ورزشی

قهرمان جهان در تیم کشتی بانک شهر/ تلاش کامران قاسم پور برای جبران گذشته

به گزارش شفاف، با اعلام سازمان لیگ فدراسیون کشتی قرار است جام باشگاه‌های جهان (لیگ جهانی) روز‌های ۲۸ و ۲۹ با حضور تیم بانک شهر و پنج تیم خارجی در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شود.

با توجه به اینکه تنها یک تیم ایرانی در این پیکار‌ها حضور دارد، هیچ منعی برای جذب ملی‌پوشان وجود ندارد و تیم بانک شهر با هدایت رضا یزدانی دارنده ۲ مدال طلا و ۲ برنز جهان با کامران قاسم پور قرارداد امضا کرد.

رضا یزدانی که به دلیل برخی اتفاقات رخ داده در مسابقات سال گذشته از کامران قاسم پور دلخور شده بود، پس از پذیرش اشتباه قهرمان وزن ۹۲ کیلوگرم سال ۲۰۲۲ جهان، با برخوردی صمیمانه او را برای رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان به خدمت گرفت و قاسم پور هم تاکید کرد برای جبران گذشته با همه توان به میدان خواهد رفت.

حسن یزدانی دارنده ۸ مدال رنگارنگ جهان و المپیک، علیرضا سرلک نایب قهرمان جهان، رضا اطری دارنده مدال نقره جهان، یونس امامی دارنده ۲ مدال برنز جهان، علی سوادکوهی قهرمان آسیا، محمدحسین محمدیان نفر سوم رقابت‌های جهانی ۲۰۱۴ و چند چهره عنواندار خارجی و داخلی دیگر نیز تیم بانک شهر را در لیگ جهانی همراهی خواهند کرد.

بانک شهر میزبان و نماینده ایران در این دوره از رقابت‌هاست، جامی که یادگار فدراسیون پیشین کشتی است، البته آن زمان این مسابقات در تقویم اتحادیه جهانی هم قرار داشت، حالا اگرچه رقابت‌های کشتی آزاد در تقویم نیست، اما متولیان فدراسیون کشتی تصمیم به برگزاری آن دارند و قرار است تیم‌های ارمنستان، هند، روسیه، قرقیزستان و قزاقستان در این دوره از پیکار‌ها شرکت کنند.

رضا یزدانی با یک قهرمانی و دو نایب‌قهرمانی، تجربه سه دوره حضور موفق در لیگ برتر کشتی آزاد را دارد.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا