند.
  • از دیگر مزیت‌های کفش‌های ایمنی می‌توان به محافظت از پاها در حین دویدن نیز اشاره کرد.

بهترین برندهای تولیدکننده کفش‌های ایمنی در بولگانو

برندهای زیادی هستند که در زمینه تولید انواع کفش ایمنی فعال می‌باشند. اما در این بین برندهای مشهوری مشغول به فعالیت هستند که نمی‌توان از کیفیت محصولات آن‌ها چشم‌پوشی کرد. ناگفته نماند که کفش‌های برندهایی که قرار است به شما عزیزان معرفی کنیم را می‌توانید از بولگانو خریداری نمائید.

کفش‌های ایمنی کاترپیلار

همان‌طور که می‌دانید هیچ حادثه‌ای به خودی خود اتفاق نمی‌افتد، بلکه علتی دارد. به عنوان مثال هنگام کار با برق شما می‌دانید که در معرض خطر قرار دارید؛ از این رو بهتر است که ایمنی را به طور کامل رعایت کنید. بهترین کفش ایمنی، کفش کار کاترپیلار اصل در بولگانو میباشد که در حفظ پاهای شما کمک های شایانی میکند.

کفش‌های ایمنی اسکیچرز

خرید کفش ایمنی اورجینال اسکیچرز یکی دیگر از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود. احتمالاً با نام برند اسکیچرز آشنا هستید و می‌دانید که محصولات این برند تا چه اندازه باکیفیت و مرغوب هستند؛ در نتیجه نمی‌توان کفش‌های ایمنی تولید شده توسط این برند محبوب را دست کم گرفت!

کفش‌ها قابل تعویض هستند، اما پاها نه!

همان‌طور که می‌دانید وظیفه اصلی کلیه ابزارها و تجهیزات ایمنی حفاظت از بدن شما می‌باشد. عینک، دستکش یا کفش ایمنی را می‌توان عوض کرد، اما هرگز نمی‌توان دست، چشم یا پاهای از دست رفته را دوباره برگرداند! البته در این بین یک نکته بسیار مهم وجود دارد که حتماً باید به آن دقت کنید. دوستان، هنگام خرید اینترنتی کفش ایمنی باید دقت داشته باشید که کفش شما استاندارد و مناسب پاهایتان باشد. توجه داشته باشید که پوشیدن کفش‌های ایمنی نامناسب می‌تواند به پوست پا نیز آسیب‌های جبران‌ناپذیری وارد کند. اما چگونه تشخیص دهیم که یک کفش کار مطابق استانداردها ساخته شده است یا خیر؟

راهنمای خرید کفش ایمنی استاندارد از فروشگاه معتبر بولگانو

کارفرمایان و کارگران می‌بایست به نکاتی که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم بسیار دقت داشته باشند:

  • نوع کاربرد، محیط شغلی و انتظاری که از کفش دارید را در نظر داشته باشید و متناسب با آن اقدام به خرید کفش از بولگانو کنید.
  • سایز کفش جزو مهم‌ترین مواردی است که باید در نظر داشته باشید. پیش از توجه به قیمت کفش کار و ظاهر آن مهم است که کفش کاملاً اندازه پاهای شما باشد!
  • از دیگر نکات مهمی که حین خرید این محصول باید مدنظر داشته باشید وزن آن است. توصیه می‌شود که از خرید کفش‌هایی که وزن سنگینی دارند صرف نظر کنید.
  • بهتر است کفشی را بخرید که مطابق استانداردهای تعریف شده تولید شده است؛ چرا که تنها کفش‌های استاندارد از مقاومت کافی در برابر خطرات احتمالی برخوردار هستند.

معنای علائم اختصاری روی کفش‌های ایمنی

PU

پی یو در واقع مخفف پلی یورتان می‌باشد. همان‎طور که گفته شد در فرآیند تولید کفش‌های ایمنی برای زیره آن‌ها از مواد پلیمری پلی یورتان استفاده می‌شود.

RR

علامت RR بیان‌کننده میزان مقاومتی است که کفش موردنظر در برابر سوراخ شدن از خود نشان می‌دهد.

CP

علامت اختصاری مذکور بیان‌کننده مقاومت کفش ایمنی در برابر جریان الکتریسیته می‌باشد.

ED

علامت ED بیان‌کننده رسانا بودن کفش‌های ایمنی در برابر جریان الکتریسیته خواهد بود.

قیمت کفش ایمنی اصل در بولگانو چند است؟

قیمت کفش‌های ایمنی در مقایسه با کفش‌های معمولی طبیعتاً بالاتر است؛ به ویژه اگر کفش شما استاندارد و اورجینال باشد. اما خوشبختانه با خرید این کفش‌ها می‌توان به راحتی از بروز هر حادثه‌ای برای پاها پیش‌گیری کرد. البته ناگفته نماند فروشگاه‌های معتبری هم‌چون بولگانو در حال فعالیت هستند که با هدف حفظ سلامت پاهای شما زحمت‌کشان عزیز، کفش‌های ایمنی را با قیمت‌های بسیار مناسب ارائه می‌دهند. حفاظت از جان کارکنان بسیار ساده‌تر و بهتر از جبران خسارت ناشی از حوادث در محیط کار است؛ در نتیجه خرید کفش‌های ایمنی ارزشمندتر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید.

کفش‌های ایمنی بولگانو ضامن سلامتی پاهای شما خواهند بود!

اگر هنوز اقدام به خرید کفش کار نکرده‌اید و به دنبال یک فروشگاه معتبر هستید تا این کفش‌ها را با کیفیت عالی و قیمت مناسب تهیه نمائید، انواع کفش ایمنی و کفش کار در بولگانو را به شما پیشنهاد میکنیم. در این فروشگاه تمامی محصولات از کفش‌های اسپرت و پیاده‌روی گرفته تا کفش‌های ایمنی، همه و همه اورجینال بوده و مرغوب هستند. خوشبختانه مجموعه مذکور طی سال‌ها فعالیت خود توانسته رضایت مشتریان زیادی را جلب کند و این مهم‌ترین نقطه قوت برای این فروشگاه به حساب می‌آید.

شما با پرداخت قیمت کفش ایمنی در واقع در ازای سلامتی پاهای خود هزینه پرداخت کرده‌اید و چه چیزی بهتر از سلامتی است؟ فراموش نکنید که حادثه خبر نمی‌کند؛ در نتیجه بهتر است که با استفاده از تجهیزات ایمنی مثل عینک، دستکش و کفش امنیت جان و به ویژه پاهای خود را تأمین کرده و با خاطری آسوده و بدون دغدغه به انجام کار خود بپردازید!

منبع مطلب: کفش ایمنی خبرگزاری ایسنا

 

آدرس حضوری بولگانو: جزیره قشم، مجتمع سیتی سنتر ۱ لاین F۱ پلاک ۱۰۶۵

شماره تماس: ۰۷۶۳۵۲۴۳۱۰۰ ۰۹۱۷۶۹۵۶۳۱۱

آدرس اینستاگرام: bolganocom

آدرس سایت: https://bolgano.com/

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا