فرهنگ و هنر

«محمد رسول الله» در تلویزیون بررسی می‌شود

«نگاه روزآمد به مضامین مذهبی در سینما» سوژه جدیدترین قسمت از برنامه «نقد سینما» است که قرار است به بررسی فیلم «محمد رسول الله» مصطفی عقاد بپردازد.

به گزارش دانا نیوز به نقل از روابط عمومی پروژه، برنامه «نقد سینما» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری که به سی‌وسومین قسمت خود رسیده است، امشب (۲۴ شهریور) در بخش اول به بهانه روز ملی سینما، میزبان قادر آشنا دبیر جشن «آنلاین سینمای ایران» می‌شود و با وی درباره این رویداد گفتگو می‌کند.  

همچنین فیلم سینمایی «محمد رسول الله» اثر مصطفی عقاد سوژه این هفته «میز نقد سینمای جهان» با حضور محمدرضا مقدسیان و آرش خوشخو است. این فیلم داستان زندگی پیامبر اسلام محمد بن عبدالله را از چهل سالگی تا مرگ و در واقع دوران صدر اسلام را به تصویر می‌کشد. بازیگران این فیلم آنتونی کوئین و ایرنه پاپاس از بازیگران مطرح هالیوود بودند.   

«نگاه روزآمد به مضامین مذهبی در سینما» سوژه این هفته میز گفتگوی ویژه به میزبانی امیررضا مافی است که با حضور دانش اقباشاوی کارگردان سینما برپا می‌شود.

فصل چهارم برنامه تلویزیونی «نقد سینما» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری، میزبانی امیررضا مافی و با مشارکت سازمان سینمایی سوره، هر هفته جمعه‌ها ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه از شبکه چهار سیما به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام

تیم خبری مقالات فرهنگی

با احساس و زندگی، داستان‌هایی را بازگو می‌کنم که قلبتان را لرزاند.
دکمه بازگشت به بالا