ورزشی

قهرمانی حق پیکان بود/ لیگ والیبال بانوان کیفیت خوبی داشت

پوران زارع: قهرمانی حق پیکان بود/ لیگ والیبال بانوان کیفیت خوبی داشت

بازیکن تیم والیبال پیکان گفت: فصل سخت و نفس‌گیری داشتیم و خوشحالم به هدف‌مان برسیم.

تیم پیکان تهران با شکست سه بر صفر سریک گنبد قهرمان لیگ برتر زنان سال 1401 شد تا به عنوان نماینده ایران در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا 2023 معرفی شود.

پوران زارع، بازیکن تیم پیکان با کسب 14 پوئن عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد. در تیم سریک گنبد نیز سودابه باقرپور با کسب 9 امتیاز بهترین بازیکن بود.

پوران زارع، بازیکن تیم پیکان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا نیوز در خصوص کسب عنوان قهرمانی در این دوره از سوپرلیگ زنان والیبال ایران اظهار داشت: خیلی خوشحالم که بعد از یک فصل سخت و نفس‌گیر موفق شدیم روی سکوی قهرمانی بایستیم. هدف باشگاه پیکان از همان ابتدای فصل قهرمانی بود و تیم با همین برنامه بسته شده بود‌. فصل سختی داشتیم اما ماحصل تلاش‌هایمان قهرمانی با ارزشی بود که به دست آوردیم‌.

وی با بیان اینکه لیگ با کیفیتی داشتیم، گفت: امسال لیگ خیلی خوبی داشتیم و حضور ملی‌پوشان در اکثر تیم‌ها باعث شده بود بازی‌های با کیفیتی را داشته باشیم اما تعداد پایین تیم‌ها اتفاق خوبی نبود و امیدوارم سال آینده تعداد تیم‌ها بیشتر شود تا لیگ پر بازی‌تری داشته باشیم.

سرعتی‌زن‌ تیم پیکان در ادامه گفت‌وگو با دانا نیوز در رابطه با کیفیت داوری‌ها در سوپرلیگ زنان توضیح داد: داوری‌ها همیشه از موضوعات پربحث در ورزش است و بخش ورزش زنان هم از این امر جدا نیست. خیلی خوب می‌شود که در لیگ زنان هم به ویژه در مرحله پلی‌آف از ویدیوچک استفاده شود اما اکثرا همزمانی لیگ آقایان با لیگ ما مانع از این اتفاق می‌شود. امسال هم اشتباهات داوری وجود داشت اما هرچه که بود مسابقات تمام شد و امیدوارم مشکلات برای فصل آینده برطرف شود.

زارع در مورد تیم سریک گفت: سریک تیم جوان و خوبی بود و امسال هم برای نخستین بار بود که در لیگ برتر حضور داشت. خیلی خوب بازی کرد نمی‌شد پیش‌بینی کرد که چه تیم‌هایی می‌توانند به فینال صعود کنند اما اتفاق خوبی بود که این دو تیم با هم بازی کردند.

انتهای پیام//






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا